leren babyslofjes met brede instap
+4
holaagirl
Liadan
Coccinelle
Tania
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
leren babyslofjes met brede instap
vandaag hebben we babyslofjes van Oxxy binnen gekregen, maar ondanks dat er elastiek in de boord zit, krijgen we ze dus met geen mogelijkheid aan. De slofjes komen tot halverwege haar voet. Ik ben nu dus op zoek naar een merk slofjes die een wat bredere instap hebben, of meer elastiek in de boord.
Gast- Gast
Re: leren babyslofjes met brede instap
Die van de Hema waren hier wel te doen. Maar verder heb ik eigenlijk geen slofjes gevonden die makkelijk aan te trekken waren. De babyproof schoentjes van Shoesme met klittenband van de vorige collectie paste ook, maar die van de nieuwe collectie krijg ik weer niet aan bij hem.
Nu hebben we van die sokken met lerenzooltjes, die zijn ook wel aardig. Maar meestal laat ik hem maar op blote voetjes lopen thuis.
Heeft Y. ook zo'n hoge wreef?
Nu hebben we van die sokken met lerenzooltjes, die zijn ook wel aardig. Maar meestal laat ik hem maar op blote voetjes lopen thuis.
Heeft Y. ook zo'n hoge wreef?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb laatst de leren slofjes van de prenatal gehaald, deze zijn goed aan te trekken met een hoge wreef, veel elastiek in de boord.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Y. heeft inderdaad ook een enorm hoge wreef, als kleine baby heeft ze nooit slofjes aan gehad, er waren maar weinig slofjes die haar toen goed pastten. We hebben nu slofjes van bambino (vreselijke kwaliteit trouwens, ik heb de zool aan beide slofjes al opnieuw vast moeten naaien) en daar zitten twee stukjes leer bij de hak en aan de voorkant, waardoor je 'm heel makkelijk aan kan krijgen. De meisjesslofjes van de hema lijkt er heel erg op en eigenlijk wil ik witte of zilveren slofjes voor erbij!
Thuis heeft ze ook veel sokjes aan met antislip eronder, maar voor buiten wil ik wel graag leren slofjes nu ze veel aan het stappen is.
Slofjes van de prenatal kan ik ook wel even kijken, zijn die via internet te bestellen, de dichtsbijzijnde prenatal zit hier bijna een uur vandaan.
Thuis heeft ze ook veel sokjes aan met antislip eronder, maar voor buiten wil ik wel graag leren slofjes nu ze veel aan het stappen is.
Slofjes van de prenatal kan ik ook wel even kijken, zijn die via internet te bestellen, de dichtsbijzijnde prenatal zit hier bijna een uur vandaan.
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd, de oxxy slofjes pasten bij Yara altijd heel goed, bij Kian krijg ik oxxy ook nauwelijks aan. Hij heeft hele grote brede voeten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ze zijn online te bestellen, en je krijgt nu korting ivm de mama mazzel dagen. Wel flauw trouwens, een wk of 3 terug waren ze in de aanbieding voor 10,-, en nu krijg je 20% korting op de originele prijs en kosten ze € 13,59.
Coccinelle- Prater
iemand bekend met de slofjes van baby dutch? Ik vind deze leuk:
of deze van inch blue:
of deze van inch blue:
Laatst aangepast door Rejoy. op za 1 okt 2011 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij hadden van die superleuke allstars gekregen.
Ook een hoge wreef, kreeg ze dus neit aan!! Zonde!!
Boumy paste dan wel, de slofjes!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
holaagirl schreef:Wij hadden van die superleuke allstars gekregen.
Boumy kregen we hier met heel veel moeite wel aan, maar het elastiek bovenop zat dan zo strak dat er hele deukjes in z'n voet zaten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Coccinelle schreef:Ze zijn online te bestellen, en je krijgt nu korting ivm de mama mazzel dagen. Wel flauw trouwens, een wk of 3 terug waren ze in de aanbieding voor 10,-, en nu krijg je 20% korting op de originele prijs en kosten ze € 13,59.
ik heb ze net even opgezocht, maar ik vind ze eigenlijk een beetje saai, jammer dat ze alleen in het bruin, blauw of roze te bestellen zijn!
Gast- Gast
Yrsa heeft ook een hoge wreef, zij heeft gewoon slofjes van Bobux gedragen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Rejoy. schreef:Coccinelle schreef:Ze zijn online te bestellen, en je krijgt nu korting ivm de mama mazzel dagen. Wel flauw trouwens, een wk of 3 terug waren ze in de aanbieding voor 10,-, en nu krijg je 20% korting op de originele prijs en kosten ze € 13,59.
ik heb ze net even opgezocht, maar ik vind ze eigenlijk een beetje saai, jammer dat ze alleen in het bruin, blauw of roze te bestellen zijn!
Ja heel bijzonder zijn ze idd niet, maar voor € 10,- kon ik ze niet laten liggen.
roosjesbabyslofjes.nl zitten hier trouwens ook goed!
Coccinelle- Prater
Liz heeft ook best wel een hoge wreef (ook al heb ik geen vergelijkingsmateriaal, dus weet niet of het een ietswat hoge wreef is of enorm hoge wreef , maar veel schoenen en slofjes zijn ook net passend of net niet passend) en ik heb toen op goed geluk de slofjes van inch blue besteld. Bij L passen ze echt NET... Ik ben er voor de rest erg tevreden over. L heeft de rode (is een maat kleiner dan de roze schaapjes, dus die krijgt ze binnenkort aan) al een maand 3 elke dag hele dagen aan en ze zien er nog super uit...
Zij heeft deze 2:
Zij heeft deze 2:
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Kickies slofjes. Die kan je op maat laten maken.
Ik heb ze toevallig vandaag binnen gekregen en ze zijn ook nog eens super leuk. Ik ben er ieder geval erg blij mee, alleen heb ik ze niet op maat laten maken (heb gewoon standaard) maar op de site van kickies lees je ervaringen van mensen die ze wel op maat hebben laten maken en die zijn er ook erg tevreden over.
Ik heb ze toevallig vandaag binnen gekregen en ze zijn ook nog eens super leuk. Ik ben er ieder geval erg blij mee, alleen heb ik ze niet op maat laten maken (heb gewoon standaard) maar op de site van kickies lees je ervaringen van mensen die ze wel op maat hebben laten maken en die zijn er ook erg tevreden over.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik heb voor N. babyslofjes van Aapies, via http://baby-schoenen.nl/winkel/ N. heeft namelijk ook een heel hoge wreef. Slofjes met een instap van elastiek kon ze niet aan. Had slofjes van Lukkies gekregen toen ze geboren was, maar deze paste ze echt niet, jammer genoeg!
Deze had ik voor N.:
Je doet ze gewoon met een klittenbandje dicht, wat ik ideaal vond. Geen instap met elastiek o.i.d. Ze past deze nu nog, maar moet binnenkort wel een nieuwe/grotere maat voor haar bestellen.
Zat te denken aan deze voor de winter, ook dus met klittenband:
Deze had ik voor N.:
Je doet ze gewoon met een klittenbandje dicht, wat ik ideaal vond. Geen instap met elastiek o.i.d. Ze past deze nu nog, maar moet binnenkort wel een nieuwe/grotere maat voor haar bestellen.
Zat te denken aan deze voor de winter, ook dus met klittenband:
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
parisienne: dat lijkt me wel wat, qua prijs ook goed te doen!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Leren babyslofjes
» Leren slofjes
» Laarzen met brede schacht
» Leuke zomerschoenen voor brede voeten
» Leren jasje
» Leren slofjes
» Laarzen met brede schacht
» Leuke zomerschoenen voor brede voeten
» Leren jasje
Pagina 1 van 1