Wat kan dit zijn?? (uitslag)
+2
Caramba
JD
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat kan dit zijn?? (uitslag)
Ik zit sinds ruim een week onder de bultjes. Mijn buik, rug, nek en hoofdhuis zitten onder, en het worden er steeds meer. Begint nu ook op mijn benen en mijn gezicht.
Het zijn vooral huidskleurige bultjes, echt honderden. Een paar enkele bultjes zijn een soort blaasjes/korstjes geworden, een stuk of 15 ofzo. Het jeukt af en toe, maar niet de hele tijd.
Ik ben van de week bj de HA geweest. die dacht dat het, aan de hand van de blaasjes/korstjes, een schimmelinfectie was. Ik heb er een zalfje voor meegekregen, die ik alleen op de plekjes mag smeren... maar er valt niet tegenop te smeren. Honderden bultjes en een tube van 20 mg...dus die was na anderhalve dag leeg.
Volgens de HA moest het binnen een paar dagen al flink minder worden, maar het wordt alleen maar erger. Ik moet deze week 5 dagen werken, dus kan pas woensdag over een week weer naar de HA... maar aangezien ik denk dat hij ongelijk had met zn schimmelinfectie, vroeg ik me af of iemand anders dit herkent? en enige idee heeft wat het nog meer kan zijn?
Ik ben een maand geleden gestopt met de pil, dus denk sowieso dat het hiermee samenhangt....
Alle ideeen zijn welkom! Ondertussen google ik nog even verder....
Het zijn vooral huidskleurige bultjes, echt honderden. Een paar enkele bultjes zijn een soort blaasjes/korstjes geworden, een stuk of 15 ofzo. Het jeukt af en toe, maar niet de hele tijd.
Ik ben van de week bj de HA geweest. die dacht dat het, aan de hand van de blaasjes/korstjes, een schimmelinfectie was. Ik heb er een zalfje voor meegekregen, die ik alleen op de plekjes mag smeren... maar er valt niet tegenop te smeren. Honderden bultjes en een tube van 20 mg...dus die was na anderhalve dag leeg.
Volgens de HA moest het binnen een paar dagen al flink minder worden, maar het wordt alleen maar erger. Ik moet deze week 5 dagen werken, dus kan pas woensdag over een week weer naar de HA... maar aangezien ik denk dat hij ongelijk had met zn schimmelinfectie, vroeg ik me af of iemand anders dit herkent? en enige idee heeft wat het nog meer kan zijn?
Ik ben een maand geleden gestopt met de pil, dus denk sowieso dat het hiermee samenhangt....
Alle ideeen zijn welkom! Ondertussen google ik nog even verder....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Wat kan dit zijn?? (uitslag)
Werk of geen werk, ga gewoon naar de dokter. Wat heb je nou aan adviezen van hier? Al kom je er dan achter wat het is, dan heb je waarschijnlijk nog steeds een recept van je huisarts nodig om er iets voor te halen.
Gast- Gast
Je hebt helemaal gelijk June,maar helaas werk ik te ver weg om tussendoor naar de HA te kunnen...dus vandaar het pas op zn vroegst wo 7 dec kan...
Maar aangezien de HA de uitslag afgelopen week gezien heeft,zal ik dan niet kunnen bellen en hem kunnen vragen wat het nog meer kan zijn, en evt vragen voor een afspraak voor een allergietest ofzo? Of zal ik daar echt weer apart voor heenmoeten?
Maar aangezien de HA de uitslag afgelopen week gezien heeft,zal ik dan niet kunnen bellen en hem kunnen vragen wat het nog meer kan zijn, en evt vragen voor een afspraak voor een allergietest ofzo? Of zal ik daar echt weer apart voor heenmoeten?
JD- Ratel
En als je nu 's ochtends vroeg naar de ha gaat en dan 's middags gaat werken, of meteen na het ha bezoek weer naar werk gaat? Dan zit je ook niet met het feit dat je onderbroken aan het werk gaat. Of je maakt een afspraak die op het eind van de middag plaats vind?
Ik weet niet hoe de blaasjes eruit zien, ookal geef je een omschrijving, en ik ben geen arts, maar ik zou hier niet tot 7 dec. mee wachten tot ik een dagje vrij heb.
Ik weet niet hoe de blaasjes eruit zien, ookal geef je een omschrijving, en ik ben geen arts, maar ik zou hier niet tot 7 dec. mee wachten tot ik een dagje vrij heb.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mijn 1e gedachte toen ik korstjes/blaasjes hoorde: Krentenbaard!
Zeer besmettelijk, dus zeker naar de huisarts gaan voor de juiste zalf, anders zit je binnen no time helemaal onder.
Zeer besmettelijk, dus zeker naar de huisarts gaan voor de juiste zalf, anders zit je binnen no time helemaal onder.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom ga je dan niet gewoon even naar de dokterpost vandaag? Als je echt geen tijd hebt, en het word erger... Gewoon even langsgaan..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Waarom ga je dan niet gewoon even naar de dokterpost vandaag? Als je echt geen tijd hebt, en het word erger... Gewoon even langsgaan..
Hiervoor is de HAP niet bedoeld m.i..
Ik zou inderdaad morgen even bellen zoals je zelf aangeeft. Misschien kan het zo opgelost worden of adviseert de huisarts je langs te komen.
Gast- Gast
Chipp schreef:chococupcake schreef:Waarom ga je dan niet gewoon even naar de dokterpost vandaag? Als je echt geen tijd hebt, en het word erger... Gewoon even langsgaan..
Hiervoor is de HAP niet bedoeld m.i..
Ik zou inderdaad morgen even bellen zoals je zelf aangeeft. Misschien kan het zo opgelost worden of adviseert de huisarts je langs te komen.
Nee dat begrijp ik, maar als het besmettelijk is zou ik in elk geval even bellen... En daarbij werkt JaneDoe geloof ik ook in de Kinderopvang, dus lijkt me wel handig dat ze weet wat het is...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Beachgirl_24 schreef:Mijn 1e gedachte toen ik korstjes/blaasjes hoorde: Krentenbaard!
Als dat zo is, dan is dat op haar werk ook niet handig. JD: je werkt toch in de kinderopvang? Het lijkt mij behoorlijk onverstandig om niet naar de huisarts te gaan. Waar een wil is, is een weg. En waarom zit je huisarts zo ver weg? Je kunt natuurlijk ook een nieuwe nemen.
Gast- Gast
Krentenbaard is het zeker weten niet,daar lijkt t niet op.
Het zijn echt huidskleurige bultjes over mn hele lichaam,en een paar droge blaasjes. Geen vochtige blaasjes ofzo,zoals bij krentenbaard.
Had er graag een foto van gemaakt,maar omdat t huidskleurig is,zie je weinig op de foto. En t jeukt steeds meer, dat is bij krentenbaard ook niet t geval.
Mijn HA zit in mijn woonplaats,maar ik werk juist ver weg.
Ik ben laatst ziek geweest,daar was mijn manager flink pissed over, ook doordat ik een aantal keer te laat ben gekomen ivm flinke files. Ze heeft me nog 1 kans gegeven,dus ik ben bang dat als ik nu later wil beginnen of eerder weg wil ivm de HA, mijn baan op t spel staat....
Klinkt superdom, i know.... Ze hebben op mn werk eigenlijk gewoon dikke pech, maar er is 2 weken geleden ook iemand ontslagen, en ze zijn hier helaas keihard in....
Het zijn echt huidskleurige bultjes over mn hele lichaam,en een paar droge blaasjes. Geen vochtige blaasjes ofzo,zoals bij krentenbaard.
Had er graag een foto van gemaakt,maar omdat t huidskleurig is,zie je weinig op de foto. En t jeukt steeds meer, dat is bij krentenbaard ook niet t geval.
Mijn HA zit in mijn woonplaats,maar ik werk juist ver weg.
Ik ben laatst ziek geweest,daar was mijn manager flink pissed over, ook doordat ik een aantal keer te laat ben gekomen ivm flinke files. Ze heeft me nog 1 kans gegeven,dus ik ben bang dat als ik nu later wil beginnen of eerder weg wil ivm de HA, mijn baan op t spel staat....
Klinkt superdom, i know.... Ze hebben op mn werk eigenlijk gewoon dikke pech, maar er is 2 weken geleden ook iemand ontslagen, en ze zijn hier helaas keihard in....
JD- Ratel
Dan zou ik morgen de uitslag aan haar laten zien. En dan melden dat je dinsdagochtend eerst langs de huisarts gaat. Zeker in de kinderopvang vind ik dat je heel voorzichtig moet zijn.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Dan zou ik morgen de uitslag aan haar laten zien. En dan melden dat je dinsdagochtend eerst langs de huisarts gaat. Zeker in de kinderopvang vind ik dat je heel voorzichtig moet zijn.
+ 1. Jij wilt zekerheid, maar jou leidinggevende moet ook zekerheid hebben. Mocht het wel besmettelijk zijn. Kunnen het mischien waterpokken zijn? Geen idee of je die ooit hebt gehad? Weet zelf namelijk niet hoe dat eruit ziet, nooit gehad.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mijn zusje heeft allemaal huidskleurige bultjes door haar astmatische aanleg. Soms komt er een korstje of kopje op. Het zit overal en er niks aan te doen. Haar huid voelt alsof er allemaal zandkorreltjes op zitten. Het jeukt alleen niet.
Gast- Gast
T lijkt idd op waterpokken. Heb meteen mn moeder gebeld,maar ik heb waterpokken gehad toen ik 3 was,dus dat is t niet. Vroeg ook aan de HA of t waterpokken kon zijn,omdat dat op dit moment ook heerst op t werk,maar dat was het niet. Bovendien ben je daar,als je t op latere leeftijd krijgt,ontzettend ziek van....
Astmatisch ben ik niet,maar ik zoek t zelf wel in de allergische hoek....
Ik ga morgenochtend de HA even bellen om te overleggen, to be continued.
Astmatisch ben ik niet,maar ik zoek t zelf wel in de allergische hoek....
Ik ga morgenochtend de HA even bellen om te overleggen, to be continued.
JD- Ratel
galbultjes ?
heb je iets vreemd gegeten? mijn zoontje krijgt het als hij iets eet waar hij niet tegen kan
heb je iets vreemd gegeten? mijn zoontje krijgt het als hij iets eet waar hij niet tegen kan
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» Een kweekje, uitslag?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» Een kweekje, uitslag?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: