Wat is de gekste plek...
+30
CaptainSpectacular
Zwoesj
xxDila
patjuhhh
ButterflyEffect
Angela_1986
Caresses
Joli86
Remco
Tania
Pearly_maar
Blair
Sugarfall
Beachgirl
joyce0606
Tazz
RioolSpook
Sarah1985
Kabouter
Poisongirl
nisavi
mzcharlotte
Shy
Roze Roos
Sweety
Toet
Jeanette
me-girl
silly-one
tayce
34 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat is de gekste plek...
_Donnaa schreef:Ja, en kinderen liggen ook in je bed, what`s the difference? En ik heb nog nooit een kind `s nachts in de speeltuin gezien hoor..nisavi schreef:
Omkleedhokje in het zwembad niet (kinderen kleden zich daar ook om) en een speeltuin al helemaal niet (kinderen spelen daar, vind dat echt niet kunnen).
Dat dacht ik dus ook al.. En ik neem aan dat ieder volwassen persoon, dronken of niet dronken er voor zorgt dat er geen 'rommel' op de glijbaan achterblijft..
In de auto leek mij in eerste instantie ok niet handig, maar op de achterbank gaat prima.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Minella schreef:Wat ben ik braaf als ik dit soort dingen lees..... haha!
Ik ook..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Shygirl85 schreef:Op dat moment hadden we superveel zin in elkaar dus dan ga ik daar niet over nadenken.tayce schreef:nisavi schreef:
Omkleedhokje in het zwembad niet (kinderen kleden zich daar ook om) en een speeltuin al helemaal niet (kinderen spelen daar, vind dat echt niet kunnen).
Tja als je een goede slok op hebt, wil je wel eens rare dingen doen he
Weet niet hoe het met jullie zit als je opgewonden bent dat je over dat soort dingen nadenkt?
Wat wil je met die laatste zin bereiken? We doen het gewoon niet daar, het is niet eens een optie. Dus hoeven we er ook niet aan te denken wanneer we opgewonden zijn.
Niet direct zo op je teentjes getrapt zijn. Ik gaf alleen aan dat ik het niet vind kunnen, wat jullie doen moet je zelf weten.
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
auto
Park
tuin van anderen was bij een discotheek
En de ergste is wel toen we met onze vakantie aan het fietsen waren en midden in het bos terwijl we allemaal kinderen in de verte hoorden
Park
tuin van anderen was bij een discotheek
En de ergste is wel toen we met onze vakantie aan het fietsen waren en midden in het bos terwijl we allemaal kinderen in de verte hoorden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
In de Ikea, ergens in een achteraf "badkamertje". en verder in zwembad, pashokje, park (waaraan ik een teek overhield, dus no way dat ik het nog eens doe) en het vliegveld. En wat ik ook vrij vaag vond was seks hebben in een douche bij een benzinestation in het buitenland.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Seriously... hoe?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Marin schreef:Seriously what hoe?zegmaar_ schreef:Seriously... hoe?
Idd?
Gast- Gast
Weiland tussen de koeien,
Op picknicktafel,
Kleedhokje zwembad,
Speeltuin,
Bushokje (bij nacht),
Op de trap,
In een carpoort, werden we betrapt, kregen we de vraag of het lekker was Schrok toen wel even.
Op picknicktafel,
Kleedhokje zwembad,
Speeltuin,
Bushokje (bij nacht),
Op de trap,
In een carpoort, werden we betrapt, kregen we de vraag of het lekker was Schrok toen wel even.
Gast- Gast
Hm leer mij kennen. Shygirl is vaak op haar teentjes getrapt haha.nisavi schreef:Shygirl85 schreef:Op dat moment hadden we superveel zin in elkaar dus dan ga ik daar niet over nadenken.tayce schreef:nisavi schreef:
Tja als je een goede slok op hebt, wil je wel eens rare dingen doen he
Weet niet hoe het met jullie zit als je opgewonden bent dat je over dat soort dingen nadenkt?
Wat wil je met die laatste zin bereiken? We doen het gewoon niet daar, het is niet eens een optie. Dus hoeven we er ook niet aan te denken wanneer we opgewonden zijn.
Niet direct zo op je teentjes getrapt zijn. Ik gaf alleen aan dat ik het niet vind kunnen, wat jullie doen moet je zelf weten.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
en weer weg
Laatst aangepast door Tazz op zo 28 nov 2010 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Minella schreef:Wat ben ik braaf als ik dit soort dingen lees..... haha!
Dat dacht ik dus ook
Gast- Gast
Birgit schreef:Minella schreef:Wat ben ik braaf als ik dit soort dingen lees..... haha!
Dat dacht ik dus ook
Hebben jullie het alleen maar in bed/in huis gedaan dan?
Gast- Gast
*genant verhaal weer weg*
Laatst aangepast door Marin op di 30 nov 2010 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Birgit schreef:Minella schreef:Wat ben ik braaf als ik dit soort dingen lees..... haha!
Dat dacht ik dus ook
Met mijn vriend 1x buiten en verder inderdaad gewoon in huis. Ik voel me heel erg opgelaten als ik weet dat andere mensen het zouden kunnen zien/merken en dan kan ik me totaal niet ontspannen & er dus helemaal niet van genieten.
Gast- Gast
Ik vond in de auto ook geen succes (misschien omdat het een kleine auto was). Ik was als de dood dat we zouden worden betrapt.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Marin schreef:Seriously what hoe?zegmaar_ schreef:Seriously... hoe?
Idd?
Nou zonder betrapt te worden! Hahaha!
Mijn vriend is trouwens ook veel te praktisch ingesteld, als ik zo'n suggestie geef, heeft hij altijd een argument zoals "maar anders krijg jij het koud"!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Tja ik weet niet. Denk dat je je daar inderdaad een beetje overheen moet zetten. Niet denken maar doen. Ik kan dat ook niet altijd even goed hoor. Dat is ook raar als je er over nadenkt.
Gast- Gast
in deze relatie eigenlijk alleen in huis.
me ex wel in zwembadhokje gepijpt..in de rijdende trein (donker en alleen in coupé) gepijpt...achteraf op het strand (wel drukke dag...) gesext (maar niet echt doorgegaan)
onder het rijden gepijpt....
hahah...maar zou ik nu niet meer doen! idd ook veelste te bang dat ik betrapt wordt. en me vriend nu heeft dat nog erger...dus dat wort em niet
me ex wel in zwembadhokje gepijpt..in de rijdende trein (donker en alleen in coupé) gepijpt...achteraf op het strand (wel drukke dag...) gesext (maar niet echt doorgegaan)
onder het rijden gepijpt....
hahah...maar zou ik nu niet meer doen! idd ook veelste te bang dat ik betrapt wordt. en me vriend nu heeft dat nog erger...dus dat wort em niet
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
_Donnaa schreef:Birgit schreef:Minella schreef:Wat ben ik braaf als ik dit soort dingen lees..... haha!
Dat dacht ik dus ook
Uh, ja ...
Gast- Gast
In het zwembad met m'n ex. Het is een binnenzwembad met een piepklein stukje buitenzwembad eraan.
Het was herfst en dus koud buiten en niemand was dus buiten. Alleen kwamen we er daarna achter
dat er buiten camera's hingen haha
Het was herfst en dus koud buiten en niemand was dus buiten. Alleen kwamen we er daarna achter
dat er buiten camera's hingen haha
Gast- Gast
Ik ben heus geen preutse muts hoor, maar ik vind het wel opvallend dat jullie zo alles vertellen over waar je het hebt gedaan...
Ach, al is het natuurlijk ook niet heel erg privé als je op een glijbaan ligt te ketsen....
Ach, al is het natuurlijk ook niet heel erg privé als je op een glijbaan ligt te ketsen....
Gast- Gast
In de auto, op klaarlichte dag op strand, op het bankstel van de buren tijdens oppassen....
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mimpie schreef:op het bankstel van de buren tijdens oppassen....
Dat vind ik eigenlijk gewoon heel erg asociaal.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Mimpie schreef:op het bankstel van de buren tijdens oppassen....
Dat vind ik eigenlijk gewoon heel erg asociaal.
Indeed, dat je het lef ervoor hebt.
Gatver, moet er niet aan denken dat degene die op mijn kind pas het ook op mijn bank doet.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Show je gekste foto!
» Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
» Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..
» Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
» Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: