DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik snap het juist heel goed.. Het hoeft inderdaad niet meteen een bipolaire stoornis te zijn, maar wel de duidelijk voelbare wisselingen (meestal zonder aanleiding)Zelda schreef:Ja dat komt (denk ik) daardoor, maar ik ben niet manisch depressief ofzo, het voelt wel een beetje zo maar dan minder heftig ofja, de manies voelen minder heftig, de depressies niet. Snap je het nog?Smikkell schreef:Ik wilde inderdaad vragen of het daar misschien vandaan kwam, hyper periodes die zich afwisselen met periodes dat je je minder voelt. Fijn dat je wel geslapen hebt.Zelda schreef:Nog steeds, kan wel een paar dagen duren helaas (manie). Ja ik heb opzich goed kunnen slapen, dat wel wel last van hartkloppingen.Smikkell schreef:Nog steeds? Wel kunnen slapen vannacht?Zelda schreef:Ik ben hyper
Gast- Gast
Maar WA is gratis, dus wat moet je kopen?Zelda schreef:Ja, maar ik kan alleen apps kopen met een creditcard, en die heb ik dus niet. Ik heb nog niet uitgevogeld hoe dat moet zonder cc.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Ik kan het niet downloaden, daar baal ik enorm van. Ik wil whatsapp!VeryCherry schreef:Hmmmm Dan moet ik toch geloven aan Whatsapp
Jij hebt ook een iPhone toch?
Gast- Gast
Zelda schreef:Wlke iPhone heb jij VC? Nieuw?
De 4, heb hem nu bijna een jaar.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zelda schreef:Hoezo stilte voor de storm? Hoe is het met je ventje?Stuiterbal schreef:Wel oke hier ! Rustig aan. Miss stilte voor de storm ofzo.
Mm geen idee zo'n gevoel heb ik. Met manneke gaat het wat beter vandaag.
Morgen de logopedie en hij krijgt er ook nog eens ergo therapie bij het is wat veel allemaal aan het worden
Gast- Gast
JA! het is ook raar dat mensen dat kijken!Evy schreef:Is het raar als je moet huilen bij 'Het spijt me'?
Gast- Gast
`Smikkell schreef:Maar WA is gratis, dus wat moet je kopen?Zelda schreef:Ja, maar ik kan alleen apps kopen met een creditcard, en die heb ik dus niet. Ik heb nog niet uitgevogeld hoe dat moet zonder cc.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Ik kan het niet downloaden, daar baal ik enorm van. Ik wil whatsapp!VeryCherry schreef:Hmmmm Dan moet ik toch geloven aan Whatsapp
Jij hebt ook een iPhone toch?
Niet voor de iPhone, was ie maar gratis
Gast- Gast
Ik heb rtl4 aanstaan op de achtergrond
Maarreh, hoe werkt WA, heb hem bijna binnen
Precies, ik voel het heel duidelijk aankomen en na een paar dagen is de 'manie' en de hyperheid weer over. Ik ga dan altijd ontzettend veel praten en druk doen en plannen maken, en ik voel me alsof ik 10 blikjes RedBull op heb. Ik heb tijden gehad dat ik niet sliep s' nachts als ik zo'n 'aanval' had. Ik weet nog steeds niet waardoor het komt.Smikkell schreef:Ja, ik snap het juist heel goed.. Het hoeft inderdaad niet meteen een bipolaire stoornis te zijn, maar wel de duidelijk voelbare wisselingen (meestal zonder aanleiding)Zelda schreef:Ja dat komt (denk ik) daardoor, maar ik ben niet manisch depressief ofzo, het voelt wel een beetje zo maar dan minder heftig ofja, de manies voelen minder heftig, de depressies niet. Snap je het nog?Smikkell schreef:Ik wilde inderdaad vragen of het daar misschien vandaan kwam, hyper periodes die zich afwisselen met periodes dat je je minder voelt. Fijn dat je wel geslapen hebt.Zelda schreef:Nog steeds, kan wel een paar dagen duren helaas (manie). Ja ik heb opzich goed kunnen slapen, dat wel wel last van hartkloppingen.Smikkell schreef:Nog steeds? Wel kunnen slapen vannacht?Zelda schreef:Ik ben hyper
Gast- Gast
Smikkell schreef:JA! het is ook raar dat mensen dat kijken!Evy schreef:Is het raar als je moet huilen bij 'Het spijt me'?
Ja, de afstandsbediening ligt op de bank en daar moet ik voor opstaan en daar heb ik geen zin in
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ja het is ook best veel voor zo'n ventje.Stuiterbal schreef:Zelda schreef:Hoezo stilte voor de storm? Hoe is het met je ventje?Stuiterbal schreef:Wel oke hier ! Rustig aan. Miss stilte voor de storm ofzo.
Mm geen idee zo'n gevoel heb ik. Met manneke gaat het wat beter vandaag.
Morgen de logopedie en hij krijgt er ook nog eens ergo therapie bij het is wat veel allemaal aan het worden
Gast- Gast
Zal je zo vanzelf zien. Ik zal je wel wat dingen sturen. Je hebt een lijst waar je contacten in staat die ook WA hebben. Dat gaat vanzelf. Bij mij is dat bijna iedereen. Je kan elkaar gratis berichten sturen als een soort chat. Ook gesproken tekst en foto's. Of je locatie in een map (dat vind ik zo leuk).VeryCherry schreef:Maarreh, hoe werkt WA, heb hem bijna binnen
Je kan ook groepje smaken. Zo heb ik een aantal forummers in een soort klein forum. Kun je met elkaar kletsen
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Pfff ja.
Mijn kerstboom staat !
Nu al? Die van mij zet ik pas na het weekend op, eerst die ouwe man met lange witte baard het land uit bonjouren.
Alex- Ratel
Ik heb een kerstboom met ballen, lampjes, slingers voor maar € 10,-!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Zal je zo vanzelf zien. Ik zal je wel wat dingen sturen. Je hebt een lijst waar je contacten in staat die ook WA hebben. Dat gaat vanzelf. Bij mij is dat bijna iedereen. Je kan elkaar gratis berichten sturen als een soort chat. Ook gesproken tekst en foto's. Of je locatie in een map (dat vind ik zo leuk).VeryCherry schreef:Maarreh, hoe werkt WA, heb hem bijna binnen
Je kan ook groepje smaken. Zo heb ik een aantal forummers in een soort klein forum. Kun je met elkaar kletsen
Jij hebt de eer mijn allerallereerste berichtje te hebben ontvangen Woohoo
Dat is goedkoop! De goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien is 15 euro zonder versiering. Een kleintje.Evy schreef:Ik heb een kerstboom met ballen, lampjes, slingers voor maar € 10,-!
Gast- Gast
Nu ben ik hip
Evy schreef:Stuiterbal schreef:Pfff ja.
Mijn kerstboom staat !
Nu al? Die van mij zet ik pas na het weekend op, eerst die ouwe man met lange witte baard het land uit bonjouren.
Hahah ja. S is maandag pas weer hier en ik vier geen sinterklaas dit jaar met hem. En aangezien hij toch nu niet hier is heb ik hem al lekker opgezet
Gast- Gast
Zelda schreef:Heb je al zin in volgend weekend Stuiter?
Absoluut ik moet alleen nog beginnen
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: