DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:300 posts in 7 dagen, Ibbeltje!
Tja
301!
en jij 5795 in 4 maanden
Heb het net even uitgerekend. Maar je zit er nu al 38 posts naast. In mijn eerste week had ik lekker al meer posts dan jij. Nanananana.
Gast- Gast
Oke, misschien toch maar eens aanschaffen dan! Is het zwaar voor bijvoorbeeld je knieën? Ik heb namelijk nog gescheurde banden in mijn knie, dus mag niet te wild doen (springen etc.). Maar ik wil wel graag weer wat extra bewegen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
MAu> ooh yes dan ben ik toch geen topposter Dan heb ik er nog niet zoveel
Style> nou ja je hebt wel veel wat je met je benen doet maar goed ik weet niet wat er zwaar voor je is?
Style> nou ja je hebt wel veel wat je met je benen doet maar goed ik weet niet wat er zwaar voor je is?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Style> nou ja je hebt wel veel wat je met je benen doet maar goed ik weet niet wat er zwaar voor je is?
Ik kan redelijk veel, alleen bijvoorbeeld niet ver door mijn knieën zakken en springen mag niet.
Tiana- Ratel
Oke haha, dan ga ik er waarschijnlijk binnenkort een kopen
Tiana- Ratel
Oke ja dan kan je er nog wel van alles mee
Oh echt ik vergeet altijd het oud papier buiten te zetten en dan heb je opeens best veel. De 10e komen ze weer geloof ik. Straks ff alles naar beneden brengen en in de schuur zetten alvast scheelt dan weer gesjouw
Oh echt ik vergeet altijd het oud papier buiten te zetten en dan heb je opeens best veel. De 10e komen ze weer geloof ik. Straks ff alles naar beneden brengen en in de schuur zetten alvast scheelt dan weer gesjouw
Wat is dan leuker, Wii sports of Xbox Kinect met iets van sport?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ken de kinect niet dus geen idee. Ik kies de wii fit
Ibbeltje, niet handig dat je vergeet het oud papier op te ruimen !
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Ibbeltje, niet handig dat je vergeet het oud papier op te ruimen !
Nee he want nu staat er redelijk wat en moet het allemaal naar beneden Maar goed komt wel goed, straks alles naar beneden sjouwen dus.
Maura schreef:Meiden, hulp nodig.
vertel
Stel. Je hebt net van iemand slecht nieuws (gevoelskwestie) gehoord en daarna vraagt degene hoe het gaat. Wat zeg je dan? Goed? Slecht? Gaat wel? En wat als degene doorvraagt, geef je dan toe wat er dwars zit?
Ik ben namelijk altijd iemand die gewoon "Goed" zegt en eigenlijk niets van mezelf laat zien. Stoere Maura heeft nergens last van. En iedereen is er volgens mij wel naar geneigd om te doen of het goed is. Maar ja, is dat werkelijk wat een ander wil zien?
Ik ben namelijk altijd iemand die gewoon "Goed" zegt en eigenlijk niets van mezelf laat zien. Stoere Maura heeft nergens last van. En iedereen is er volgens mij wel naar geneigd om te doen of het goed is. Maar ja, is dat werkelijk wat een ander wil zien?
Gast- Gast
Nou ja ik zeg ook goed ook al gaat het misschien minder maar ik er niet altijd zin heb om over te praten.
Wow Maura, apart. Dat is namelijk wat ik me altijd afvraag: als iemand vraagt hoe het gaat en dan gewoon eens eerlijk te zeggen dat het hartstikke kut gaat.
Gast- Gast
Ik zeg ook bijna altijd dat het goed gaat als er naar gevraagd wordt.
Tiana- Ratel
Ik ga er vandoor. Ben er later vandaag wel weer, denk ik.
En Maura, ik zeg altijd wat voor mij goed voelt op dat moment. Vaak kan ik ook wel inschatten of iemand een eerlijk antwoord wil of dat het gewoon een standaard beleefdheidsvraag is. In dat laatste geval is het trouwens soms wel leuk om iemand in verlegenheid te brengen door eerlijk te zeggen dat het kut gaat.
En Maura, ik zeg altijd wat voor mij goed voelt op dat moment. Vaak kan ik ook wel inschatten of iemand een eerlijk antwoord wil of dat het gewoon een standaard beleefdheidsvraag is. In dat laatste geval is het trouwens soms wel leuk om iemand in verlegenheid te brengen door eerlijk te zeggen dat het kut gaat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zelda schreef:Wow Maura, apart. Dat is namelijk wat ik me altijd afvraag: als iemand vraagt hoe het gaat en dan gewoon eens eerlijk te zeggen dat het hartstikke kut gaat.
Ik ook. Maar dan moet ik praten. En eerlijk zijn. En daar heb ik dan geen zin in. Want dan moet ik gevoel laten zien. En gevoel laten zien is vanaf kleins af aan een soort zwakte bij ons in huis geweest, dus dat doe ik liever niet. Etc. Terwijl ik soms echt weleens zin heb om mezelf compleet te laten gaan. Zeggen dat het kut gaat en dan ook gewoon mijn gal spuien.
Gast- Gast
ben ik weer! Na een heel kort middagdutje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga zo ook maar eens even weg. Het stormt hier enorm. En de ramen zijn opengeslagen (kleine raampjes) en alles rammelt hier nu. Dus ik moet straks eerst eens even wat ramen dichtdoen. Al maakt het me helemaal niets uit dat het hier nu heerlijk doorwaait. Verwarming staat toch niet aan.
Gast- Gast
Ben ondertussen ook aan het opruimen en zo
Mau oe voorzichtig met je raampjes.
Mau oe voorzichtig met je raampjes.
Komt wel goed en zo niet, de reparatie hoef ik toch niet te betalen (valt allemaal onder de VvE). Wel een keer fijn, zo'n tochtgat.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: