DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Een man bestaat uit meer dan alleen een penis.Reva schreef:VeryCherry schreef:Mijn vriend is zelf bang dat als hij een keer wakker wordt, ik hem heb gehaakt
Voor de grap alvast een keer z'n maat opnemen
Of maak een peniskoker/jasje!
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Mijn vriend is zelf bang dat als hij een keer wakker wordt, ik hem heb gehaakt
Voor de grap alvast een keer z'n maat opnemen
Of maak een peniskoker/jasje!
Ik vind die gehaakte oordopjes cool!
Gast- Gast
Zelda schreef:Cool waar kun je dat kopen? Ik ga zo even zoeken of er een tool op Internet staat hoe ik dat moet doen.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Kan je zoiets ook met verschillende kleurtjes wol (?) haken? Dat je zeg maar regenboog oordopjes krijgt?
Yup, of regenboogkatoen gebruiken
Bij dat ene winkelcentrum... euh... bij de ouverture. De dames die er werken nemen ook echt de tijd om je te adviseren. Ze droegen ook allemaal zelfgebreide truien toen ik er was.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb mijn regenboogwol bij een stoffenwinkel gekocht Zelda
Whahahaha, een olifantenpeniswarmhouder haken voor Sinterklaas
In de vorm van een olifant dan hè
Whahahaha, een olifantenpeniswarmhouder haken voor Sinterklaas
In de vorm van een olifant dan hè
Laatst aangepast door VeryCherry op di 29 nov 2011 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil op bed! Snap echt niet waarom ik zo moe ben, lig elke dag op tijd op bed!!
Kan het kwestie zijn van wennen?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
En op de markt en bij de Wibra en bij Tiger en in zoveel winkels.Nobucta schreef:Zelda schreef:Cool waar kun je dat kopen? Ik ga zo even zoeken of er een tool op Internet staat hoe ik dat moet doen.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Kan je zoiets ook met verschillende kleurtjes wol (?) haken? Dat je zeg maar regenboog oordopjes krijgt?
Yup, of regenboogkatoen gebruiken
Bij dat ene winkelcentrum... euh... bij de ouverture. De dames die er werken nemen ook echt de tijd om je te adviseren. Ze droegen ook allemaal zelfgebreide truien toen ik er was.
Gast- Gast
Bij de Zeeman heb je ook wel van dat regenboogwol, ik weet alleen niet of dat geschikt is om te haken.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
wc-eend schreef:Ik wil op bed! Snap echt niet waarom ik zo moe ben, lig elke dag op tijd op bed!!
Slaap je misschien te lang?
Tullow- Kletskop
Je kan met alles haken. Bijvoorbeeld met stroken stof van een oud dekbed om een goedkoop ikea krukje.Tullow schreef:Bij de Zeeman heb je ook wel van dat regenboogwol, ik weet alleen niet of dat geschikt is om te haken.
Gast- Gast
Ik slaap rond 10/11 uur en wekker gaat om 7 uur. Valt wel mee toch?
Zwerver- Ratel
Maar ik had geen idee dat je met vanalles kon haken, ik kan het ook niet!
Heb jij dat krukje gehaakt, Smikkell?
Laatst aangepast door Tullow op di 29 nov 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
Had hem al aangepast.Tullow schreef:Je foto is een beetje groot!
Maar ik had geen idee dat je met vanalles kon haken, ik kan het ook niet!
Haken kun je leren
Gast- Gast
Nee, maar het idee staat wel op mijn lijst..Tullow schreef:Maar ik had geen idee dat je met vanalles kon haken, ik kan het ook niet!
Gast- Gast
Wat leuk smik! Wat grappig zeg!
Zwerver- Ratel
Klopt, ik heb me er alleen nooit zo in verdiept, maar nu zie ik hier al die leuke dingen voorbij komen en wil ik ook!
Tullow- Kletskop
wc-eend schreef:Ik slaap rond 10/11 uur en wekker gaat om 7 uur. Valt wel mee toch?
Ja, dat valt idd wel mee. Is het een nieuwe stage, dat je veel nieuwe indrukken krijgt etc?
Tullow- Kletskop
Ik heb nog steeds 15 centimeter sjaal liggen. Weet niet wanneer ik er verder mee moet gaan, gezien mijn draadjesgekke kater. Het eerste stuk heeft mijn vriend dat beest vastgehouden, terwijl hij zat te worstelen om maar bij die draadjes te komen. Maar dat is eigenlijk niet echt een oplossing.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nee absoluut geen nieuwe stage. Alleen zit er nog maar 2 weken en het is fulltime. Ervoor zat ik elke dag op school maar niet zo lang!
Ik denk dat het wennen is, gok ik zo
Ik denk dat het wennen is, gok ik zo
Zwerver- Ratel
Smikkell schreef:Of zo:
Tullow- Kletskop
Dat krukje is echt cool!
Wat ben ik toch fan van wakker worden met bakkie nespresso
Wat ben ik toch fan van wakker worden met bakkie nespresso
Gast- Gast
Waar kan ik een patroon vinden voor die oordopjes? Welke steek ofzo? Ik kon ooit haken maar kom nu niet meer verder dan de meest standaard beginnerssteek, denk ik... Mijn mama kan gelukkig wel haken, al heeft ze dat ook al 100 jaar niet meer gedaan... anders schakel ik haar wel in
Gast- Gast
Elk nieuw begin kost (naar mijn mening) energie.Tullow schreef:wc-eend schreef:Ik slaap rond 10/11 uur en wekker gaat om 7 uur. Valt wel mee toch?
Ja, dat valt idd wel mee. Is het een nieuwe stage, dat je veel nieuwe indrukken krijgt etc?
Gast- Gast
Dat is er niet. Iemand heeft gewoon wat uitgeprobeerd en ik vond dat op een blog. VC dacht te zien welke steek er werd gebruikt en het lukte.Maple schreef:Waar kan ik een patroon vinden voor die oordopjes? Welke steek ofzo? Ik kon ooit haken maar kom nu niet meer verder dan de meest standaard beginnerssteek, denk ik... Mijn mama kan gelukkig wel haken, al heeft ze dat ook al 100 jaar niet meer gedaan... anders schakel ik haar wel in
Laatst aangepast door Smikkell op di 29 nov 2011 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: