Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn eileider operatie!

+20
Nana
woezel
Wennes
ekiaam87
Jelin
moepie
Spring
Happydobby
Flip Fluitketel
Thunder
pindaatje
L!ND@
meisje
Makamba
Liadan
Darius
Ugly Betty
Monte
Muppetje
vlinder-19
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mijn eileider operatie! Empty Mijn eileider operatie!

Bericht  vlinder-19 vr 25 nov 2011 - 0:36

Gister was het dan zover....eindelijk de operatie waarbij mn linkereileider verwijdert zou worden, en indien niet mogelijk afgeklemt zou worden.

Ik moest om kwart voor 11 aanwezig zijn, maar het liep gelijk al flink uit. Om 12u werd ik opgeroepen en moest ik me omkleden in ok kleding. Vervolgens nog even wachten en toen werd ik opgeroepen en voorbereid op de operatie. Infuus prikken was een drama omdat de aders op mn handen slecht te prikken zijn....na een aantal keer misprikken om mijn verzoek in mn pols geprikt. Daarna werd ik vrij snel opgehaald door de narcotiseur en naar de ok gereden (12.30u)...op bedje klimmen alles in orde maken ff kletsen met de ok mensen. Operatie zou 1 uur duren.... Daarna werd me weltrusten gewenst en het volgende moment kwam ik bij op de uitslaapkamer en was het kwart voor 3! Toen ik wakker werd viel het me meteen op dat ik mega veel pijn aan mn rechterkant had onder mn ribben...echt vreselijk en kon daardoor haast geen adem krijgen. Dus kreeg wat pijnstillends ingespoten. Later werd ik naar de ruimte gereden waar iedereen bij ligt te komen en ligt te wachten tot ze naar huis mogen. Daar kreeg ik weer vreselijke pijn...nadat ik een tijdje een klein beetje rechter op gelegen had. Dus bed plat en extra zuurstof... wat bleek... In zeldzame gevallen hoopt het gas dat ze inspuiten om ruimte te maken bij de operatie zich op onder je ribben...en ja hoor dit was bij mij het geval! Extreem pijnlijk... Vervolgens was het wachten op de gyn om te vertellen wat er was gebeurd.... Nou en toen kwam het...

Links is mn eileider verwijderd...deze zat vol met cystes verkleefd aan mn darmen en vast in mn lieskanaal ( heeft al baby verkleefd gezeten in een liesbreuk ). Hij was al niet meer verbonden met mn baarmoeder dit was blijkbaar bij de vorige operatie al gedaan. Links is ook heel veel endometriose aangetroffen. Rechts leek mn eileider goed, maar daar was mn eierstok niet goed. Er zat een enorme cyste aan vast... hij dacht in eerste instantie een tumor, maar volgens hem moest het wel iets goedaardigs zijn en hij heeft het leeggeprikt. Ook zat er nog een eitje oid van de vorige maand ook deze is weggeprikt. En als klap op de vuurpijl zat er rechts ook nog een liesbreuk. Mijn lichaam is een groot raadsel vanbinnen. Op mijn vraag of ik nog kinderen kan krijgen durfde hij geen antwoord te geven ( en daarbij een moeilijk gezicht trekken en van die gekke geluidjes maken...) Ik zie dit zelf dus heel somber in. Hij wou eerst alles op een rijtje zetten en nog eens goed bekijken, ook wou hij nog eens contact zoeken met het ziekenhuis waar ik in april geopereerd ben en al hun bevindingen nog eens bekijken. Binnenkort moet ik bij hem langskomen en dan gaan we alle mogelijkheden bespreken en alle filmpjes en foto's van de operatie bekijken zodat ik zelf ook kon zien hoe het er voor staat.

Dit was natuurlijk even een flinke klap in mn gezicht en ik was dan ook flink huilerig...en dat maakt ademhalen niet makkelijker haha. Ik ben dus een nachtje gebleven. De verpleging was super lief en ik hoorde ze steeds over me praten, dat ze niet zoveel lawaai enz mochten maken omdat het niet goed met me ging en ik behoorlijk vervelend nieuws had gekregen...erg lief!

Vannacht kon ik de slaap maar niet vatten en heb om 1uur een slaappil gehad, heb uiteindelijk van 2 tot 6 geslapen. Vanmorgen ging het met de pijn onder mn ribben gelukkig goed, het is nu nog schouderpijn van het gas en pijn van de operatie maar dat ik goed te doen! Nadat ik gedoucht had heb ik nog ff 2 schone pleisters gekregen van de snede in mn navel en die ernaast waren gaan bloeden tijdens het douchen. En toen ben ik opgehaald door mn man, nu lekker thuis op de bank. F.ay is superlief voor me! Net strompelde ik wat door de kamer en toen kloptje ze op de bank en zei: Ga maar lekker op de bank liggen mama, kom maar, je beentjes hier neer leggen... Zo schattig! En als ik omhoog ga...heel zachtjes lopen he mama...F.ay kan wel heel hard rennen.. kijk maar ( en dan rennen haha )

Nou heel verhaal, maar wou het ff van me af schrijven!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn eileider operatie! Empty Re: Mijn eileider operatie!

Bericht  Muppetje vr 25 nov 2011 - 0:41

Jeetje wat n verhaal, heel veel sterkte!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte vr 25 nov 2011 - 0:41

Jeetje meid wat een nieuws en wat vreselijk dat je nu in onzekerheid zit over of een zwangerschap nog mogelijk is. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en wil je heel veel sterkte wensen(weet verder ook niets meer te zeggen) hug En ik zou me maar lekker laten verwennen door dat lieve meisje van je Very Happy
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Ugly Betty vr 25 nov 2011 - 0:44

Monte schreef:Jeetje meid wat een nieuws en wat vreselijk dat je nu in onzekerheid zit over of een zwangerschap nog mogelijk is. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en wil je heel veel sterkte wensen(weet verder ook niets meer te zeggen) hug En ik zou me maar lekker laten verwennen door dat lieve meisje van je Very Happy

Helemaal mee eens!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Darius vr 25 nov 2011 - 0:48

He wat naar zeg! Heel veel sterkte!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Liadan vr 25 nov 2011 - 0:53

Jee wat heftig zeg. Dat is nogal wat om te verwerken en wat een onzekerheid. Sterkte hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Makamba vr 25 nov 2011 - 0:54

Ugly Betty schreef:
Monte schreef:Jeetje meid wat een nieuws en wat vreselijk dat je nu in onzekerheid zit over of een zwangerschap nog mogelijk is. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en wil je heel veel sterkte wensen(weet verder ook niets meer te zeggen) hug En ik zou me maar lekker laten verwennen door dat lieve meisje van je Very Happy

Helemaal mee eens!

Ik ook! Dikke hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  meisje vr 25 nov 2011 - 0:58

Jeetje wat een heftig nieuws zeg.
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

hug
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  L!ND@ vr 25 nov 2011 - 1:02

Makamba schreef:
Ugly Betty schreef:

Helemaal mee eens!

Ik ook! Dikke hug

Ook mee eens! Wat heftig meid! Ik ben er een beetje stil van...Dikke knuffel voor jou hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  pindaatje vr 25 nov 2011 - 1:08

L!ND@ schreef:
Makamba schreef:
Ugly Betty schreef:

Helemaal mee eens!

Ik ook! Dikke hug

Ook mee eens! Wat heftig meid! Ik ben er een beetje stil van...Dikke knuffel voor jou hug

Ook mee eens!! Heftig allemaal hoor! hug

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Thunder vr 25 nov 2011 - 1:10

Jee Vlinder, wat een heftig nieuws joh! Heel veel sterkte en ik hoop dat je ooit nog een kindje mag krijgen. hug

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Flip Fluitketel vr 25 nov 2011 - 1:13

pindaatje schreef:
L!ND@ schreef:
Makamba schreef:
Ugly Betty schreef:

Helemaal mee eens!

Ik ook! Dikke hug

Ook mee eens!! Heftig allemaal hoor! hug

+1 Heel veel sterkte! hug
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Happydobby vr 25 nov 2011 - 1:26

Rataplan schreef:Jee Vlinder, wat een heftig nieuws joh! Heel veel sterkte en ik hoop dat je ooit nog een kindje mag krijgen. hug

+1 hug

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 1:32

Happydobby schreef:
Rataplan schreef:Jee Vlinder, wat een heftig nieuws joh! Heel veel sterkte en ik hoop dat je ooit nog een kindje mag krijgen. hug

+1 hug

+1 Sterkte! hug

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 25 nov 2011 - 1:33

Wat heftig zeg!
Sterkte!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  moepie vr 25 nov 2011 - 1:36

Poeh! dat is niet niks. Heel veel sterkte!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 1:59

Vlinder, ik hoop echt dat jullie kinderwens nog vervuld zal raken. Ik wens je een voorspoedig herstel en dat de last van die vervelende lucht maar snel over mag zijn.

Gast
Gast

Bericht  Jelin vr 25 nov 2011 - 2:00

Twellie schreef:Vlinder, ik hoop echt dat jullie kinderwens nog vervuld zal raken. Ik wens je een voorspoedig herstel en dat de last van die vervelende lucht maar snel over mag zijn.

+1.. Heel veel sterkte!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  ekiaam87 vr 25 nov 2011 - 2:23

Heel veel sterkte! Heftig wat je gehoord hebt.
Wel super dat je dochter zo lief voor je is!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Wennes vr 25 nov 2011 - 2:25

Twellie schreef:Vlinder, ik hoop echt dat jullie kinderwens nog vervuld zal raken. Ik wens je een voorspoedig herstel en dat de last van die vervelende lucht maar snel over mag zijn.

+1 Veel sterkte
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  woezel vr 25 nov 2011 - 7:34

He bah wat een onzekerheid.
sterkte

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Nana vr 25 nov 2011 - 8:49

Jeetje wat heftig!!! Heel veel sterkte met het herstel en het slechte nieuws een plekje geven.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  MADDIE vr 25 nov 2011 - 9:25

Jeetje zeg!! wat heftig!! Heel veel sterkte!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PapillonRose vr 25 nov 2011 - 9:30

Ook van mij een dikke hug en veel sterkte gewenst!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Paper Crown vr 25 nov 2011 - 20:13

Pff Vlindertje toch.. Wat een nieuws! Bleh.. dit is niet wat je helemaal verwachtte.. ik verbaasde me even over het feit dat hij denkt dat het een goedaardige cyste is? Hoe weet hij dat zo zeker? Wat erg allemaal zeg!
Zoals je weet zijn bij mij beide eruit en los van mijn eileiders is niets gevonden.. (gelukkig) wat klote ook dat je zo'n pijn had toen je bijkwam..ik had totaal geen last van dat gas, zo jammer weer dat het niet bij iedereen gelijk is.

Heeft hij nog wat gezegd over je eierstok links?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: