DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Zo maar is naar school, N. zou bij een vriendje spelen, maar ik heb er niks meer over gehoord van die moeder. Hoop zooo voor hem dat het doorgaat.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
zou jammer zijn als het niet doorgaat en ook voor jou want dan kan je je sintinkopen niet doen
Gast- Gast
Nope, die moet ik dan verplaatsen naar morgen, maar dat zou het minst erge zijn. Maar nu moet ik rennen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vind ik ookVeryCherry schreef:Nou, ik heb nog twee letterbakken om te pimpen hè
Gast- Gast
Lily, ik heb al tien minuten van mijn dure tijd geïnvesteerd in het zoeken van dat topic, maar ik zie het niet. Ik wil graag zeggen dat ik het inderdaad heftig vind, maar ik kan het gewoonweg niet vinden! En ik heb me écht ingezet. Verder veel 'boehoe' voor Smikkell dat ze na vijf minuten alle foto's weer weghaalt. Ik wil ook gehaakte oordoppen zien *stampvoetend*.
Gast- Gast
Ik zou niet weten waar. Hier heeft het ei nog geen bad of pan gezien. Haal hem zo uit het doosje. Ik denk een oude kip met een rimpel ***Reva schreef:Misschien heeft het ei te lang in bad gezeten?
Gast- Gast
Lily.. profiel.. laatste post... ik had hem zo! Dus van echt inzetten kan je in jouw geval niet spreken.June schreef:Lily, ik heb al tien minuten van mijn dure tijd geïnvesteerd in het zoeken van dat topic, maar ik zie het niet. Ik wil graag zeggen dat ik het inderdaad heftig vind, maar ik kan het gewoonweg niet vinden! En ik heb me écht ingezet. Verder veel 'boehoe' voor Smikkell dat ze na vijf minuten alle foto's weer weghaalt. Ik wil ook gehaakte oordoppen zien *stampvoetend*.
Ik ben er vandoor..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou niet weten waar. Hier heeft het ei nog geen bad of pan gezien. Haal hem zo uit het doosje. Ik denk een oude kip met een rimpel ***Reva schreef:Misschien heeft het ei te lang in bad gezeten?
Dat ei past dus gewoon bij je .
Gast- Gast
June schreef:Lily, ik heb al tien minuten van mijn dure tijd geïnvesteerd in het zoeken van dat topic, maar ik zie het niet. Ik wil graag zeggen dat ik het inderdaad heftig vind, maar ik kan het gewoonweg niet vinden! En ik heb me écht ingezet. Verder veel 'boehoe' voor Smikkell dat ze na vijf minuten alle foto's weer weghaalt. Ik wil ook gehaakte oordoppen zien *stampvoetend*.
Mama pijler.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lily.. profiel.. laatste post... ik had hem zo! Dus van echt inzetten kan je in jouw geval niet spreken.June schreef:Lily, ik heb al tien minuten van mijn dure tijd geïnvesteerd in het zoeken van dat topic, maar ik zie het niet. Ik wil graag zeggen dat ik het inderdaad heftig vind, maar ik kan het gewoonweg niet vinden! En ik heb me écht ingezet. Verder veel 'boehoe' voor Smikkell dat ze na vijf minuten alle foto's weer weghaalt. Ik wil ook gehaakte oordoppen zien *stampvoetend*.
Ik ben er vandoor..
Dan ben ik blind of ik vind het niet heftig.
Neeeee, laat me nu toch niet alleen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lily.. profiel.. laatste post... ik had hem zo! Dus van echt inzetten kan je in jouw geval niet spreken.June schreef:Lily, ik heb al tien minuten van mijn dure tijd geïnvesteerd in het zoeken van dat topic, maar ik zie het niet. Ik wil graag zeggen dat ik het inderdaad heftig vind, maar ik kan het gewoonweg niet vinden! En ik heb me écht ingezet. Verder veel 'boehoe' voor Smikkell dat ze na vijf minuten alle foto's weer weghaalt. Ik wil ook gehaakte oordoppen zien *stampvoetend*.
Ik ben er vandoor..
Dat heb ik idd ook gedaan
Fijne dag!
Gast- Gast
Lily, ik vind het goed van je dat je er steeds opener over durft te praten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
June schreef:Smikkell schreef:Ik zou niet weten waar. Hier heeft het ei nog geen bad of pan gezien. Haal hem zo uit het doosje. Ik denk een oude kip met een rimpel ***Reva schreef:Misschien heeft het ei te lang in bad gezeten?
Dat ei past dus gewoon bij je .
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Lily.. profiel.. laatste post... ik had hem zo! Dus van echt inzetten kan je in jouw geval niet spreken.June schreef:Lily, ik heb al tien minuten van mijn dure tijd geïnvesteerd in het zoeken van dat topic, maar ik zie het niet. Ik wil graag zeggen dat ik het inderdaad heftig vind, maar ik kan het gewoonweg niet vinden! En ik heb me écht ingezet. Verder veel 'boehoe' voor Smikkell dat ze na vijf minuten alle foto's weer weghaalt. Ik wil ook gehaakte oordoppen zien *stampvoetend*.
Ik ben er vandoor..
Je kunt toch in gebruikerslijst naar haar profiel zoeken, dan op statstieken klikken en dan tussen haar posts kijken?
Gast- Gast
Maar ik zie niemand ergens heftig op reageren? Of was de reactie die ze zelf typte heftig? Dat wel namelijk, maar dan heb ik het verkeerd begrepen
Gast- Gast
Gebruikerslijst heb je niet nodig. Gewoon de button onder de avatarMaple schreef:June schreef:Smikkell schreef:Lily.. profiel.. laatste post... ik had hem zo! Dus van echt inzetten kan je in jouw geval niet spreken.June schreef:Lily, ik heb al tien minuten van mijn dure tijd geïnvesteerd in het zoeken van dat topic, maar ik zie het niet. Ik wil graag zeggen dat ik het inderdaad heftig vind, maar ik kan het gewoonweg niet vinden! En ik heb me écht ingezet. Verder veel 'boehoe' voor Smikkell dat ze na vijf minuten alle foto's weer weghaalt. Ik wil ook gehaakte oordoppen zien *stampvoetend*.
Ik ben er vandoor..
Je kunt toch in gebruikerslijst naar haar profiel zoeken, dan op statstieken klikken en dan tussen haar posts kijken?
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat heb ik inderdaad ook gedaan, Smikkell, maar in ieder geval in haar profiel. Maar ik zal het wel verkeerd begrepen hebben . Ik dacht dat iemand boos deed.
Gast- Gast
Sja, je kan ook lezen wat je wil lezen. Niet alles gaat om rellen. relnicht.June schreef:Dat heb ik inderdaad ook gedaan, Smikkell, maar in ieder geval in haar profiel. Maar ik zal het wel verkeerd begrepen hebben . Ik dacht dat iemand boos deed.
Nu ben ik echt weg, want anders mis ik alle leuke spullen.
Gast- Gast
Ik heb overigens meteen door op welke reactie Lily doelt. Wow, da's idd niet niks...
Gast- Gast
Lily Jeetje wat heftig. Speelt het nog een grote rol in je leven?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat goed van jou, Maple .
Lily, net gaf ik je dus al een knuffel, ik had het gewoon verkeerd begrepen, sorry daarvoor. Ik vind dat hele topic behoorlijk schokkend. Ik vind het ergens ook erg lief dat je het opschrijft, omdat Makamba er denk ik wel steun aan kan hebben .
Lily, net gaf ik je dus al een knuffel, ik had het gewoon verkeerd begrepen, sorry daarvoor. Ik vind dat hele topic behoorlijk schokkend. Ik vind het ergens ook erg lief dat je het opschrijft, omdat Makamba er denk ik wel steun aan kan hebben .
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: