belasting aangifte! vraag mbt provisie
Pagina 1 van 1
belasting aangifte! vraag mbt provisie
ik heb over het jaar 2009 geen aangifte hoeven te doen van de belastingdienst. nou kreeg ik afgelopen maand ineens een brief dat ik toch aangifte moet doen, prima. dan doen we dat!
nou ben ik bezig maar heb ik een vraag over een behaald provisie. deze staat volgens mij niet op mijn jaaropgave erbij maar ik heb er wel bijna 50 procent belasting over betaald! kan en moet ik dit bij mijn belastingaangifte meenemen? dat wil ik natuurlijk wel omdat ik dan waarschijnlijk meer terug krijg...
ik heb pas een paar keer eerder aangifte hoeven doen en dus nog nooit met provisie erbij. wie kan me helpen?
nou ben ik bezig maar heb ik een vraag over een behaald provisie. deze staat volgens mij niet op mijn jaaropgave erbij maar ik heb er wel bijna 50 procent belasting over betaald! kan en moet ik dit bij mijn belastingaangifte meenemen? dat wil ik natuurlijk wel omdat ik dan waarschijnlijk meer terug krijg...
ik heb pas een paar keer eerder aangifte hoeven doen en dus nog nooit met provisie erbij. wie kan me helpen?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand verstand van belasting aangifte?
» Oeps verkeerde belasting aangifte verstuurd..
» En weer een belasting vraag
» Toch vraag ik me nog 1 belasting feitje af...
» Aangifte doen of niet?
» Oeps verkeerde belasting aangifte verstuurd..
» En weer een belasting vraag
» Toch vraag ik me nog 1 belasting feitje af...
» Aangifte doen of niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: