wat geven bij overname
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat geven bij overname
Hoe reken je uit wat je betaald bij overname van bv een vloer?
De mensen zijn bekende van ons, en laten hun vloer liggen. Het is een houten vloer, over de hele benedenverdieping. Boven ligt laminaat. Ziet er nog goed uit. Ook de zonweri.g beneden blijft hangen, rolgordijnen duo die half open/dicht kunnen. Een jaar oud ong.
Nou weet ik niet wat normale bedragen zijn? Het zijn kenissen dus wil niet te veel afdingen, maar ook niet hun benadelen natuurlijk.
De mensen zijn bekende van ons, en laten hun vloer liggen. Het is een houten vloer, over de hele benedenverdieping. Boven ligt laminaat. Ziet er nog goed uit. Ook de zonweri.g beneden blijft hangen, rolgordijnen duo die half open/dicht kunnen. Een jaar oud ong.
Nou weet ik niet wat normale bedragen zijn? Het zijn kenissen dus wil niet te veel afdingen, maar ook niet hun benadelen natuurlijk.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: wat geven bij overname
Laminaatvloer heb ik wel eens gehoord, schrijf je in ongeveer 10 jaar af. Maar om nou nog 80% van de nieuwwaarde te geven, dan kun je er net zo goed een nieuwe vloer inleggen . Ik zou zeggen, 50/60% van de nieuwwaarde ofzo?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb 150 euro gevraagd (en gekregen) voor mijn laminaat, nieuwprijs was 450 euro. Ging om ongeveer 42m2, net 3 jaar oud.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit ook een beetje in dubio wat we straks moeten vragen, hier was het laminaat beneden al 1400 euro en boven maar 400 en het is net 3 jaar oud.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Overname bedrijf
» Wat vraag je voor overname vloer?
» Wat zou jij geven?
» Wat wil jij ons nog mee geven?
» wat te geven
» Wat vraag je voor overname vloer?
» Wat zou jij geven?
» Wat wil jij ons nog mee geven?
» wat te geven
Pagina 1 van 1