DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Goedemorgen.
Ik durf niet op de weegschaal
Je bent in ieder geval 1 kilo zwaarder dan gisteren.. sweettooth!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik ben er nog wel hoor!
Ik ga zo m'n bed maar is uit, en douchen!
Ik ga zo m'n bed maar is uit, en douchen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik moet morgen weer op de weegschaal.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nouja, de weegschaal van mijn moeder was dit weekend lief voor het eetstoornisdeel in mij... maar dat ding is niet zo betrouwbaar, dus ik vind het toch wel spannend. En het is gewoon heel dubbel.
Mijn opdrachten moeten dan inderdaad ook af zijn. Maar ik geloof dat ik ze ook bijna af heb. Al merk ik dat ik me er erg onzeker over voel en me afvraag of ik het wel goed genoeg doe. Maar ik mail ze straks gewoon en dan moet het maar goed zijn. Ik ben er in ieder geval hard mee aan de slag geweest.
Mijn opdrachten moeten dan inderdaad ook af zijn. Maar ik geloof dat ik ze ook bijna af heb. Al merk ik dat ik me er erg onzeker over voel en me afvraag of ik het wel goed genoeg doe. Maar ik mail ze straks gewoon en dan moet het maar goed zijn. Ik ben er in ieder geval hard mee aan de slag geweest.
Lotus- Ratel
Zo heb 1 wasje klaar en opgehangen....volgende zit er alweer in
Dadelijk stofzuigen en dweilen, kamer opruimen en de badkamer poetsen en dan zijn we alweer klaar voor vandaag.
Dadelijk stofzuigen en dweilen, kamer opruimen en de badkamer poetsen en dan zijn we alweer klaar voor vandaag.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goed bezig, Ibbeltje!
Ik denk dat ik mijn opdrachten nu maar ga mailen.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Goed bezig, Ibbeltje!
Komt goed lieve schat. Mail ze maar. Je kan er toch uren nog mee bezig zijn en het zal bijna nooit helemaal zijn zoals je wil, denk ik.
Ik heb het gedaan. Hoef ik daar niet meer over na te denken. Nu nog met mijn mindfulnessopdrachten aan de slag.
Lotus- Ratel
Ik vind het iig knap dat je er zo goed mee bezig bent geweest, Lotus!
TD, actief hoor!
Ik heb net gewogen, beetje dubbel. Ik zit nu bijna drie kilo onder mijn kerndoel, dus Jeej! Maar gisteren was ik wel 3 ons lichter
TD, actief hoor!
Ik heb net gewogen, beetje dubbel. Ik zit nu bijna drie kilo onder mijn kerndoel, dus Jeej! Maar gisteren was ik wel 3 ons lichter
Gast- Gast
Heel goed Lotus kan je je richten op de mindfullnessopdrachten.
Reva schreef:Ik vind het iig knap dat je er zo goed mee bezig bent geweest, Lotus!
TD, actief hoor!
Ja moet wel gister was ik iets te lui
Maura schreef:300 posts in 7 dagen, Ibbeltje!
Tja
Bedankt meiden!
Haha, Reva, ik typte net ook al bijna TD. Die naamsveranderingen zijn toch wel lastig soms. Ga je trouwens niet te veel afvallen? (moet je horen wie het zegt )
Haha, Reva, ik typte net ook al bijna TD. Die naamsveranderingen zijn toch wel lastig soms. Ga je trouwens niet te veel afvallen? (moet je horen wie het zegt )
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Bedankt meiden!
Ik reageer ook nog op TD zie ik ja hahaha
Ow ****, sorry idd, wat stom Met sommige naamsveranderingen ben ik gelijk gewend en bij andere namen blijf ik altijd bij de oude naam hangen
Maar ik heb nog ontzettend veel vet over hoor, om af te vallen! Kan nog wel een kilo of 25 af, zeker.
Maar ik heb nog ontzettend veel vet over hoor, om af te vallen! Kan nog wel een kilo of 25 af, zeker.
Gast- Gast
Ik wil eigenlijk wii fit kopen maar ik weet niet of dat leuk is om het dagelijks te blijven doen.. En vind het ook best prijzig, wil wel de zwarte versie, anders matcht het niet met mijn wii .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:300 posts in 7 dagen, Ibbeltje!
Tja
301!
en jij 5795 in 4 maanden
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:300 posts in 7 dagen, Ibbeltje!
Tja
301!
en jij 5795 in 4 maanden
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik wil eigenlijk wii fit kopen maar ik weet niet of dat leuk is om het dagelijks te blijven doen.. En vind het ook best prijzig, wil wel de zwarte versie, anders matcht het niet met mijn wii .
Bij bart smit koop je de Wii en het spel samen voor 75 euro, bij bol.com betaal je redelijk wat meer. Ik vind het erg leuk!
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl schreef:Ik wil eigenlijk wii fit kopen maar ik weet niet of dat leuk is om het dagelijks te blijven doen.. En vind het ook best prijzig, wil wel de zwarte versie, anders matcht het niet met mijn wii .
Bij bart smit koop je de Wii en het spel samen voor 75 euro, bij bol.com betaal je redelijk wat meer. Ik vind het erg leuk!
+1 erg leuk
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: