Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is de mol?

+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers

Pagina 14 van 24 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Wie is de mol? - Pagina 14 Empty Re: Wie is de mol?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:12

Ik heb van de week een interview gezien op wie is de mol, doe ik iedere week. Soundos had ineens gelakte nageltjes, zegt ze erbij doe ik anders nooit. Een mol heeft ook lange klauwen, maar dan niet roze.
Ik weet het niet, maar vind Patrick ook steeds meer verdacht.

Kan vanavond helaas niet zien. Moet werken..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:50

Marin schreef:Nou, de mol twittert 'zoek de verschillen' bij aflevering twee en op het youtube filmpje staan de twee openingsstukjes van afl 1 en 2 naast elkaar gezet om te vergelijken en daarbij is elk beeld van iedereen hetzelfde behalve bij Soundos, die is ineens in spiegelbeeld! In afl 1 loopt ze van rechts naar links en in afl 2 van links naar rechts. Dat is wel heel raar. En het is geen youtube montage want ik ben het nagegaan op uitzendinggemist.
Ahaa ok! Nu ik heb nog een keer bekijk snap ik niet dat ik het gisteren niet zag;)
Maar dat is idd wel heel raar!...

Gast
Gast

Bericht  Milamber do 3 feb 2011 - 9:09

Ik denk dat Pepijn de mol is. Hij was wel heel snel neergeschoten bij dat ene spel. Ook leek het dat hij bij het lopen over dat koord expres de rest 'bang' probeerde te maken door een aantal keer te 'vallen'. Terwijl hij met zijn achtergrond dat toch veel beter zou moeten kunnen. Ik denk dat hij probeerde de rest te laten denken dat het super moeilijk was, zodat ze niet meer durfden en er dus geen geld in de pot zou komen. Wel respect trouwens voor de mensen die wel over dat koord gelopen hebben, want het zag er behoorlijk eng uit.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 9:25

Oeh Jan er uit! Nu gaat het spel interessant worden.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 3 feb 2011 - 9:37

M'n vriend gaat nu voor Art.
Ik weet het nog niet zo zeker.. Zou het toch wel jammer vinden, omdat het er dan best dik bovenop ligt!
Als het Soundos is, doet ze het wel goed, want die verdenk ik eigenlijk niet echt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 9:39

Oke Jan is het dus definitief niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 9:44

Soundos liep de 1e aflevering wel door naar het laatste mandje terwijl Anna had gezegd dat er niks in zat.
Toen zei ze dat ze gewoon even wilde kijken of er toch niks in lag, maar wie weet ....

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin do 3 feb 2011 - 9:44

Na deze aflevering zeg ik zeker art!
gewoon zijn manier van doen en paar dingen die hij zei maken dat ik hem verdacht vindt.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Middleme do 3 feb 2011 - 9:46

Arwyn schreef:M'n vriend gaat nu voor Art.
Ik weet het nog niet zo zeker.. Zou het toch wel jammer vinden, omdat het er dan best dik bovenop ligt!
Als het Soundos is, doet ze het wel goed, want die verdenk ik eigenlijk niet echt.

Hier ben ik het wel mee eens! Had tijdens de aflevering op een gegeven moment het idee dat Soundos er wel uit zou kunnen gaan....

Vind ergens wel dat je in de muziek merkt of iemand er uit gaat of niet: bij een rood scherm duurt het veel langer!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 9:53

Summerlovin schreef:Na deze aflevering zeg ik zeker art!
gewoon zijn manier van doen en paar dingen die hij zei maken dat ik hem verdacht vindt.

Het leek mij ook overduidelijk, tot er bij meerdere mensen iets met het fototoestel mis ging.
Toen begon ik weer te twijfelen.

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 do 3 feb 2011 - 10:22

De mol zei op Twitter: "Koeien (1200), paarden (6) en de Mol (1)". Soundos ging niet op het paard! En ik vind idd ook door haar gedrag dat ze er al lang uit had kunnen zijn en dat is ze niet dus zij staat nu wel op mijn verdachtenlijstje.

Mijn mol Jan is er dus uit, maar ik voelde het wel aankomen vandaag! Nu heb ik Art maar even in zijn plaats, al is hij wel te opvallend. Maar er zaten wel weer kunstopdrachten in en hij zat echt te kloten.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  boekenwurm83 do 3 feb 2011 - 22:50

Auxo schreef:Hm ik twijfel. Heb net aflevering 4 gezien, en denk steeds meer aan Patrick. Karin eigenlijk niet meer, weet niet waarom. Deze aflevering vond ik Patrick gewoon verdacht. Niet doorgaan op het touw, zijn jokers afgeven aan Art, in die bus vernielde hij de boel volgens mij.. Twijfel, twijfel.
dat is dus juist geen mollenstreek. De mol wou de opdracht winnen, want dan zouden ze 3000 euro verliezen. De mol was er dus bij gebaat zo snel mogelijk bij de finish te komen, en daar hoort het vernielen van een bus niet bij.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  boekenwurm83 do 3 feb 2011 - 22:54

Summerlovin schreef:Na deze aflevering zeg ik zeker art!
juist na deze aflevering zit ik niet meer op Art.
Jan ging al 4 weken lang vol voor Art als mol. Dat stook hij niet onder stoelen of banken. Dus als Art de mol is, dan was Jan er nooit uitgegaan.
Daar komt bij dat Art wel heel overduidelijk de boel saboteert en de productie hem volgens mij neerzet als mol om ons op het verkeerde been te zetten.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 23:02

Ik vind het trouwens zooo raar dat Soundos met zoveel opdrachten niet meedoet...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  boekenwurm83 do 3 feb 2011 - 23:12

ja dat vind ik ook raar.
daardoor ben ik er wel van overtuigd dat zij de mol niet is.
een mol wil invloed kunnen uitoefenen op het spel. die wil ervoor zorgen dat er niet teveel geld in kas komt. door niet mee te doen heb je daar geen enkele invloed op. Het gevalletje hoogtevrees van vorige week dat kon nog, maar na deze afleveringn weet ik zeker dat Soundos de mol niet is.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Penny Blossom do 3 feb 2011 - 23:36

Soundos kan het toch eigenlijk niet zijn. Want Jan Verdacht Soundos en die ligt eruit.
Mijn gevoel zegt dat Art de Mol is maar eigenlijk verdenk ik Pepijn ook een beetje.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  boekenwurm83 do 3 feb 2011 - 23:41

BlackRabbit schreef:Soundos kan het toch eigenlijk niet zijn. Want Jan Verdacht Soundos en die ligt eruit.
Mijn gevoel zegt dat Art de Mol is maar eigenlijk verdenk ik Pepijn ook een beetje.

Jan verdacht Soundos niet. Hij verdacht Art vanaf het begin en heeft dit ook altijd gezegd. Gister is er 1 keer naar voren gekomen dat Jan Soundos zou verdenken maar dit is alleen om ons op het verkeerde been te zetten.
Hij zei op het eind ook tegen Pieter-Jan dat hij al die tijd op 1 persoon had gezeten. Art dus. Dus Art kun je wat dat betreft afschrijven.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:09

boekenwurm83 schreef:
Auxo schreef:Hm ik twijfel. Heb net aflevering 4 gezien, en denk steeds meer aan Patrick. Karin eigenlijk niet meer, weet niet waarom. Deze aflevering vond ik Patrick gewoon verdacht. Niet doorgaan op het touw, zijn jokers afgeven aan Art, in die bus vernielde hij de boel volgens mij.. Twijfel, twijfel.
dat is dus juist geen mollenstreek. De mol wou de opdracht winnen, want dan zouden ze 3000 euro verliezen. De mol was er dus bij gebaat zo snel mogelijk bij de finish te komen, en daar hoort het vernielen van een bus niet bij.

Je hebt gelijk. Ik dacht dat de verliezende bus die 3000 euro zou verliezen. Verkeerd gedacht dus.

Soundos denk ik dat het ook niet is. Als Pepijn in de eerste aflevering zijn vrijstelling niet benut had zat Soundos er niet eens meer in.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 0:28

Auxo schreef:
boekenwurm83 schreef:

Je hebt gelijk. Ik dacht dat de verliezende bus die 3000 euro zou verliezen. Verkeerd gedacht dus.

Soundos denk ik dat het ook niet is. Als Pepijn in de eerste aflevering zijn vrijstelling niet benut had zat Soundos er niet eens meer in.
nee dat klopt niet... Iedereen had een rood scherm kunnen krijgen die aflevering, maar iedereen kreeg een groen scherm omdat Pepijn ervoor gekozen had niemand er uit te laten gaan.
Pieter Jan zei ook nog "1 van jullie kan zich gelukkig prijzen" Dus er is nooit bekend geweest wie er anders uit zou zijn gegaan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:30

Het wordt tijd dat ik dan eens goed op ga letten. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 4 feb 2011 - 0:33

Ik kan alleen goed opletten als ik alleen kijk, mijn vriend vind er niks aan en dus gaan we ondertussen zitten kletsen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Penny Blossom vr 4 feb 2011 - 0:34

boekenwurm83 schreef:
BlackRabbit schreef:Soundos kan het toch eigenlijk niet zijn. Want Jan Verdacht Soundos en die ligt eruit.

Jan verdacht Soundos niet. Hij verdacht Art vanaf het begin en heeft dit ook altijd gezegd. Gister is er 1 keer naar voren gekomen dat Jan Soundos zou verdenken maar dit is alleen om ons op het verkeerde been te zetten.
Hij zei op het eind ook tegen Pieter-Jan dat hij al die tijd op 1 persoon had gezeten. Art dus. Dus Art kun je wat dat betreft afschrijven.

Ow, haha! Dan heb ik niet goed opgelet!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 0:37

Auxo schreef:Het wordt tijd dat ik dan eens goed op ga letten. Embarassed
haha er gebeurd zoveel dat dat niet vreemd is Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:43

Art is zo ontzettend mijn mol. Zijn gedrag was wel echt vreselijk opvallend trouwens deze aflevering, vond het echt te veel. Maar ik probeer toch meer op de hints te letten. Iedereen vertoont wel raar gedrag, maar de hints die ik spot leiden naar art. Tunnelvisie, i know.

Zo is nu al een paar keer bij zijn test vraag 11 laten zien. Dat zijn de letters van z'n achternaam. Ook schijnt er iets met het getal 3 te zijn (z'n voornaam) maar dat heb ik zelf nog niet gezien.

Ook droeg hij nu weer zijn Japanse teken shirt. Volgens mij betekende dat teken Mol of iets in die richting, dat had ik iig gelezen.

En tot slot weer een kunstige opdracht.

Er zijn natuurlijk ook andere hints die mensen zien die naar andere mollen leiden, maar ik ga voor Art. Met Soundos licht in het achterhoofd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:34

Inge schreef:
Auxo schreef:Het wordt tijd dat ik dan eens goed op ga letten. Embarassed
haha er gebeurd zoveel dat dat niet vreemd is Wink

En ik kijk het meestal terug via de computer, dus dan ben ik ook nog met anderen dingen bezig. Niet echt handig bij dit programma.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 24 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: