Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 10 van 24
Pagina 10 van 24 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24
Re: Wie is de mol?
Vind dat te erg voor de hand liggen.. maar goed hij staat bij mij op nummer 2 als verdachte :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ja het is wel heel opvallend. Maar wel heel erg misleidend als het niet zo is. Want het valt wel echt heel erg op.
Gast- Gast
Haha vind het echt weer superleuk vanavond
Ik verdenk ook Art wel maarja zal er vast naast zitten
Ik verdenk ook Art wel maarja zal er vast naast zitten
leeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10
Vond die show echt leuk, ze hebben wel goede mensen bij elkaar gezet! Jammer dat Horace eruit is. Geen flauw idee wie de mol is overigens, daar doe ik in de één na laatste aflevering wel uitspraken over
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ah nee, Art? Dat ligt toch veeel te erg voor de hand? De meeste aanwijzingen die de mol geeft zijn vaak erg moeilijk. Laat staan dat ze het zoo duidelijk maken. Daar geloof ik echt niets van.
Wie het dan wel is...sja, geen idee Ik gok op Karin, omdat ze zo ontzettend dom doet. Mocht ze niet de mol zijn en echt zo dommig zijn dan hoop ik maar dat ze iedereen wijs maakt dat ze dat deed om de mensen op het verkeerde been te zetten. Anders krijgt ze nu een beetje een imago als domme vrouw ben ik bang :-)
Ik vond verder dat optreden ontzettend leuk om te zien. Ook hoe al die meisjes op Jan vallen haha. Ik vind hem vaak arrogant overkomen, maar ik moet toegeven, in dat zwarte overhemd zag hij er ook wel leuk uit.
Wie het dan wel is...sja, geen idee Ik gok op Karin, omdat ze zo ontzettend dom doet. Mocht ze niet de mol zijn en echt zo dommig zijn dan hoop ik maar dat ze iedereen wijs maakt dat ze dat deed om de mensen op het verkeerde been te zetten. Anders krijgt ze nu een beetje een imago als domme vrouw ben ik bang :-)
Ik vond verder dat optreden ontzettend leuk om te zien. Ook hoe al die meisjes op Jan vallen haha. Ik vind hem vaak arrogant overkomen, maar ik moet toegeven, in dat zwarte overhemd zag hij er ook wel leuk uit.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik blijf bij Jan. De mol zei op Twitter: "Toneel spelen voor een enorm publiek. En wie heeft de hoofdrol? Ik, de Mol. Zie me zometeen."
Dat was Jan! Met die meisjes op de foto en alles..... Ik vind Jan het perfecte voorbeeld van een sluwe, niet al te opvallende mol. Net zoals Miryanna het ineens zou zijn ofzo.
Karin was vreselijk irritant, het ligt er zo dik bovenop allemaal. Ik denk trouwens dat zij de tweede was die evenveel antwoorden fout had. Als zij de mol is eet ik mn schoen op.
Dat was Jan! Met die meisjes op de foto en alles..... Ik vind Jan het perfecte voorbeeld van een sluwe, niet al te opvallende mol. Net zoals Miryanna het ineens zou zijn ofzo.
Karin was vreselijk irritant, het ligt er zo dik bovenop allemaal. Ik denk trouwens dat zij de tweede was die evenveel antwoorden fout had. Als zij de mol is eet ik mn schoen op.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Karin is echt te vervelend! Als die de Mol is, vind ik het niet meer leuk
Erg jammer dat Horace eruit is, maar ik 'wist' wel dat hij de Mol niet was.
Ga nu toch wel voor Art, maar tegelijk ligt dat er ook best bovenop..
Erg jammer dat Horace eruit is, maar ik 'wist' wel dat hij de Mol niet was.
Ga nu toch wel voor Art, maar tegelijk ligt dat er ook best bovenop..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
nijntje4 schreef:Ik blijf bij Jan. De mol zei op Twitter: "Toneel spelen voor een enorm publiek. En wie heeft de hoofdrol? Ik, de Mol. Zie me zometeen."
Na aflevering 1 ging ik ook voor Jan Vorige week was hij alleen wel erg goed bezig.. En in die rij stond hij toch helemaal achteraan? Kan me niet voorstellen dat de Mol dat zou doen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb net even gekeken. Ik denk Jan! gewoon een gevoel haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Waarom is het zo moeilijk! karen vind ik ook een beetje vervelend. Ik vind het zo jammer wanneer er iemand weg moet..
Gast- Gast
Bah, ik vind die Jan zo'n arrogante kwal. Ik vind hem ook in zwarte blouse, niet aantrekkelijk.
Verder geen idee!
Verder geen idee!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Mijn mol eruit :'(
balen!
balen!
Inge- Ratel
Arwyn schreef:nijntje4 schreef:Ik blijf bij Jan. De mol zei op Twitter: "Toneel spelen voor een enorm publiek. En wie heeft de hoofdrol? Ik, de Mol. Zie me zometeen."
Na aflevering 1 ging ik ook voor Jan Vorige week was hij alleen wel erg goed bezig.. En in die rij stond hij toch helemaal achteraan? Kan me niet voorstellen dat de Mol dat zou doen.
Nou op zich kan dat ook weer wel, omdat als iedereen een goed antwoord had gegeven, hij dan als laatste al het geld zou kunnen verspelen...
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Voordat de test kwam zei ik tegen mijn vriend: Horace is de mol niet, die gaat er vandaag uit. En ik had nog gelijk ook..
Terwijl hij vorige week mijn mol nog wel was.
Mijn top 4:
1 Pepijn
2 Art
3 Anna
4 Patrick
Terwijl hij vorige week mijn mol nog wel was.
Mijn top 4:
1 Pepijn
2 Art
3 Anna
4 Patrick
Gast- Gast
Je hoort het vaak al aan hetgeen ze vertellen op wie ze de test invullen.
Horus noemde geen naam, dus was bijna zeker dat hij er uit zou gaan
Mijn top 3 nu is
1) Art
2) Anna
3) Patrick
Horus noemde geen naam, dus was bijna zeker dat hij er uit zou gaan
Mijn top 3 nu is
1) Art
2) Anna
3) Patrick
Inge- Ratel
Las ergens dat Horus weer gezien is in stukje voor volgende week. Vermoedens zijn nu dat hij terug komt? ben benieuwd?
Inge- Ratel
Nee hoor, dat is niet iedere keer. Dit is het 4e seizoen wat ik volg, maar ik heb het nog niet eerder gezien.
Gast- Gast
Birgit schreef:Nee hoor, dat is niet iedere keer. Dit is het 4e seizoen wat ik volg, maar ik heb het nog niet eerder gezien.
Ik heb het wel eerder gezien vandaar.
Gast- Gast
wat bedoel je met iedere keer? dat er een mogelijkheid is dat er een speler terug komt?plumke schreef:Birgit schreef:Nee hoor, dat is niet iedere keer. Dit is het 4e seizoen wat ik volg, maar ik heb het nog niet eerder gezien.
Ik heb het wel eerder gezien vandaar.
ja dat is al wel eens enkele keren geweest ja. Dan konden ze dmv een opdracht en geld de speler terug kopen.
maar voglens mij nog nooit zo snel in het spel?
Op internet wordt gezegd in het nastukje zag je dat karin zei op de vraag wie is de mol "Horace"
En in de begintune zie je een stukje met botsende bussen en daar hoor je de stem van Horace in.
naja ben benieuwd
Inge- Ratel
Ik bedoelde eigenlijk met iedere keer, hebben ze dat niet vaker dat iemand terug komt?
Ik heb trouwens weinig meegekregen voor volgende week. Kan het volgende week ook niet zien.
Ik heb trouwens weinig meegekregen voor volgende week. Kan het volgende week ook niet zien.
Gast- Gast
okeplumke schreef:Ik bedoelde eigenlijk met iedere keer, hebben ze dat niet vaker dat iemand terug komt?
Wist niet helemaal zeker of je daarop reageerde, dus zodoende mijn vraag :p
maar goed dat hebben ze idd vaker gedaan
Waarom kan je het niet zien? balen is dat! hoewel ik het zelf waarschijnlijk ook net niet ga redden, moet tot 20uur werken.
*vind je onderschrift (Y)*
Inge- Ratel
Inge schreef:okeplumke schreef:Ik bedoelde eigenlijk met iedere keer, hebben ze dat niet vaker dat iemand terug komt?
Wist niet helemaal zeker of je daarop reageerde, dus zodoende mijn vraag :p
maar goed dat hebben ze idd vaker gedaan
Waarom kan je het niet zien? balen is dat! hoewel ik het zelf waarschijnlijk ook net niet ga redden, moet tot 20uur werken.
*vind je onderschrift (Y)*
Ow ik kan het volgende week wel zien, dacht dat ik een middagdienst had, maar heb een ochtenddienst.
Dank je wel, zag hem in een mail en vond em wel toepasselijk.
Gast- Gast
Ik ga ook voor Jan als de Mol
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 10 van 24 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24
Pagina 10 van 24
Permissies van dit forum: