Ebay topic
+60
Tazz
Prosecco
Travel-Addict
Cherry Darling
Elysia
Blair
luenca
Mamsie
Tsjip
Nathalie
Siem
Cupcake
duckie
Mermaid
Sugarfall
Niekske
Zora
Roza
Aziraphale
Roodtomaatje
*Purple*
Plien84
Erin
SoCali
Antibes
Feline
Caresses
friedje
Atelier Madame
Jeanette
Penélope
TukTuk
Ibbeltje
Travelgurly
Gizmo
SnowWhite
Arwyn
Ringling
Raindrop
TNMN
Woezies
Rovine
Inge
Elsje
Coccinelle
Mida4you
Liz
Kaboutertje
KOL
myloon
Jerry
Coco
Sunshine24
Ellusss
Error
Zwerver
Pussycat
Dennenappel
Chocolate Cookie
Rush
64 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Ebay topic
Ik feedback iedereen, zodra ik de spullen binnen heb. Vind ik wel zo netjes.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Ik feedback iedereen, zodra ik de spullen binnen heb. Vind ik wel zo netjes.
En daarbij krijg je ook feedback terug. Zo is het voor verkopers ook interessanter om zaken met je te doen vanwege de betrouwbaarheid.
Gast- Gast
Tsjip schreef:Mijn vriend en ik hebben Ebay ook ontdekt Geweldig spul te vinden voor vaak hele kleine prijzen!
Dit heb ik afgelopen weekend gekocht:
Brass Heart Necklace Pendant Pocket Quartz Watch 1.18" FASHION:
http://www.ebay.com/itm/160716554239?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_3895wt_1396
En deze voor bij mijn bruidskapsel:
http://www.ebay.com/itm/330681731194?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_1671wt_1163
Ik ben benieuwd of het wat is
Oh dat hartjesklokketting en de uil http://www.ebay.com/itm/Brass-Owl-Necklace-Pendant-Pocket-Quartz-Watch-1-6x1-2-FASHION-/400276772286?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DSIC.NPJS%26its%3DI%252BC%26itu%3DUA%26otn%3D5%26pmod%3D160716554239%26ps%3D63%26clkid%3D6396166585655925580
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik wil misschien ook nog wel eens zo'n lange ketting met een klokje eraan. Kan alleen nog niet echt een echt leuke vinden.
Ik geef trouwens ook overal feedback op. Vind ik wel zo netjes en andere kopers hebben er ook weer wat aan
Ik geef trouwens ook overal feedback op. Vind ik wel zo netjes en andere kopers hebben er ook weer wat aan
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zoek eigenlijk nog een leuke sport tas. Iemand een idee welke zoekterm ik dan moet gebruiken?
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Wat leuk dat hartje met klok erin, ik heb er even op gezocht en ik heb nu deze gekocht..
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Oh sugarfall die is ook heel mooi!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat een mooie sugerfall!
Heb net de zonnebril gekregen. Ben er echt blij mee! snel gekregen ook, das handig kan ie mooi mee op vakantie.
Heb net de zonnebril gekregen. Ben er echt blij mee! snel gekregen ook, das handig kan ie mooi mee op vakantie.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Sugarfall schreef:Wat leuk dat hartje met klok erin, ik heb er even op gezocht en ik heb nu deze gekocht..
Ooooh deze is ook mooi!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Arwyn, ik weet niet of je het tegen mij had haha, maar hier is een linkje http://www.ebay.com/itm/Antique-Brass-Necklace-Pendant-Heart-Clock-Watch-1-57-HOT-/160733401790?pt=Pocket_Watches&hash=item256c7512be#ht_4032wt_1265
Het is eigenlijk echt niet goed dat de meeste dingen zo goedkoop zijn, ik kan me dan echt slecht inhouden om niet gewoon alles te kopen wat ik leuk vind :cyclops:
Het is eigenlijk echt niet goed dat de meeste dingen zo goedkoop zijn, ik kan me dan echt slecht inhouden om niet gewoon alles te kopen wat ik leuk vind :cyclops:
Sugarfall- Kletskop
Oh, ik had je naam er helemaal niet bij gezet, maar had het inderdaad over die van jou Sugar Dank je!
Arwyn- Ratel
hoeveel euro is $13,49 ?
en waar kan ik dat vinden als ik nog eens een prijs wil omrekenen staat dat ook ergens op ebay?
en waar kan ik dat vinden als ik nog eens een prijs wil omrekenen staat dat ook ergens op ebay?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Als je via Ebay.nl kijkt, staan de euro prijzen er altijd bij.
Bij Ebay.com niet, dan moet je gewoon even op internet zoeken op 'koers dollar' oid, dan vind je genoeg sites waarop je het om kan rekenen!
Bij Ebay.com niet, dan moet je gewoon even op internet zoeken op 'koers dollar' oid, dan vind je genoeg sites waarop je het om kan rekenen!
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Als je via Ebay.nl kijkt, staan de euro prijzen er altijd bij.
ja foutje van mij, zag later opeens dat ik op ebay.com zat
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Is geen foutje hoor
Ebay.com heeft vaak veel meer dan .nl. Ook als je die op wereldwijd zet, zijn er genoeg items die je niet te zien krijgt, terwijl je die wel zou kunnen kopen (die ook naar NL verzenden).
Alleen maar handig/leuk om daar te kijken dus!
Ebay.com heeft vaak veel meer dan .nl. Ook als je die op wereldwijd zet, zijn er genoeg items die je niet te zien krijgt, terwijl je die wel zou kunnen kopen (die ook naar NL verzenden).
Arwyn- Ratel
Ik kijk eigenlijk echt nooit op Ebay.nl haha, alleen op de .com site.
Sugarfall- Kletskop
ik heb net een rose hairextension clip besteld Heel fout, is nog een beetje een jeugdsentiment wou ik een paar jaar geleden zo graag hebben.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Arwyn schreef:Is geen foutje hoor
Hier kwamen mijn vriend en ik afgelopen week achter. We zochten tegelijkertijd naar een mooie tas voor hem. Ik zat op .com te zoeken en mijn vriend op .nl. Ik kreeg me een tassen te zien en hij had er maar een paar. Er zat dus echt een heel groot verschil in. Wel apart maar goed nu gewoon op de .com versie zoeken en voor het omrekenen ga ik wel naar een andere site
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Of je zet ze in je wishlist en logt daarna in op de .nl.
Rovine- Ratel
Of je veranderd in je link meteen .com naar .nl
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik reken trouwens nooit om. Met een dollar is het ietsje minder.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik reken ook niet om, ik weet gewoon zoveel dollar is minder in euro`s Als het wat duurder wordt reken ik altijd om via www.valuta.nl
Zoek nu op ebay naar roze bouwvakkerspullen (voor m`n zusje) als iemand die nog tegenkomt dan wil ik graag linkjes. Want die ik tegenkom komen nog hele hoge verzendkosten bovenop.
Zoek nu op ebay naar roze bouwvakkerspullen (voor m`n zusje) als iemand die nog tegenkomt dan wil ik graag linkjes. Want die ik tegenkom komen nog hele hoge verzendkosten bovenop.
Gast- Gast
Ik reken het ook niet om, hanteer gewoon 1 euro=1 dollar, dan valt het altijd mee.
Heb weer lekker zitten slapen gisteren. Had geboden op een item. Paar uur later op hetzelfde item van een andere verkoper. Was een best hoog bod, dus duim even mee dat ik bij 1 van de twee nog overboden word.
Heb weer lekker zitten slapen gisteren. Had geboden op een item. Paar uur later op hetzelfde item van een andere verkoper. Was een best hoog bod, dus duim even mee dat ik bij 1 van de twee nog overboden word.
Rovine- Ratel
Lily schreef:ik reken ook niet om, ik weet gewoon zoveel dollar is minder in euro`s Als het wat duurder wordt reken ik altijd om via www.valuta.nl
Het is geen Ebay, wel roze: http://www.gadgethouse.nl/online_bestellen_31681/toolset-voor-vrouwen-75-delig.html
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: