Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondagmiddag Kletstopic

+12
studiebol
Raindrop
Prosecco
_Lacey_
Sunshine
SleepingBeauty
Blond
Kabouter
minoessepoes
Biancos
Lotus
Champagne
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zondagmiddag Kletstopic - Pagina 2 Empty Re: Zondagmiddag Kletstopic

Bericht  Kabouter zo 2 jan 2011 - 1:01

CKC schreef:
Kabouter schreef:
CKC schreef:
Marin schreef:Oeh lekker, CKC! Dat is nog eens een lekker beloning voor jezelf haha.

ik heb gelukkig ook wat leuks om naar uit te kijken over 7 weken.

New York NEW YORK!! smile)

Ik mag trouwens voor mijn werk 28 januari naar Londen! We hebben een training en een meeting,maar 28 januari valt op een vrijdag, dus ik plak er een weekendje aan vast! Jippppie!

Wat lekker al de reizen!
Ik zou waarschijnlijk 1 maart beginnen aan mijn stage in het buitenland, maar door de omstandigheden thuis, ga ik niet. Van de ene kant ben ik daar stiekem ook wel blij om omdat ik altijd heimwee heb, maar het was ook wel gaaf geweest om eens weg te zijn. Al ben ik nu natuurlijk veel liever thuis bij mijn familie. Dat is veel belangrijker dan zo'n stage!

Er zijn mensen die dan toch gaan, maar ik snap je wel. Ik zou ook niet gaan. Ik zou veel te bezig zijn met 'thuis'.

Ik zou eigenlijk ook gaan, maar nu de situatie weer is veranderd, ga ik niet. Na overleg met mijn ouders.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kabouter zo 2 jan 2011 - 1:04

Smikkell schreef:Fijn om te lezen. Misschien is gelukkig nieuwjaar niet eens zo gek, dat ik wat de mensen je gunnen. Wat het jaar gaat brengen dat weet niemand. Ik kan me inderdaad wel een beter begin bedenken dan je moeder ziek in het ziekenhuis. Fijn dat ze zelf zo positief is. Hoop dat ze weer opnkapt (want die mogelijkheid is er toch nog wel?).

Opknappen kan nog, beter worden niet meer. Als de chemo niks doet deze keer, verwachten ze in het ziekenhuis dat we nog een x aantal maanden hebben. Ook met chemo zullen het geen jaren meer worden overigens.

En een gelukkig nieuwjaar wens je inderdaad iedereen, alleen was het op het moment zelf moeilijk om te zeggen. Maar een knuffel en een dikke kus van iedereen maakte het weer helemaal goed!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 1:06

CKC schreef:
Kabouter schreef:
CKC schreef:
Marin schreef:Oeh lekker, CKC! Dat is nog eens een lekker beloning voor jezelf haha.

Ik mag trouwens voor mijn werk 28 januari naar Londen! We hebben een training en een meeting,maar 28 januari valt op een vrijdag, dus ik plak er een weekendje aan vast! Jippppie!

Wat lekker al de reizen!
Ik zou waarschijnlijk 1 maart beginnen aan mijn stage in het buitenland, maar door de omstandigheden thuis, ga ik niet. Van de ene kant ben ik daar stiekem ook wel blij om omdat ik altijd heimwee heb, maar het was ook wel gaaf geweest om eens weg te zijn. Al ben ik nu natuurlijk veel liever thuis bij mijn familie. Dat is veel belangrijker dan zo'n stage!

Er zijn mensen die dan toch gaan, maar ik snap je wel. Ik zou ook niet gaan. Ik zou veel te bezig zijn met 'thuis'.
Maar ook wanneer het om hun ouders gaat of alleen bij familie die wat verder weg staat? Een buitenlandstage is leuk, maar als een van je ouders zo ziek is wil je daar toch graag bij zijn. Die stage is het niet waard om de laatste weken van een van je ouders te missen.. (Je weet gewoon niet hoe het gaat aflopen). En okee, er kan altijd wat gebeuren met de mensen uit je omgeving wanneer jij een paar maanden in het buitenland zit. Maar de situatie nu is anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 1:08

Smikkell schreef:
CKC schreef:
Kabouter schreef:
CKC schreef:

Wat lekker al de reizen!

Maar ook wanneer het om hun ouders gaat of alleen bij familie die wat verder weg staat? Een buitenlandstage is leuk, maar als een van je ouders zo ziek is wil je daar toch graag bij zijn. Die stage is het niet waard om de laatste weken van een van je ouders te missen.. (Je weet gewoon niet hoe het gaat aflopen). En okee, er kan altijd wat gebeuren met de mensen uit je omgeving wanneer jij een paar maanden in het buitenland zit. Maar de situatie nu is anders.
Ja, ik ken een meisje die bij mij in de klas zat en toen stage kon lopen in het buitenland. Die is gegaan, ondanks dat haar broer aan darmkanker leed en uiteindelijk tijdens haar stage is ook overleden.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter zo 2 jan 2011 - 1:09

Smikkell schreef:

Maar ook wanneer het om hun ouders gaat of alleen bij familie die wat verder weg staat? Een buitenlandstage is leuk, maar als een van je ouders zo ziek is wil je daar toch graag bij zijn. Die stage is het niet waard om de laatste weken van een van je ouders te missen.. (Je weet gewoon niet hoe het gaat aflopen). En okee, er kan altijd wat gebeuren met de mensen uit je omgeving wanneer jij een paar maanden in het buitenland zit. Maar de situatie nu is anders.[/quote]

Dat is inderdaad precies de reden om niet te gaan. Toen we een paar weken geleden het er samen over hadden, ging het nog best goed met mijn moeder, waren de vooruitzichten nog niet zoals die nu zijn. Nu wil ik niet weg en het risico lopen om niet op tijd thuis te zijn. Of gewoon deze laatste maanden met haar niet te hebben.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kabouter zo 2 jan 2011 - 1:13

Pff..dat zou ik dus echt niet kunnen. En ook niet willen trouwens. Heeft ze nu niet heel veel spijt dat ze is gegaan toen?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 1:16

Ik vind het zelf ook een rare keus. Of je moet geen goede band hebben met je broer. Daarnaast heb je denk die laatste fase en de begrafenis nodig om het te kunnen afsluiten. Zo'n stage is toch een stuk minder belangrijk..

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 2 jan 2011 - 2:07

Maar je weet toch helemaal niet hoe de situatie van dat meisje was? Misschien wilde ze ook wel niet gaan, maar vond haar broer dat ze toch moest gaan en heeft hij haar uiteindelijk overgehaald.

Overigens snap ik heel goed dat je niet gaat hoor kabouter. Heel veel sterkte in ieder geval!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 2:32

Hallo allemaal!

Nu krijg ik ook zin om te gaan reizen.
Willen volgend jaar naar New York en Mexico, maar nog niks geboekt.
Zijn net even bij mijn schoonouders geweest en zometeen komen de buren even langs om te wii-en (ik mag lekker toekijken :P).
Verder op de bank hangen.
Voorlopig ook nog niet werken vrees ik. Nog teveel pijn...
Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 2 jan 2011 - 3:22

Hey allemaal!

Heb vanmorgen met vriendlief een champagne ontbijt gedaan in een cafe, was lekker maar zit nog steeds vol haha. Daarna naar wat familie van mijn vriend gegaan om nieuwjaar te wensen.
Morgen willen wij een reis gaan boeken om in september naar Egypte te gaan.

Kabouter ik wil jou een dikke knuffel geven hug Het moet voor jou ook niet makkelijk zijn.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  studiebol zo 2 jan 2011 - 4:11

Ik hoop dat de zondag nog heel lang duurt! Morgen moet mijn vriend weer aan het werk nadat hij 3 weken thuis is geweest dus dat zal wennen zijn. En morgen gaat er ook heel veel veranderen op het werk dus ook dat zal wennen zijn.... laat het dan nog maar gewoon zondag zijn..

@kabouter veel sterkte!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Raindrop zo 2 jan 2011 - 5:32

Oeh 3 weken thuis! Dat zal inderdaad wennen zijn. Ik vind de weekends ook altijd zo kort..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 5:35

Wauw, dat champagne ontbijt klinkt luxe snowflake! Hoe gaat het met je kat?

Ik ga straks pizza eten. Nu nog maar even bezig voor school. Had grootste plannen deze vakantie, om van alles af te maken. Er is helaas bijna niets van terecht gekomen.. Bluh! Nog 7 weken, dan heb ik weer vakantie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 5:37

Wij hebben net heel slecht bij de mc Donalds gegeten, mjam! We hebben dit weekend bijna 500 km gereden naar familie, schoonfamilie, dus we zijn beide kapot en liggen nu lekker op de bank te relaxen. Het was wel een gezellig weekend, dat dan weer wel. Nu even uitrusten; want morgen om 8.30u heb ik mijn eerste werkdag; ik vind het wel spannend, maar heb er ook wel zin in! smile

Gast
Gast

Bericht  Feline zo 2 jan 2011 - 5:41

Ik heb net een half uur in de rij gestaan bij de supermarkt! We stonden gewoon gezigzagd door de winkel. Maar heb nu wel m'n paprikachips smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Blond zo 2 jan 2011 - 5:42

Ik heb net een geweldige film zitten kijken, How to train your dragon. Nu de cd van Glee luisteren en zometeen koken..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 6:28

Minella, succes morgen bij je nieuwe baan!
Mijn beste vriendin heeft ook een nieuwe baan en begint ook morgen. Ik ga haar zo nog even bellen om haar succes te wensen, ze is zenuwachtig!

Ik heb vandaag echt wel een productief dagje gehad.
Ik heb mijn bed verschoond, Carlos' hok verschoond, Carlos in bad gedaan, zijn nagels geknipt, boekenkast helemaal schoongemaakt (ben ik wel een uur mee bezig geweest), gestofzuigd, nog meer opgeruimd, ramen gezeemd (aan de binnenkant) en daarna ben ik lekker in bad geweest.
Straks gaan we (heel slecht, maar o zo lekker) Chinees eten. Vanaf morgen ga ik heel gezond eten en fanatieker sporten.

Ik kruip er vanavond lekker op tijd, want ik wil morgen iets eerder op het werk zijn (halfuurtje eerder).
Ik ben blij dat ik morgen weer met de fiets naar het werk kan. Was al dat gebus of getrein wel zat hoor. Fietsen is veel fijner!

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 2 jan 2011 - 6:36

Minella, waar ga je werken? Ik had wel gelezen dat je andere baan zou stoppen maar heb niet gelezen wat je dan nu gaat doen!

Net lekker samen met mijn vriend gegeten, de houtkachel is aan en dan gaan we straks lekker samen op de bank doorbrengen want dat kan de komende tijd niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 6:43

Hoi dames,

Ik ben eindelijk weer thuis. Ik heb ook nergens meer zin in. Ik wil gewoon op mijn eigen bed liggen en niets doen. Maar goed, om nu al op bed te gaan is ook weer zoiets. :P

Gisteravond kreeg ik zo'n lief smsje van mijn ex-vriend/scharrel, sinds twee jaar een goede vriend, en die was zo lief dat mijn moeder er kippenvel van op haar armen kreeg. Er stond niet zo ontzettend veel, maar het was zo lief bedoeld; Hey goede vriend, een goed 2011! xxxxx.

We hebben zo'n goede band gekregen. Hij verteld mij alles, ik hem vrij veel. Hij vindt mijn date een pannenkoek en ik vind zijn vriendin een controlefreak en samen waren we donderdag chagrijnig, maar dan weer niet op elkaar haha. Maar het wel ontzettend fijn om zoiets ook samen te delen.

Vanavond zullen we samen even proosten op 2011, want hij mocht even zijn huis verlaten van vriendin. Waar ik hem ook graag mee pest, want het is niet normaal om zo verschrikkelijk onder de plak te zitten. Maar ja, dat doet hij zich heerlijk zichzelf aan. Is niet aan mij om me daar druk over te maken. Wink

Fijne avond iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 2 jan 2011 - 6:54

Eigenlijk kregen we allebei een glaasje champagne en voor de rest gewoon het standaard ontbijt (wat wel erg veel was haha). Ik had dit cadeau gedaan aan mijn vriend, hij moest de nacht van oud op nieuw werken dus hebben we zo toch oud en nieuw gevierd haha.

Met onze kat gaat het goed, hij begint ons echt helemaal te vertrouwen en komt nu ook telkens bij me op mijn bureaustoel zitten haha.
Hoe is het met jouw kat? Was ze bang voor het vuurwerk?
Moet je morgen weer naar school? Ik mis het schoolleven nu wel, zoveel vakantie (alhoewel je dan nog wel aan de studie moet).

Minella, veel succes op je nieuwe baan!
Isa, lief dat smsje. Pfft en hoe hij onder de plak zit bij zijn vriendin, dat is toch niet vol te houden... Is ze zo jaloers ofzo?
_Chance, ik heb die film ook gezien en die is zooo mooi he! Ik wil ook een draakje, hoef ik tenminste niet meer met de trein :p
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Polly zo 2 jan 2011 - 6:56

Kabouter schreef:Pff..dat zou ik dus echt niet kunnen. En ook niet willen trouwens. Heeft ze nu niet heel veel spijt dat ze is gegaan toen?

Nee bah, ik ook echt niet. Ik ben eigenlijk altijd weg, maar op het moment dat er wat zou zijn, zorg ik dat ik thuis ben. Heel veel sterkte Kabouter!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  M_as zo 2 jan 2011 - 6:59

Beetje rare dag. Vanmorgen kreeg mn zusje telefoon dat haar baas was overleden vannacht.
Ik droomde heel raar, werd wakker en ving een stuk van het gesprek op tussen haar en mn vader. Dacht dat er wat met onze familie was. Toen ben ik er maar uit gegaan om even wat meer te horen.
Ze had er echt een hele goede band mee. En we kennen hem hier thuis eigenlijk allemaal wel goed. Het is maar een kleine bloemenwinkel waar ze werkt, waar ze ook het enige vaste personeelslid is.
Dus vandaag zijn we een beetje van slag. Vanavond ga ik op tijd naar bed.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Polly zo 2 jan 2011 - 6:59

Sushi schreef:
Ik heb vandaag echt wel een productief dagje gehad.
Ik heb mijn bed verschoond, Carlos' hok verschoond, Carlos in bad gedaan, zijn nagels geknipt, boekenkast helemaal schoongemaakt (ben ik wel een uur mee bezig geweest), gestofzuigd, nog meer opgeruimd, ramen gezeemd (aan de binnenkant) en daarna ben ik lekker in bad geweest.
Straks gaan we (heel slecht, maar o zo lekker) Chinees eten. Vanaf morgen ga ik heel gezond eten en fanatieker sporten.

Haha, vindt Carlos dat fijn?? Er wordt in ieder geval goed voor hem gezorgd smile

Ik ga vanavond vroeg naar bed, heb afgelopen nacht op een bankje op het vliegveld doorgebracht en mijn vlucht was om half 7 's ochtends, brrr vroeg. Morgen kan ik mijn vriend afhalen van het vliegveld, hij komt voor het eerst bij mij thuis op bezoek! Spannend smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:03

Polly schreef:
Sushi schreef:
Carlos in bad gedaan
Haha, vindt Carlos dat fijn?? Er wordt in ieder geval goed voor hem gezorgd smile
Nou, eerder (maaaanden terug) vond hij het heerlijk en zat hij helemaal te genieten maar ik merkte dat hij het vandaag minder leuk vond. Hij probeerde eruit te springen en was een beetje chagrijnig. Maar hij moest écht even want hij had vieze billetjes Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:03

Polly schreef:

Zo goed zorgen is dat niet voor een konijn hoor. Een konijn mag je eigenlijk alleen maar wassen als het echt nodig is, als hun eigen uitwerpselen bijvoorbeeld blijven plakken aan de haren of als ze een huidziekte hebben. Konijnen zijn hele schone beestjes van zichzelf en als je ze al wilt wassen moet dat met speciale dierenshampoo.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: