Zondagmiddag Kletstopic
+12
studiebol
Raindrop
Prosecco
_Lacey_
Sunshine
SleepingBeauty
Blond
Kabouter
minoessepoes
Biancos
Lotus
Champagne
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zondagmiddag Kletstopic
De feestdagen zijn weer voorbij en het normale leven gaat weer beginnen..
Vandaag nog even relaxen..
Iemand een kopje thee?
Vandaag nog even relaxen..
Iemand een kopje thee?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Zondagmiddag Kletstopic
Ik heb net een kop thee gemaakt. Ik ga ook lekker relaxen.
(Waarom duurt het zo lang voordat de pagina is geladen waar je je reactie typt?)
(Waarom duurt het zo lang voordat de pagina is geladen waar je je reactie typt?)
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goeiemiddag, jaaaa hijs langzaam he..
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Ik moet wel heel erg opletten dat ik degenen met die Blond-avatar niet door elkaar haal.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemiddag,
Ik zit nog in mijn badjas. Dus zo even lekker douchen, daarna gaan we even gezellig lunchen in een restaurant hier om de hoek. Ik moet mijn band nog plakken, we moeten de afwas nog afwerken en er moeten nog wat boodschappen gedaan worden. Eind van de middag of vanavond gaan we misschien nog even een nieuwjaarsborrel drinken bij een vriendin.
Maar nu eerst even mijn kopje thee opdrinken!
Fijne middag
Ik zit nog in mijn badjas. Dus zo even lekker douchen, daarna gaan we even gezellig lunchen in een restaurant hier om de hoek. Ik moet mijn band nog plakken, we moeten de afwas nog afwerken en er moeten nog wat boodschappen gedaan worden. Eind van de middag of vanavond gaan we misschien nog even een nieuwjaarsborrel drinken bij een vriendin.
Maar nu eerst even mijn kopje thee opdrinken!
Fijne middag
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Goede middag!
Wij gaan zo maar weer richting ziekenhuis. Nu kunnen we nog gewoon langs gaan, straks moeten we weer werken/stage en kunnen we alleen maar 's avonds langs. Dus nog even profiteren nu. Nadat we in het ziekenhuis zijn geweest, gaan we even bij mijn schoonouders langs. Dan even relaxen en vanavond weer naar mama.
Eigenlijk moet ik ook nog een was draaien, maar ik denk dat ik dat maar doorschuif naar morgen.
Fijne dag allemaal.
Wij gaan zo maar weer richting ziekenhuis. Nu kunnen we nog gewoon langs gaan, straks moeten we weer werken/stage en kunnen we alleen maar 's avonds langs. Dus nog even profiteren nu. Nadat we in het ziekenhuis zijn geweest, gaan we even bij mijn schoonouders langs. Dan even relaxen en vanavond weer naar mama.
Eigenlijk moet ik ook nog een was draaien, maar ik denk dat ik dat maar doorschuif naar morgen.
Fijne dag allemaal.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Donderwolkje schreef:Ik moet wel heel erg opletten dat ik degenen met die Blond-avatar niet door elkaar haal.
Zal eens opzoek naar een andere dan!
Sorry
Biancos- Fluisteraar
Ik voel me k.u.t.
Ik wil niet beginnen met werken en ik wil niet vandaag allemaal dingen doen die ik nog moet doen vandaag. En dus zit ik op de bank maar niks te doen. Zo maar eens boodschappen doen.
Ik wil niet beginnen met werken en ik wil niet vandaag allemaal dingen doen die ik nog moet doen vandaag. En dus zit ik op de bank maar niks te doen. Zo maar eens boodschappen doen.
Gast- Gast
Ik zit ook met een kop thee (wel die hoort bij mijn ontbijt ). Ik heb me net aangemeld bij het 'to do' topic. Weinig kletsen en veel doen dus vandaag!
Kabouter, hoe gaat het en hoe ging de kerst?
Kabouter, hoe gaat het en hoe ging de kerst?
Gast- Gast
Marin schreef:Ik voel me k.u.t.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik voel me k.u.t.
Ja, ik heb dat ook altijd! De dag voordat ik weer moet werken na mijn vakantie voel ik me depri!
Maar goed, mijn man en ik hebben gisteren een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek!! We gaan 9 dagen en we vertrekken 7 mei.. In hoogseizoen gaan we 3weekjes rondreizen door Turkije.. allemaal verschillend hotels/resorts.. Zo leuk! Maar dat is pas 1 week voor augustus, dus toen ik tegen mijn man zei.. jee.. dat duurt echt nog heel lang, zijn we spontaan op internet gegaan en dit geboekt. We wilden eigenlijk begin april maar dan moesten we voor dezelfde reis 600,- pp meer betalen.. Ja doei!
Echt HEERLIJK!
Vandaag gaan we lekker nietsen. Btje wasjes doen en vroeg op bed want morgen.. werken:(
Gast- Gast
Ik heb lekker nog een weekje vakantie. Ook wel verstandig, aangezien ik nog twee papers moet afmaken, en daar heb ik deze week maar voor gereserveerd.
Verder voel ik me vandaag weer prima. Gister voelde ik me zooo beroerd (eigen schuld, i know). Helaas ben ik gisteravond met de fiets keihard op het asfalt gekletterd, en heb ik nu een ei op mn knie met een schaafwond, en een beurse heup waar ik niet op kan liggen.
Verder voel ik me vandaag weer prima. Gister voelde ik me zooo beroerd (eigen schuld, i know). Helaas ben ik gisteravond met de fiets keihard op het asfalt gekletterd, en heb ik nu een ei op mn knie met een schaafwond, en een beurse heup waar ik niet op kan liggen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Goedemiddag
heb net lekker gebadderd en ben nu overschotel aan het maken.
Moet onverwachts werken vanavond, dus denk maak ik nu maar lekker wat warm eten..
heeft m'n mannetje vanavond ook nog wat, als hij nog niks heeft gehad...
Wil zo ik hou van holland terug kijken en misschien nog wat tijdschriften doorbladeren, die ik nog heb liggen!
En een beetje forummen
heb net lekker gebadderd en ben nu overschotel aan het maken.
Moet onverwachts werken vanavond, dus denk maak ik nu maar lekker wat warm eten..
heeft m'n mannetje vanavond ook nog wat, als hij nog niks heeft gehad...
Wil zo ik hou van holland terug kijken en misschien nog wat tijdschriften doorbladeren, die ik nog heb liggen!
En een beetje forummen
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Oeh lekker, CKC! Dat is nog eens een lekker beloning voor jezelf haha.
ik heb gelukkig ook wat leuks om naar uit te kijken over 7 weken.
Gast- Gast
Wat ga doen over 7 weken Marin?
Blond- Lady Post-a-lot
Goedemiddag,
Hier geen kop thee maar een lekkere kop chocolademelk.
Helaas hier ook een saaie dag, momenteel nog in m'n pyjama en denk dat die ook niet uitgaat vandaag.
Moet namelijk heel hard aan de studie, anders ga ik het allemaal niet redden.
Hier geen kop thee maar een lekkere kop chocolademelk.
Helaas hier ook een saaie dag, momenteel nog in m'n pyjama en denk dat die ook niet uitgaat vandaag.
Moet namelijk heel hard aan de studie, anders ga ik het allemaal niet redden.
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Marin schreef:Oeh lekker, CKC! Dat is nog eens een lekker beloning voor jezelf haha.
New York NEW YORK!! )
Ik mag trouwens voor mijn werk 28 januari naar Londen! We hebben een training en een meeting,maar 28 januari valt op een vrijdag, dus ik plak er een weekendje aan vast! Jippppie!
Gast- Gast
Zooo leuke vooruitzichten hoor ik wel hier.
Helemaal leuk zeg.
Helemaal leuk zeg.
Biancos- Fluisteraar
Wow, lekker CKC. Ben half december nog in Londen geweest.
Ik heb een lekker lui dagje vandaag, op wat 'verplichte' huishoudelijke klusjes na.
Vanavond bijtijds naar bed, want morgen moet ik weer aan het werk.
Ik heb een lekker lui dagje vandaag, op wat 'verplichte' huishoudelijke klusjes na.
Vanavond bijtijds naar bed, want morgen moet ik weer aan het werk.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Lief dat je het vraagt Smikkell. Het ging best goed met Kerst. Natuurlijk was het anders omdat ze er niet bij was, maar we hebben het toch wel leuk gehad. Zijn ook veel in het ziekenhuis geweest zodat ook mama wel een beetje het Kerst gevoel zou hebben.
O&N was wel heel moeilijk. Vrienden wisten ook niet zo goed wat te zeggen omdat een "gelukkig" nieuwjaar zo stom klonk.
Het gaat naar omstandigheden best goed. Het ene moment voelt ze zich beter dan het andere, maar ze blijft zo opgewekt mogelijk. Ik vind het echt heel knap hoe mijn moeder hieronder is. Het blijft afwachten of de chemo zijn werk gaat doen, maar ze blijft het zelf van de positieve kant bekijken.
O&N was wel heel moeilijk. Vrienden wisten ook niet zo goed wat te zeggen omdat een "gelukkig" nieuwjaar zo stom klonk.
Het gaat naar omstandigheden best goed. Het ene moment voelt ze zich beter dan het andere, maar ze blijft zo opgewekt mogelijk. Ik vind het echt heel knap hoe mijn moeder hieronder is. Het blijft afwachten of de chemo zijn werk gaat doen, maar ze blijft het zelf van de positieve kant bekijken.
Kabouter- Kletskop
CKC schreef:Marin schreef:Oeh lekker, CKC! Dat is nog eens een lekker beloning voor jezelf haha.
New York NEW YORK!! )
Ik mag trouwens voor mijn werk 28 januari naar Londen! We hebben een training en een meeting,maar 28 januari valt op een vrijdag, dus ik plak er een weekendje aan vast! Jippppie!
Wat lekker al de reizen!
Ik zou waarschijnlijk 1 maart beginnen aan mijn stage in het buitenland, maar door de omstandigheden thuis, ga ik niet. Van de ene kant ben ik daar stiekem ook wel blij om omdat ik altijd heimwee heb, maar het was ook wel gaaf geweest om eens weg te zijn. Al ben ik nu natuurlijk veel liever thuis bij mijn familie. Dat is veel belangrijker dan zo'n stage!
Kabouter- Kletskop
Kabouter schreef:CKC schreef:Marin schreef:Oeh lekker, CKC! Dat is nog eens een lekker beloning voor jezelf haha.
New York NEW YORK!! )
Wat lekker al de reizen!
Ik zou waarschijnlijk 1 maart beginnen aan mijn stage in het buitenland, maar door de omstandigheden thuis, ga ik niet. Van de ene kant ben ik daar stiekem ook wel blij om omdat ik altijd heimwee heb, maar het was ook wel gaaf geweest om eens weg te zijn. Al ben ik nu natuurlijk veel liever thuis bij mijn familie. Dat is veel belangrijker dan zo'n stage!
Er zijn mensen die dan toch gaan, maar ik snap je wel. Ik zou ook niet gaan. Ik zou veel te bezig zijn met 'thuis'.
Gast- Gast
Marin, ík ben jaloers! Ik ben 5 jaar geleden in NYC geweest, en ik wil al tijden weer een xtje terug. Alleen t kost best een hoop geld en ik weet niet zo goed met wie ik moet gaan..
Blond- Lady Post-a-lot
Fijn om te lezen. Misschien is gelukkig nieuwjaar niet eens zo gek, dat ik wat de mensen je gunnen. Wat het jaar gaat brengen dat weet niemand. Ik kan me inderdaad wel een beter begin bedenken dan je moeder ziek in het ziekenhuis. Fijn dat ze zelf zo positief is. Hoop dat ze weer opnkapt (want die mogelijkheid is er toch nog wel?).
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: