Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 11 van 24
Pagina 11 van 24 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24
Re: Wie is de mol?
Steeds zat ik in gedachten met Art, maar die deed bij deze aflevering goed zijn best (met zn spaans, plein vol krijgen).
In het dagboek van de mol staat "lastig om dat plein leeg te houden". Dat zou dus betekenen dat Art het niet is. In dat geval gaan mijn gedachten verder naar Karin, die zit ook de hele tijd raar te doen, deed niet mee met de voorstelling, maar was ook niet bezig het plein te vullen...
In het dagboek van de mol staat "lastig om dat plein leeg te houden". Dat zou dus betekenen dat Art het niet is. In dat geval gaan mijn gedachten verder naar Karin, die zit ook de hele tijd raar te doen, deed niet mee met de voorstelling, maar was ook niet bezig het plein te vullen...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik dacht ook Art en nu Karin. Karin deed bij beide opdrachten weer onwijs vreemd vond ik.
Haha en Jan had er geen moeite mee om het plein vol te krijgen
Haha en Jan had er geen moeite mee om het plein vol te krijgen
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Middleme schreef:
In het dagboek van de mol staat "lastig om dat plein leeg te houden". Dat zou dus betekenen dat Art het niet is.
Maar Art en Jan gingen samen naar die school. Toen heeft Jan geregeld dat de leerlingen 10 minuten eerder vrij kregen. Art zat daar beetje tegen in te draaien van 'ja wat heb je nou gezegd' en was het daar niet echt mee eens. Dus daar zou het ook op kunnen slaan.
Gast- Gast
Als Karin de mol is vind ik haar geen leuke mol. Bij alles doet ze vreemd en ze lijkt er zelf de grootste lol in te hebben om dom over te komen en verwarring te zaaien. Ik vind het leuker als een mol slimmere technieken heeft om de boel te saboteren.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Volgens mij hoeft die mol ook gewoon niks te doen. Veel van de BN'ers zijn zo bezig met zichze;f verdacht te maken dat de opdrachten toch wel mislukken.
Mijn gevoel zegt dat Art de mol is, maar heb daar verder geen redenen voor.
Ik hoopte dat het Horace was, zodat hij er zolang mogelijk in zou blijven, maar dat is dus jammer genoeg niet.
Mijn lijstje:
1. Art
2. Ana
3. Pepijn
Mijn gevoel zegt dat Art de mol is, maar heb daar verder geen redenen voor.
Ik hoopte dat het Horace was, zodat hij er zolang mogelijk in zou blijven, maar dat is dus jammer genoeg niet.
Mijn lijstje:
1. Art
2. Ana
3. Pepijn
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
+1Eris schreef:Als Karin de mol is vind ik haar geen leuke mol. Bij alles doet ze vreemd en ze lijkt er zelf de grootste lol in te hebben om dom over te komen en verwarring te zaaien. Ik vind het leuker als een mol slimmere technieken heeft om de boel te saboteren.
Gast- Gast
Gisteren helaas niet kunnen kijken omdat ik slaapdienst had. Kijk het van de week wel terug, want vanavond natuurlijk The Voice kijken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Middleme schreef:
In het dagboek van de mol staat "lastig om dat plein leeg te houden". Dat zou dus betekenen dat Art het niet is.
Maar Art en Jan gingen samen naar die school. Toen heeft Jan geregeld dat de leerlingen 10 minuten eerder vrij kregen. Art zat daar beetje tegen in te draaien van 'ja wat heb je nou gezegd' en was het daar niet echt mee eens. Dus daar zou het ook op kunnen slaan.
Klopt, das waar. Maar even later, toen de voorstelling begon was hij wel weer allemaal mensen aan het ronselen...
Middleme- Kletskop
+1Smikkell schreef:+1Eris schreef:Als Karin de mol is vind ik haar geen leuke mol. Bij alles doet ze vreemd en ze lijkt er zelf de grootste lol in te hebben om dom over te komen en verwarring te zaaien. Ik vind het leuker als een mol slimmere technieken heeft om de boel te saboteren.
Middleme- Kletskop
Miryanna deed ook niet mee met de voorstelling. Wel weer om mensen te lokken, maar misschien ook wel om ze weg te sturen?? Van haar kreeg ik gister weinig mee. Wel meteen zeggen dat het Beatrix was, ik zag Beatrix er totaal niet in.
Vind haar erg op de achtergrond, maar toch ook wel op de voorgrond.. Idd wat mensen toch wel over haar zeggen: (heeft ze zelf ook wel eens gezegd) "Het Stille Muisje".
Vind haar erg op de achtergrond, maar toch ook wel op de voorgrond.. Idd wat mensen toch wel over haar zeggen: (heeft ze zelf ook wel eens gezegd) "Het Stille Muisje".
Gast- Gast
plumke schreef:Birgit schreef:Nee hoor, dat is niet iedere keer. Dit is het 4e seizoen wat ik volg, maar ik heb het nog niet eerder gezien.
Ik heb het wel eerder gezien vandaar.
Dit hebben ze wel iedere keer, maar telkens in een andere vorm (speler terugkopen of niemand er uit). Dit is nodig omdat ze anders niet uitkomen met het aantal afleveringen. Alleen verwacht ik niet dat het deze keer gebeurd, aangezien er in aflevering 1 al niemand uit is gegaan en het nu dus al klopt.
Afl. 10 is de reunie
Afl. 9 is de finale dus nog 3 spelers in het spel
Afl. 8 - 4 spelers
Afl. 7 - 5 spelers
Afl. 6 - 6 spelers
Afl. 5 - 7 spelers
Afl. 4 - 8 spelers
Afl. 3 - 9 spelers
Afl. 2 - 10 spelers
Afl. 1 - 10 spelers
Ergens moet er dus een speler extra zijn.
Gijs Staverman weet ik dat die er in afl. 1 uitlag en een paar afleveringen later terug kwam. En Paul Rabbering was ook weer terug gekomen, had iets met molboekjes te maken. En volgens mij was er bij Barbara Barend ook geld uit gegeven zodat zij er niet uit hoefde.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Het komt weleens vaker voor dat er niemand weg hoeft in een aflevering, maar terugkomen?
Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat er iemand terug is gekomen in de series met Frederique Huydts, Inge Iepenburg, Dennis Weening, John van Eerd en Kim Pieters. Maar dat ligt dat misschien aan mij?
Ik kijk het al wel wat langer dan ik dacht, dit is het 6e seizoen wat ik volg.
Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat er iemand terug is gekomen in de series met Frederique Huydts, Inge Iepenburg, Dennis Weening, John van Eerd en Kim Pieters. Maar dat ligt dat misschien aan mij?
Ik kijk het al wel wat langer dan ik dacht, dit is het 6e seizoen wat ik volg.
Gast- Gast
Op de wie is de mol wikipedia staat het in de voetnoot
Seizoen 5 Gijs Staverman werd in de 1e afl. geelimineerd maar werd teruggebracht
Seizoen 6 Richard Groenendijk lag er afl. 3 uit maar werd teruggebracht
Seizoen 7 Paul Rabbering lag eruit maar werd teruggekocht (een heeft uiteindelijk gewonnen!)
Seizoen 8 & 9 is het zo te zien niet gebeurd, en zal er dus een aflevering zijn geweest waar niemand naar huis ging.
Seizoen 10 werd er geld betaald om Barbara niet te elimineren (en dus ging er die aflevering niemand naar huis)
Seizoen 5 Gijs Staverman werd in de 1e afl. geelimineerd maar werd teruggebracht
Seizoen 6 Richard Groenendijk lag er afl. 3 uit maar werd teruggebracht
Seizoen 7 Paul Rabbering lag eruit maar werd teruggekocht (een heeft uiteindelijk gewonnen!)
Seizoen 8 & 9 is het zo te zien niet gebeurd, en zal er dus een aflevering zijn geweest waar niemand naar huis ging.
Seizoen 10 werd er geld betaald om Barbara niet te elimineren (en dus ging er die aflevering niemand naar huis)
Snoopy- Prater
Middleme schreef:+1Smikkell schreef:+1Eris schreef:Als Karin de mol is vind ik haar geen leuke mol. Bij alles doet ze vreemd en ze lijkt er zelf de grootste lol in te hebben om dom over te komen en verwarring te zaaien. Ik vind het leuker als een mol slimmere technieken heeft om de boel te saboteren.
+1, maar ik denk toch dat ze de Mol is.
Gast- Gast
Snoopy schreef:plumke schreef:Birgit schreef:Nee hoor, dat is niet iedere keer. Dit is het 4e seizoen wat ik volg, maar ik heb het nog niet eerder gezien.
Dit hebben ze wel iedere keer, maar telkens in een andere vorm (speler terugkopen of niemand er uit). Dit is nodig omdat ze anders niet uitkomen met het aantal afleveringen. Alleen verwacht ik niet dat het deze keer gebeurd, aangezien er in aflevering 1 al niemand uit is gegaan en het nu dus al klopt.
Afl. 10 is de reunie
Afl. 8 - 4 spelers
Afl. 7 - 5 spelers
Afl. 6 - 6 spelers
Afl. 5 - 7 spelers
Afl. 4 - 8 spelers
Afl. 3 - 9 spelers
Afl. 2 - 10 spelers
Afl. 1 - 10 spelers
Gijs Staverman weet ik dat die er in afl. 1 uitlag en een paar afleveringen later terug kwam. En Paul Rabbering was ook weer terug gekomen, had iets met molboekjes te maken. En volgens mij was er bij Barbara Barend ook geld uit gegeven zodat zij er niet uit hoefde.
Dit seizoen heeft 1 aflevering meer. 11 dus.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Darcy schreef:Milouschka (oid) was ook zo'n mol die gewoon deed alsof ze dom was.
Dat was een beste anti climax dat Milouschka toen de mol was
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
In eerste instantie zou ik denken dat Art het wel zou kunnen zijn. Jan lijkt zó zijn best te doen, maar misschien is dat ook wel weer verdacht. Anna zou ook leuk zijn, ook omdat ze er dan lang in blijft. Maar goed, eigenlijk heb ik dus ook geen idee
Gast- Gast
Inge schreef:Darcy schreef:Milouschka (oid) was ook zo'n mol die gewoon deed alsof ze dom was.
Dat was een beste anti climax dat Milouschka toen de mol was
Ja
Gast- Gast
Snoopy schreef:plumke schreef:Birgit schreef:Nee hoor, dat is niet iedere keer. Dit is het 4e seizoen wat ik volg, maar ik heb het nog niet eerder gezien.
Afl. 10 is de reunie
Afl. 8 - 4 spelers
Afl. 7 - 5 spelers
Afl. 6 - 6 spelers
Afl. 5 - 7 spelers
Afl. 4 - 8 spelers
Afl. 3 - 9 spelers
Afl. 2 - 10 spelers
Afl. 1 - 10 spelers
Maar Gijs kwam (ook?) terug omdat er iemand ziek was geworden en niet meer mee mocht doen van de artsen. (Was dat niet ene Roeland?). En bij Paul Rabbering gingen ze met vier naar de finale, omdat er eigenlijk één teveel was (Paul was teruggekocht).
Gast- Gast
Dat van Gijs weet ik niet meer zo, er stond wel op wikipedia dat hij er uiteindelijk te gelijk met iemand anders is uitgegaan. Maar misschien hadden ze dan ook weer een aflevering gehad waarin niemand er uit ging? In het geval van terugkopen moeten ze inderdaad iets achter de hand hebben, want je weet niet wat de uitkomst is. Er zijn minstens twee seizoenen geweest waarin in iemand door ziekte er uit ging, dus daar moeten ze ook weer op anticiperen. Jeetje wat een werk die productie:D
Wist trouwens niet dat dit seizoen 11 afleveringen heeft. In dat geval heb je natuurlijk kans dat Horace wel terugkomt. Wel raar overigens dat dat al uit de voorstukjes te halen valt (mij alleen niet op gevallen).
Ik doe overigens geen uitspraken over wie de mol kan zijn. Zit er toch altijd naast. Vind iedereen verdacht en toch ook niet, dus kan er vrij weinig zinnigs over zeggen:S
Wist trouwens niet dat dit seizoen 11 afleveringen heeft. In dat geval heb je natuurlijk kans dat Horace wel terugkomt. Wel raar overigens dat dat al uit de voorstukjes te halen valt (mij alleen niet op gevallen).
Ik doe overigens geen uitspraken over wie de mol kan zijn. Zit er toch altijd naast. Vind iedereen verdacht en toch ook niet, dus kan er vrij weinig zinnigs over zeggen:S
Snoopy- Prater
Kijken jullie ook weer? I Pepijn!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pepijn door, en op een persoon gewed.
Ik vind Patrick zo verdacht doen... Maar ja Art verdenkt hem totaal niet en is door.
Wat is het weer moeilijk dit jaar...
Ik vind Patrick zo verdacht doen... Maar ja Art verdenkt hem totaal niet en is door.
Wat is het weer moeilijk dit jaar...
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Pagina 11 van 24 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24
Pagina 11 van 24
Permissies van dit forum: