DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Ik vind borduren overigens alleen leuk als ik het patroon niet zelf uit hoef te tellen hoor, ik ben lui
Zo jammer, want dat tellen is leuk en door fouten te maken het het weer op een andere manier oplossen is het leuk puzzelen. Heb er zelden zin in om het uit te halen of het moet een te grote fout zijn haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk SMikkel!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Toch iets plats zoals vrijwel alle rookmelders. Beetje het idee van een muurlamp in de vorm van een vogel.VeryCherry schreef:Wat had je dan verwacht?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Niet alles, maar wel het meeste. Wil nog paar schalen, theepot, suikerpotje enz.VeryCherry schreef:Heb je dat servies gister allemaal gescoord?
En je oordopjes zien er super uit!
Die kringloop ziet er heel groot en veelbelovend uit. Ben benieuwd.
Gast- Gast
Geweldig
Ik ga zo ook weer naar 'mijn' kringloop. Zal voor je kijken voor een broodtrommel en scrabbleletters
Ik ga zo ook weer naar 'mijn' kringloop. Zal voor je kijken voor een broodtrommel en scrabbleletters
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nobucta schreef:Toch iets plats zoals vrijwel alle rookmelders. Beetje het idee van een muurlamp in de vorm van een vogel.VeryCherry schreef:Wat had je dan verwacht?
Ah ok, ik heb een kitschgang, past er perfect bij
VeryCherry schreef:Geweldig
Gast- Gast
was hier zaterdag weer naar 't Goed geweest maar het was niks, hetzelfde als altijd en als ik iets leuks zag vond ik het te duur.
Gast- Gast
Als iets duur is koop ik het uit principe niet, daar is een kringloop niet voor bedoeld.
Maarreh Smikk, jij bent net zo verliefd op mijn buffetkast als ik hè
VeryCherry schreef:Ik ga er ook nog eentje bestellen met een hertje mijn vriend wil ook het liefst dat alles strak is, maar sommige 'frutsels' vind hij gelukkig wel leuk ^^
Dit is die rookmelder.
Die was bij life4you zondag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
haha Lejow spuit 11 dat zei ik
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat een leuke rookmelder haha!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Maar die kan je dus ook bij Leen Bakker kopen? Kan het niet vinden op de site.
VC, dat heb ik ook hoor ik laat het dan ook gewoon liggen maar ga er de komende tijd niet meer heen. Er is hier weinig vernieuwing.
Gast- Gast
Zonde zeg hier is elke dag wat nieuws
ik was laatst ook naar een andere geweest nou daar schrok ik pas van de prijzen, 35 euro voor een simpel kastje die je dan nog op wil knappen ja dat vind ik veel te duur
Gast- Gast
De kringlopen waar ik de laatste jaren ben geweest vond ik ook echt niet leuk. In Rotterdam woonde ik er vrijwel naast eentje, maar daar kon je je spullen beter nieuw kopen, dan hoef je ze niet meer schoon te maken. Zij vroegen serieus 10-15 euro voor een vergeelde koffiezetter. Banken vanaf 60 euro en zelfs aftandse strijkplanken waren een tientje.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik geloof het wel..VeryCherry schreef:Als iets duur is koop ik het uit principe niet, daar is een kringloop niet voor bedoeld.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik geloof het wel..VeryCherry schreef:Als iets duur is koop ik het uit principe niet, daar is een kringloop niet voor bedoeld.
Hij is ook supermooi Als we ooit gaan verhuizen eis ik dat er ruimte genoeg is voor die kast
Nee, ik niet. Smikk wel Ik heb ze nog niet gehaakt omdat ik nieuwe oordopjes wil
Bij deze de vraag aan Smikkell: heb je nog meer oordopjes gehaakt en heb je daar foto's van? Is het moeilijk te maken? Ik wil ook zoiets voor de oordoppen van mijn iPhone! Ik voel een nieuwe verslaving opkomen...
Gast- Gast
Mijn witte oordopjes ga ik met groen draad haken. Maar dan wel met haakdraad en niet met wol denk ik.
Gast- Gast
Op FB staat trouwens wel een foto van een klein stukje wat ik gehaakt heb, kun je alvast zien hoe het eruit ziet
Zelda schreef:Bij deze de vraag aan Smikkell: heb je nog meer oordopjes gehaakt en heb je daar foto's van? Is het moeilijk te maken? Ik wil ook zoiets voor de oordoppen van mijn iPhone! Ik voel een nieuwe verslaving opkomen...
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op di 29 nov 2011 - 23:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: