Zondagmiddag Kletstopic
+12
studiebol
Raindrop
Prosecco
_Lacey_
Sunshine
SleepingBeauty
Blond
Kabouter
minoessepoes
Biancos
Lotus
Champagne
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zondagmiddag Kletstopic
Snowflake schreef:Isa, lief dat smsje. Pfft en hoe hij onder de plak zit bij zijn vriendin, dat is toch niet vol te houden... Is ze zo jaloers ofzo?
Ze is voornamelijk heel erg bang om hem kwijt te raken. Ze noemt het hem niet laten doen van zijn dingen het beschermen van hem en hun relatie. Hij houdt van haar, echt heel erg veel, maar speelt al een hele tijd met de gedachte om weg te gaan.
Het plan is nu zelfs, omdat ik hem niet voor langere tijd onder mijn dak wil, om eerst een woning te zoeken en haar dan te verlaten. Of dit doorgaat? Geen idee. Ik weet wel dat hij het niet lang meer trekt en opzoek is naar uitwegen. Maar ja, hij houdt wel van haar.... Dus ik snap dat dit niet van de een op de andere dag iets is wat je doet...
Maar het is een volwassen vent en hij moet het zelf maar weten. Niet mijn pakkie-an.
Gast- Gast
Hij ging in bad omdat hij een vieze kont had en ik heb dat gedaan met speciale konijnenshampoo!Purple schreef:Zo goed zorgen is dat niet voor een konijn hoor. Een konijn mag je eigenlijk alleen maar wassen als het echt nodig is, als hun eigen uitwerpselen bijvoorbeeld blijven plakken aan de haren of als ze een huidziekte hebben. Konijnen zijn hele schone beestjes van zichzelf en als je ze al wilt wassen moet dat met speciale dierenshampoo.Polly schreef:
Haha, vindt Carlos dat fijn?? Er wordt in ieder geval goed voor hem gezorgd
Gast- Gast
Ok!Sushi schreef:
Hij ging in bad omdat hij een vieze kont had en ik heb dat gedaan met speciale konijnenshampoo!
Gast- Gast
Isa schreef:Snowflake schreef:Isa, lief dat smsje. Pfft en hoe hij onder de plak zit bij zijn vriendin, dat is toch niet vol te houden... Is ze zo jaloers ofzo?
Ze is voornamelijk heel erg bang om hem kwijt te raken. Ze noemt het hem niet laten doen van zijn dingen het beschermen van hem en hun relatie. Hij houdt van haar, echt heel erg veel, maar speelt al een hele tijd met de gedachte om weg te gaan.
Het plan is nu zelfs, omdat ik hem niet voor langere tijd onder mijn dak wil, om eerst een woning te zoeken en haar dan te verlaten. Of dit doorgaat? Geen idee. Ik weet wel dat hij het niet lang meer trekt en opzoek is naar uitwegen. Maar ja, hij houdt wel van haar.... Dus ik snap dat dit niet van de een op de andere dag iets is wat je doet...
Maar het is een volwassen vent en hij moet het zelf maar weten. Niet mijn pakkie-an.
Hij is inderdaad volwassen genoeg om zelf die keuze te maken.
Hebben ze dan al lang een relatie?
Ik moet wel bekennen dat ik ook vrij snel jaloers ben, in het begin was dat echt extreem maar gelukkig is dat nu veel minder en voel ik me ook stukken beter.
Zou het bij haar niet kunnen veranderen? Ze ziet toch zelf ook wel in dat ze hem hierdoor ook kwijt kan raken..
Maarja het is niet ons probleem
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Sushi schreef:Hij ging in bad omdat hij een vieze kont had en ik heb dat gedaan met speciale konijnenshampoo!Purple schreef:Zo goed zorgen is dat niet voor een konijn hoor. Een konijn mag je eigenlijk alleen maar wassen als het echt nodig is, als hun eigen uitwerpselen bijvoorbeeld blijven plakken aan de haren of als ze een huidziekte hebben. Konijnen zijn hele schone beestjes van zichzelf en als je ze al wilt wassen moet dat met speciale dierenshampoo.Polly schreef:
Haha, vindt Carlos dat fijn?? Er wordt in ieder geval goed voor hem gezorgd
Ik doelde niet op het wassen specifiek, ik doelde erop dat je duidelijk goed voor hem zorgt.
Als een konijn vieze billen heeft moet hij gewoon in bad. De mijne vroeger ook, daar heb ik nog een grappige foto van. Hij vond het wel prima!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Haha ik zorg zeker goed voor hem Hij wordt goed verwend met elke dag wel een lekkere groente (peterselie, witlof, andijvie, wortel (maar dat niet zo vaak, dat is geloof ik te zoet). En hij wordt uiteraard ontzettend veel geknuffeldPolly schreef:Ik doelde niet op het wassen specifiek, ik doelde erop dat je duidelijk goed voor hem zorgt.
Als een konijn vieze billen heeft moet hij gewoon in bad. De mijne vroeger ook, daar heb ik nog een grappige foto van. Hij vond het wel prima!
Haha als je die foto kan vinden, wil je 'm dan hier plaatsen?
Gast- Gast
Sushi schreef:Haha ik zorg zeker goed voor hem Hij wordt goed verwend met elke dag wel een lekkere groente (peterselie, witlof, andijvie, wortel (maar dat niet zo vaak, dat is geloof ik te zoet). En hij wordt uiteraard ontzettend veel geknuffeldPolly schreef:Ik doelde niet op het wassen specifiek, ik doelde erop dat je duidelijk goed voor hem zorgt.
Haha als je die foto kan vinden, wil je 'm dan hier plaatsen?
Haha, wat lief, dat vindt ie zeker wel lekker.
Kijk, konijn ging braaf in bad:
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Snowflake schreef:Isa schreef:Snowflake schreef:Isa, lief dat smsje. Pfft en hoe hij onder de plak zit bij zijn vriendin, dat is toch niet vol te houden... Is ze zo jaloers ofzo?
Hij is inderdaad volwassen genoeg om zelf die keuze te maken.
Hebben ze dan al lang een relatie?
Ik moet wel bekennen dat ik ook vrij snel jaloers ben, in het begin was dat echt extreem maar gelukkig is dat nu veel minder en voel ik me ook stukken beter.
Zou het bij haar niet kunnen veranderen? Ze ziet toch zelf ook wel in dat ze hem hierdoor ook kwijt kan raken..
Maarja het is niet ons probleem
De exacte datum van hun relatie ken ik niet. Ik weet dat ze in 2008 op het eind van het jaar niet samen waren. Want ehmz... Nou ja, je snapt hem wel. Dus een kleine 2 jaar?
Hij liet het toe dat zij dit met zijn leven deed. Als hij een man was geweest dan had hij lang geleden al aangegeven dat ze tot hier mocht gaan en dat het dan ook afgelopen moet zijn. Dat heeft hij echter niet gedaan. Dus domme schuld. En als ik naar mezelf kijk en een man heeft twee jaar zijn mond niet opengetrokken, dan hoeft hij dat na 2 jaar ook niet meer te doen.
Gast- Gast
Ja logisch, dat had hij in het begin aan moeten geven! Maarja, hij is oud en wijs genoeg om zelf zijn keuzes te maken
Raindrop- Ratel
Snowflake schreef:Eigenlijk kregen we allebei een glaasje champagne en voor de rest gewoon het standaard ontbijt (wat wel erg veel was haha). Ik had dit cadeau gedaan aan mijn vriend, hij moest de nacht van oud op nieuw werken dus hebben we zo toch oud en nieuw gevierd haha.
Met onze kat gaat het goed, hij begint ons echt helemaal te vertrouwen en komt nu ook telkens bij me op mijn bureaustoel zitten haha.
Hoe is het met jouw kat? Was ze bang voor het vuurwerk?
Moet je morgen weer naar school? Ik mis het schoolleven nu wel, zoveel vakantie (alhoewel je dan nog wel aan de studie moet).
Minella, veel succes op je nieuwe baan!
Isa, lief dat smsje. Pfft en hoe hij onder de plak zit bij zijn vriendin, dat is toch niet vol te houden... Is ze zo jaloers ofzo?
_Chance, ik heb die film ook gezien en die is zooo mooi he! Ik wil ook een draakje, hoef ik tenminste niet meer met de trein :p
Mooi dat het zo goed gaat. Met onze kat gaat het ook goed! Met oud&nieuw waren we bij vrienden en we mochten haar meenemen. Uiteindelijk hebben we haar een uurtje later weer naar huis gebracht want ze was heel erg bang en gestrest omdat ze in een andere omgeving was. Ik heb haar dus niet meegemaakt tijdens de knallen maar ik denk dat ze daar minder bang voor was dan een vreemde omgeving. Toen we de volgende dag thuis kwamen was ze weer helemaal zichzelf gelukkig!
Ik moet morgen inderdaad weer aan de bak.. Stage van acht uur tot half 4. Nog drie weken, dan ga ik naar een andere stage school. Ben wel benieuwd. Ik denk wel dat het morgenvroeg weer moet wennen hoor! Maar we blijven positief, over zeven weken heb ik alweer vakantie!
Gast- Gast
studiebol schreef:[color=blue]Minella, waar ga je werken? Ik had wel gelezen dat je andere baan zou stoppen maar heb niet gelezen wat je dan nu gaat doen![color]
Ik ga bij een uitzendbureau werken als planner
Gast- Gast
Brennuss schreef:Snowflake schreef:Eigenlijk kregen we allebei een glaasje champagne en voor de rest gewoon het standaard ontbijt (wat wel erg veel was haha). Ik had dit cadeau gedaan aan mijn vriend, hij moest de nacht van oud op nieuw werken dus hebben we zo toch oud en nieuw gevierd haha.
Met onze kat gaat het goed, hij begint ons echt helemaal te vertrouwen en komt nu ook telkens bij me op mijn bureaustoel zitten haha.
Hoe is het met jouw kat? Was ze bang voor het vuurwerk?
Moet je morgen weer naar school? Ik mis het schoolleven nu wel, zoveel vakantie (alhoewel je dan nog wel aan de studie moet).
Minella, veel succes op je nieuwe baan!
Isa, lief dat smsje. Pfft en hoe hij onder de plak zit bij zijn vriendin, dat is toch niet vol te houden... Is ze zo jaloers ofzo?
_Chance, ik heb die film ook gezien en die is zooo mooi he! Ik wil ook een draakje, hoef ik tenminste niet meer met de trein :p
Mooi dat het zo goed gaat. Met onze kat gaat het ook goed! Met oud&nieuw waren we bij vrienden en we mochten haar meenemen. Uiteindelijk hebben we haar een uurtje later weer naar huis gebracht want ze was heel erg bang en gestrest omdat ze in een andere omgeving was. Ik heb haar dus niet meegemaakt tijdens de knallen maar ik denk dat ze daar minder bang voor was dan een vreemde omgeving. Toen we de volgende dag thuis kwamen was ze weer helemaal zichzelf gelukkig!
Ik moet morgen inderdaad weer aan de bak.. Stage van acht uur tot half 4. Nog drie weken, dan ga ik naar een andere stage school. Ben wel benieuwd. Ik denk wel dat het morgenvroeg weer moet wennen hoor! Maar we blijven positief, over zeven weken heb ik alweer vakantie!
Ik geloof ook dat katten erg gehecht zijn aan hun omgeving he. Onze kat was ook totaal niet bang voor het vuurwerk.
Kan me best voorstellen dat het wennen is nu je weer naar stage moet.
Ik moet dinsdag weer beginnen na een paar dagen heerlijk vrij gehad te hebben en zie er ook echt tegenop haha.
Kan jullie kat wel overweg met andere/vreemde mensen?
Raindrop- Ratel
Ik moet morgen ook weer werken na twee weken vakantie te hebben gehad en ik heb er helemaal geen zin in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben zo blij.. ik vond net achter in mijn keukenkastje een pakje herfstthee. Ik dacht dat ik er al doorheen was en in de winkel hebben ze maar heel kort gelegen. Leuke verrassing dus. Ik ga dit pakje koesteren. Hoeveel kopjes thee kun je eigenlijk halen uit een zakje
Gast- Gast
Quote van Snowflake
Ze moet wel altijd even wennen. In het begin vind ze het bezoek helemaal niets. Maar als dezelfde mensen wat vaker zijn geweest dan brengt ze gerust haar speeltje naar hun toe omdat ze graag wil spelen haha. Het is geen schoot kat, ze wandelt meer over je heen en geeft kopjes. Dan is ze weer weg.
Kan jullie kat wel overweg met andere/vreemde mensen?
Ze moet wel altijd even wennen. In het begin vind ze het bezoek helemaal niets. Maar als dezelfde mensen wat vaker zijn geweest dan brengt ze gerust haar speeltje naar hun toe omdat ze graag wil spelen haha. Het is geen schoot kat, ze wandelt meer over je heen en geeft kopjes. Dan is ze weer weg.
Gast- Gast
Spannend, Minella. Succes morgen.Minella schreef:studiebol schreef:[color=blue]Minella, waar ga je werken? Ik had wel gelezen dat je andere baan zou stoppen maar heb niet gelezen wat je dan nu gaat doen![color]
Ik ga bij een uitzendbureau werken als planner
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: