DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Redelijk druk idd, en dat in combinatie met slecht geslapen hebben, last van je buik hebben en om 6 uur opstaan.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Thanks, meiden, dan ga ik iig een poging doen met die top. Beetje jammer dat elk kledingstuk wordt verpest door mijn dikke pens en net iets wat ik mooi vind staan te lange bandjes heeft
Burn, donder hem gewoon uit je MSN??
Burn, donder hem gewoon uit je MSN??
Gast- Gast
Reva, ik wilde dat ik dat kon.. Maar als ik dat doe, ik heb ook nog via telefoon, facebook etc contact met hem...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn verwijder hem overal waar je hem nog hebt zodat je niet in de verleiding komt.
May> o ja dan snap ik het wel.
Reev> ja balen van de bandjes dan. Hopelijk lukt het
May> o ja dan snap ik het wel.
Reev> ja balen van de bandjes dan. Hopelijk lukt het
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Burn schreef:Reva, ik wilde dat ik dat kon.. Maar als ik dat doe, ik heb ook nog via telefoon, facebook etc contact met hem...
Ja, dus? Dan verwijder je die toch ook? Ik snap niet dat je je zo laat gebruiken. Wat je nu aan het doen bent is wellicht een eenmalige ervaring waar je je leven lang nog op gaat terugkijken. Dat ga je toch niet laten overschaduwen door iemand die echt totaal geen respect voor jou heeft? En je ziet als een kut op twee pootjes? En daarbij, je maakt hem alleen maar machtiger door hem zo op een voetstuk te plaatsen en je eigenwaarde onbelangrijk te vinden. Als je maar zijn aandacht krijgt, dan ben je hem iig niet kwijt, jammer dan of het negatieve of positieve aandacht is, even janken en het is weer over, totdat je hem weer genoeg mist om bereid te zijn om je weer als stront te laten behandelen.
Gast- Gast
Reva schreef:Burn schreef:Reva, ik wilde dat ik dat kon.. Maar als ik dat doe, ik heb ook nog via telefoon, facebook etc contact met hem...
Ja, dus? Dan verwijder je die toch ook? Ik snap niet dat je je zo laat gebruiken. Wat je nu aan het doen bent is wellicht een eenmalige ervaring waar je je leven lang nog op gaat terugkijken. Dat ga je toch niet laten overschaduwen door iemand die echt totaal geen respect voor jou heeft? En je ziet als een kut op twee pootjes? En daarbij, je maakt hem alleen maar machtiger door hem zo op een voetstuk te plaatsen en je eigenwaarde onbelangrijk te vinden. Als je maar zijn aandacht krijgt, dan ben je hem iig niet kwijt, jammer dan of het negatieve of positieve aandacht is, even janken en het is weer over, totdat je hem weer genoeg mist om bereid te zijn om je weer als stront te laten behandelen.
+1 het is ff moeilijk maar hij is jou echt niet waard! Ga genieten en je focussen op Oostenrijk en laat hem los hoe moeilijk ook.
Reev, bedankt voor het voorhouden van en soort van 'spiegel'
Burn- Lady Post-a-lot
Hebben jullie nog plannen verder dan vandaag?
Burn- Lady Post-a-lot
nog 1 was ophangen zo, klein stukje stofzuigen en dweilen. Verder niks.
Kan het niet beter verwoorden.Reva schreef:Burn schreef:Reva, ik wilde dat ik dat kon.. Maar als ik dat doe, ik heb ook nog via telefoon, facebook etc contact met hem...
Gast- Gast
Goedemiddag!!
Ik kan eindelijk HNTM kijken vandaag! Wilde het gisteren terugkijken, kwam ik erachter dat we helemaal geen RTL8 hebben!!
En zometeen komt het op RTL5!
Nutteloze post
Ik kan eindelijk HNTM kijken vandaag! Wilde het gisteren terugkijken, kwam ik erachter dat we helemaal geen RTL8 hebben!!
En zometeen komt het op RTL5!
Nutteloze post
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zelda schreef:Kan het niet beter verwoorden.Reva schreef:Burn schreef:Reva, ik wilde dat ik dat kon.. Maar als ik dat doe, ik heb ook nog via telefoon, facebook etc contact met hem...
Ik ook niet.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
boeh
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Eng hoor, Lejow!
uhuh uhuh
*Moeeeeeeehahaha*
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoe gaat het hier?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga zo koken!
En met jou?
En met jou?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ga je iets lekkers maken?
Ik heb een redelijke dag gehad, maar ik zak weer een beetje weg.
Ik heb een redelijke dag gehad, maar ik zak weer een beetje weg.
Lotus- Ratel
Vervelend, Lotus. Wat heb je gedaan vanmiddag?
Lejow, wat ga je koken? Ik heb geen inspiratie.
Lejow, wat ga je koken? Ik heb geen inspiratie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oh das balen, inkak momentje?
Nou ik ga nacho oven schotel maken, een beetje zelf geprutst recept, dus ik hoop dat het uberhaupt te vreten is En ben nu al de hele middag aan het twijfelen of ik er wat cherry tomaatjes door heen zal doen of niet.. Aangezien ik niet zo van de warme tomaat ben eigenlijk..
Nou ik ga nacho oven schotel maken, een beetje zelf geprutst recept, dus ik hoop dat het uberhaupt te vreten is En ben nu al de hele middag aan het twijfelen of ik er wat cherry tomaatjes door heen zal doen of niet.. Aangezien ik niet zo van de warme tomaat ben eigenlijk..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb mijn opdrachten afgemaakt en gemaild, ik heb wat doorgenomen voor de mindfulness waar ik mee bezig ben, ik heb eten gehaald voor vanavond, ben naar huis gegaan (en kon voorkomen dat ik in paniek raakte tussen de voetbalsupporters in de trein) en heb een half uurtje gewandeld.
Lotus- Ratel
Ja, ik denk het wel. En het is weer donker geworden...Lejow schreef:Oh das balen, inkak momentje?
Dat eten klinkt wel goed. Ik houd van warme tomaat, dus ik zou het wel doen. Maar als jij er niet van houdt, kun je het misschien maar beter laten. Jij gaat het eten, ik niet.
Lotus- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: