brede fotolijst
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
brede fotolijst
Gisteren hebben we een supermooie foto laten maken van onze dochter!
Het formaat is 40x40 cm. Nu ben ik op zoek naar een brede fotolijst.
Het liefst in een matte zilveren (geborstelde) kleur.
Het valt me echter op dat alle fotolijsten zo duur zijn!
Heeft iemand een tip voor een mooie (redelijk goedkope) fotolijst?
Het formaat is 40x40 cm. Nu ben ik op zoek naar een brede fotolijst.
Het liefst in een matte zilveren (geborstelde) kleur.
Het valt me echter op dat alle fotolijsten zo duur zijn!
Heeft iemand een tip voor een mooie (redelijk goedkope) fotolijst?
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Re: brede fotolijst
Het is niet goedkoop, maar is het geen idee om die foto echt mooi te laten inlijsten? Je kan dan vaak kiezen welke lijst je wilt en welke het mooiste bij de foto past. Je kan dan ook kiezen met of zonder passe-partout.
Ik laat mijn borduurwerken dan inlijsten en het komt er altijd super mooi en strak uit en die mensen adviseren je ook welke lijst het mooiste is bij dat wat je wilt inlijsten. Ze hebben in de winkel een hoop stukjes van lijsten hangen van dik naar dun, mat, glanzend enz. Qua glas kan je ook nog kiezen tussen gespiegeld en ontspiegeld glas waardoor je er een echt mooi kunstwerk van kan maken.
Ik laat mijn borduurwerken dan inlijsten en het komt er altijd super mooi en strak uit en die mensen adviseren je ook welke lijst het mooiste is bij dat wat je wilt inlijsten. Ze hebben in de winkel een hoop stukjes van lijsten hangen van dik naar dun, mat, glanzend enz. Qua glas kan je ook nog kiezen tussen gespiegeld en ontspiegeld glas waardoor je er een echt mooi kunstwerk van kan maken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Wij kochten onlangs een hele monic lijs bij de action. Koste ons 6euro. Formaat 60bij40, witte brede lijst. Precies wat we wilden!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Deze heb je bij de ikea.
12.95 kost hij. Afmetingen zijn 52 x 52 cm, maar dat zijn de buitenmaten, misschien met passpartout die er bij zit wel heel mooi??
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Dat is natuurlijk ook nog een idee!
Ik ga eens kijken of ze nog iets bredere lijsten hebben met pass partout, dan kan ik dat proberen.
(ik weet dat een dure lijst vaak erg mooi is, maar hoop toch een mooie goedkope te kunnen vinden)
Ik ga eens kijken of ze nog iets bredere lijsten hebben met pass partout, dan kan ik dat proberen.
(ik weet dat een dure lijst vaak erg mooi is, maar hoop toch een mooie goedkope te kunnen vinden)
piertje- Fluisteraar
curious:
Je hebt me op een superidee gebracht!
Ik heb nog even bij Ikea gekeken en dan ook naar andere maten, dan kan ik de passpartout wel bijsnijden.
Nu heb ik een lijst gevonden in het donkerbruin. Lijkt me namelijk ook wel erg mooi om deze foto. De lijst is 58x58, binnenmaat is 50x50. Als ik de passpartout bijsnijd kan een 40x40 foto er dus heel mooi in (hoop ik )
Ben nu al helemaal blij! (en ik weet nog niet eens of het mooi wordt haha)
Je hebt me op een superidee gebracht!
Ik heb nog even bij Ikea gekeken en dan ook naar andere maten, dan kan ik de passpartout wel bijsnijden.
Nu heb ik een lijst gevonden in het donkerbruin. Lijkt me namelijk ook wel erg mooi om deze foto. De lijst is 58x58, binnenmaat is 50x50. Als ik de passpartout bijsnijd kan een 40x40 foto er dus heel mooi in (hoop ik )
Ben nu al helemaal blij! (en ik weet nog niet eens of het mooi wordt haha)
piertje- Fluisteraar
goed om te horen, hoop dat je een mooi resultaat krijgt!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Soortgelijke onderwerpen
» fotolijst
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» leren babyslofjes met brede instap
» Standaard formaat fotolijst
» Help! Onmogelijke maat fotolijst...
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» leren babyslofjes met brede instap
» Standaard formaat fotolijst
» Help! Onmogelijke maat fotolijst...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: