Mijn eileider operatie!
+20
Nana
woezel
Wennes
ekiaam87
Jelin
moepie
Spring
Happydobby
Flip Fluitketel
Thunder
pindaatje
L!ND@
meisje
Makamba
Liadan
Darius
Ugly Betty
Monte
Muppetje
vlinder-19
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn eileider operatie!
Jeetje Vlinder, wat een rotnieuws. Ik hoop dat je gauw herstelt van de operatie en dat er in de toekomst toch nog een kindje komt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Jeetje Vlinder, wat een rotnieuws. Ik hoop dat je gauw herstelt van de operatie en dat er in de toekomst toch nog een kindje komt.
+1
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Pff Vlindertje toch.. Wat een nieuws! Bleh.. dit is niet wat je helemaal verwachtte.. ik verbaasde me even over het feit dat hij denkt dat het een goedaardige cyste is? Hoe weet hij dat zo zeker? Wat erg allemaal zeg!
Zoals je weet zijn bij mij beide eruit en los van mijn eileiders is niets gevonden.. (gelukkig) wat klote ook dat je zo'n pijn had toen je bijkwam..ik had totaal geen last van dat gas, zo jammer weer dat het niet bij iedereen gelijk is.
Heeft hij nog wat gezegd over je eierstok links?
Dat vroeg ik me ook al af hoe hij dat zo zeker weet... Mn linker eierstok weet ik eigenlijk niet.. Je krijgt zo veel info over je heen op zn moment en de gyn was zelf ook helemaal verbijsterd over alles ( ook over mn voorgeschiedenis ) Ik ga nu alles wat ik wil weten en vragen opschrijven zodat ik het aan hem kan vragen als ik weer naar het toe moet. Fijn dat jij geen last van dat gas hebt gehad! Heb nu nog last van het gas in mn schouder en boven mn borsten als ik rechter zit, gelukkig niet meer onder mn ribben...damn wat een pijn en benauwd zeg! Maar ach dat gebeurd bij 1 op de zoveel mensen dus ach... het was al zo bijzonder allemaal dan kan dat er ook nog wel bij!!
Hoe voel jij je nu?
Iedereen bedankt voor alle lieve woorden, doet me goed!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» operatie van mijn vriendin met eierstok kanker is geslaagd
» Verstopte eileider
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Verstopte eileider
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: