Vakantieplannen 2012!
+65
Mermaid
ChocoChip
Lady4
Evalynn
Sophiee
Tinkebell
Flinder
Ringling
marjoleinnn
Zora
*Purple*
Nora
litllejoy
Ooh La La!
Tinus
Poisongirl
Alex
Bliss
Oasis
Antibes
Caro
Lejow
myloon
Caribbeanlover
Sterre
tralala
M_as
Caramba
Travelgurly
Middleme
Rouxxxe
CCC
Lien
Toet
Monte
Suus
Kabouter
Zonnetje
Carra
RYW
Susan
applestar
Mizz_S
Polly
Raindrop
GeKKiE
Highway
Lenthe
_Lacey_
Jeanette
Belle1985
Atelier Madame
Flippin' Bitch
Zininzon
Marin
TukTuk
May
Blond
Inge
Sarah1985
rapa nui
Sneeuwvlok
love
Caroow
SnowWhite
69 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vakantieplannen 2012!
Inge schreef:De plannen zijn er wel; 3 à 3,5e week, LA, Frans polonysie, Singapore, Bangkok
Zijn druk bezig met het plannen van onze huwelijksreis! Offertes opgevraagd / offerte around the world ticket aangevraagd, googlen, zoeken etc
Even afwachten of het allemaal haalbaar is of dat we iets laten vallen / veranderen
Het zou ook zomaar nog Namibië, Seychellen kunnen worden
Het gaat waarschijnlijk Maleisië, Singapore en Bangkok worden
Als er nog forummers zijn met tips :-D Graag
Laatst aangepast door Inge op di 13 dec 2011 - 4:39; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Travelgurly schreef:Travelgurly schreef:Gaaf Monte dat je naar Israel gaat, staat ook nog zeker op mijn lijst!
En middleme wintersporten is daar ook erg bijzonder...wie weet zie je het noorderlicht!
Yesss zojuist nog 5 dagen Marrakech geboekt met verlbijf in Hotel RIU Tikida Palmeraie.
Dus mijn nieuwe jaarprogramma wordt:
januari - Marrakech
april - New York
mei - Portugal
Augustus - Mexico / of USA met hawai
september - Turkije
en tussendoor nog weekendjes weg en een studiereis voor mijn werk naar Egypte
Ik vind dat jij niet meer in dit soort topics mag komen, ik word er veel te jaloers van
Gister op mijn werk nog een reis Rhodos gewonnen in Hotel Mitis Maris all inclusive!
Dus even kijken wanneer we dat gaan doen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Break Of Day schreef:Caribbeanlover schreef:Wil graag naar NYC,maar het zal wel weer de caribbean worden he bah !
Wat vervelend voor je
Edit: NYC is wel echt een aanrader, als je eens kunt, dan zou ik ook gaan! Het is echt super!
Ben er al eens heel kort geweest op doorreis. Het punt is alleen dat het gebruikelijk is om 1 week te gaan en ik altijd 2 wkn vakantie gewend ben, dat word afzien dan.
Wij zijn nogal lui mbt vakantie en willen eigenlijk luieren, maar dan moet je wel wat doen anders kan je wel thuis blijven. In NYC moet je er wel op uit en dingen zien, ontdekken, weer wat anders, maar wel leuk.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Break Of Day schreef:Caribbeanlover schreef:Wil graag naar NYC,maar het zal wel weer de caribbean worden he bah !
Wat vervelend voor je
Edit: NYC is wel echt een aanrader, als je eens kunt, dan zou ik ook gaan! Het is echt super!
Ben er al eens heel kort geweest op doorreis. Het punt is alleen dat het gebruikelijk is om 1 week te gaan en ik altijd 2 wkn vakantie gewend ben, dat word afzien dan.Wij zijn nogal lui mbt vakantie en willen eigenlijk luieren, maar dan moet je wel wat doen anders kan je wel thuis blijven. In NYC moet je er wel op uit en dingen zien, ontdekken, weer wat anders, maar wel leuk.
(mist hier de sarcastische smiley, of meen je dit serieus... )
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
CBL, als je zo graag naar NYC wilt, moet je het gewoon een keer doen. Maar dan niet zeuren over dat het korter is, of drukker. Je wilt zo'n stad zien om de sfeer, niet om het luieren. Je kunt er altijd een weekje Florida aan vast plakken bijvoorbeeld, of zelfs een weekje Caribean.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Eens met Joy. CBL, je zegtin ieder topic waar NYC maar genoemd wordt, dat je er zo graag heen wil. Je hebt echt al honderden tips van oa Joy en mijzelf gekregen en dat is allemaal niet erg maar maak eens een beslissing. Ga niet zeggen dat je graag wil maar toch niet want je bent lui, wil op het strand liggen en dan toch er weer op terugkomen. Eerlijk gezegd is het nogal vrij vermoeiend. Zeg dan dat het een droom is maar waarschijnlijk nooit zal uitkomen...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ohh wacht, mijn plannen:
Volgende week skiën .
Maart: lang weekend Disneyland
Maart: weekje skiën met vrienden.
April/ mei: weekendje Sevilla of Madrid met vrienden
September: rondreis westkust USA.
En dan zullen er vast nog wel wat dingen bijkomen...
Volgende week skiën .
Caro- Ratel
Ik wil ook plannen maken
En jaloers op jouw plannen Caro!
En jaloers op jouw plannen Caro!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik hoop op Zuid Afrika met mijn vereniging..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Inge schreef:Inge schreef:De plannen zijn er wel; 3 à 3,5e week, LA, Frans polonysie, Singapore, Bangkok
Zijn druk bezig met het plannen van onze huwelijksreis! Offertes opgevraagd / offerte around the world ticket aangevraagd, googlen, zoeken etc
Even afwachten of het allemaal haalbaar is of dat we iets laten vallen / veranderen
In Bangkok niet in de oude truc trappen van tuktuk chauffeurs die je vertellen dat het Grand Palace en Wat Pho gesloten zijn en dat ze je wel andere dingen laten zien van Bangkok, en ook niet dat ze je wel voor 20 baht ergens heen willen brengen, want dan eindig je in een dure kleding winkel
Verder ligt het er een beetje aan wat je precies wilt doen Relax vakantie of juist meer cultuur snuiven?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Caro schreef:Eens met Joy. CBL, je zegtin ieder topic waar NYC maar genoemd wordt, dat je er zo graag heen wil. Je hebt echt al honderden tips van oa Joy en mijzelf gekregen en dat is allemaal niet erg maar maak eens een beslissing. Ga niet zeggen dat je graag wil maar toch niet want je bent lui, wil op het strand liggen en dan toch er weer op terugkomen. Eerlijk gezegd is het nogal vrij vermoeiend. Zeg dan dat het een droom is maar waarschijnlijk nooit zal uitkomen...
Wat zeur je nou! Lees het dan niet enne ik heb me ook nog altijd te houden aan mijn man, wil hij niet, dan gaat het niet door................zo simpel is het!
Het zal gewoon wennen zijn, van 2 naar week en een hele andere, maar ook leuke vakantie.
Wat we daar totaal aan uitgeven aan die NYC reis daarvan kunnen we 2 wkn weg snappie?!
Daarbij komt ook nog eens dat wij 1 per jaar op vakantie gaan, doen we NYC, dan gaan we dus een jaar ook niet weg. Dus alles is dan in 1 week gedaan.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 13 dec 2011 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
In Singapore kan je naar de Marina Bay Sands gaan, een groot winkelcentrum/hotel. Je kunt een tour doen naar de top van het hotel waar je prachtig uitzicht hebt over de stad. Maar verder vond m'n vriend Singapore heel erg tegen vallen, het is echt alleen leuk als je héél veel geld hebt. Het deed hem erg aan Dubai denken, leuk voor even, maar gauw gezien met alle over de top luxe.
Marin- Lady Post-a-lot
Voor de zomer nog niks gepland (ligt eraan wat onze toekomstplannen zijn) maar tot nu toe:
Januari: Weekendje Duitsland met schoonfamilie
Maart: Weekendje Amsterdam met mijn vriend
En daar komt vast nog wel wat bij!
Januari: Weekendje Duitsland met schoonfamilie
Maart: Weekendje Amsterdam met mijn vriend
En daar komt vast nog wel wat bij!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Combi van beide; zon, relaxt, cultuur, natuur... alles bij elkaar :-)AngelNyn schreef:Inge schreef:Inge schreef:De plannen zijn er wel; 3 à 3,5e week, LA, Frans polonysie, Singapore, Bangkok
In Bangkok niet in de oude truc trappen van tuktuk chauffeurs die je vertellen dat het Grand Palace en Wat Pho gesloten zijn en dat ze je wel andere dingen laten zien van Bangkok, en ook niet dat ze je wel voor 20 baht ergens heen willen brengen, want dan eindig je in een dure kleding winkel
Verder ligt het er een beetje aan wat je precies wilt doen Relax vakantie of juist meer cultuur snuiven?
Dank je voor de tip :-)
Dank je! Singapore is bij ons ook nog een twijfelgeval of we dat gaan doen. :-)Joy_ schreef:In Singapore kan je naar de Marina Bay Sands gaan, een groot winkelcentrum/hotel. Je kunt een tour doen naar de top van het hotel waar je prachtig uitzicht hebt over de stad. Maar verder vond m'n vriend Singapore heel erg tegen vallen, het is echt alleen leuk als je héél veel geld hebt. Het deed hem erg aan Dubai denken, leuk voor even, maar gauw gezien met alle over de top luxe.
Inge- Ratel
Nouuu ik wil ook vakantieplannen! Ik wil van alles: tripje naar Ierland, tripje naar Stockholm, paar dagen Florence, naar NYC etc. Maar ik weet werkelijk niet of ook maar één van die plannen doorgaat! Ten eerste heb ik nooit geld en ten tweede vind ik t altijd weer lastig met wie ik moet gaan etc. Heb toevallig vanmiddag zitten kijken naar groeps- of singlereizen, ga me daar nog eens in verdiepen denk ik. Ik heb zes weken zomervakantie, dus wil dan sowieso niet de hele tijd thuis zitten!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik mag van mijn therapeut ga ik de eerste week van juni een week naar Frankrijk, met mijn schoonouders in een groot huis. Daar heb ik echt zin in, dus ik hoop dat het mag ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
[quote="Inge"]
Wat heel leuk is om vanuit Bangkok een dagtripje of daar een nachtje overnachten, naar Ayuthaya. Je kan gewoon de trein pakken, kaartje kost 30 euro cent ofzo (3de klas) en de trein doet er een uur en 45 minuten over. Het is alleen even de vraag hoe Ayuthaya er nu bij ligt, want het is heel erg getroffen door de overstromingen. Die trein gaat ongeveer ieder uur en je hoeft niet te reserveren.
Als je maar een dagje gaat, is het leuk om een scooter te huren als je dat durft (je kan ook fietsen huren, maar toen wij er waren was het ZO enorm warm, dat we dat echt niet trokken). Of je huurt een TukTuk voor de hele dag en die tuktuk chauffeur kan je dan overal naar toe brengen.
Verder is het in Bangkok leuk om naar het Grand Palace te gaan en What Pho te bezoeken, wel er even op letten dat je bedekkende kleding aan doet. (Die kan je daar ook huren, hele charmante kleding krijg je dan )
Verder vonden wij Chiang Mai heel leuk, maar dat zal buiten je route liggen denk ik.
Verder als je richting Maleisie gaat is het leuk om een stop te maken bij Krabi, daar in de buurt heb je hot springs in Klong Thom, zijn we ook met de scooter heen gegaan (ruim 50km) en je hebt de Emerald Pool , zeker de moeite waard: ( http://www.krabi-beach-lover.com/krabi-emerald-pool.html )
Sowieso is het heel leuk om rondom Krabi met een scooter rond te rijden, of eventueel ene auto te huren. Vanaf Ao Nang Beach kan je dag tripjes met een boot maken naar Phuket en dergelijke.
Als je naar een eiland wilt schijnen Koh Samui en Koh Phangan erg mooi te zijn, daar zijn wij zelf niet geweest.
In Maleisie zou ik zeker Cameron Highlands niet overslaan, wel warme kleding mee nemen, wij hebben daar regen gehad, maar het was echt zo mooi daar! Malakka was ook wel leuk en Penang ook wel. We zijn verder heel kort in Maleisie geweest omdat we met kerst weer terug wilden zijn in Thailand
Combi van beide; zon, relaxt, cultuur, natuur... alles bij elkaar :-)AngelNyn schreef:Inge schreef:Inge schreef:De plannen zijn er wel; 3 à 3,5e week, LA, Frans polonysie, Singapore, Bangkok
Wat heel leuk is om vanuit Bangkok een dagtripje of daar een nachtje overnachten, naar Ayuthaya. Je kan gewoon de trein pakken, kaartje kost 30 euro cent ofzo (3de klas) en de trein doet er een uur en 45 minuten over. Het is alleen even de vraag hoe Ayuthaya er nu bij ligt, want het is heel erg getroffen door de overstromingen. Die trein gaat ongeveer ieder uur en je hoeft niet te reserveren.
Als je maar een dagje gaat, is het leuk om een scooter te huren als je dat durft (je kan ook fietsen huren, maar toen wij er waren was het ZO enorm warm, dat we dat echt niet trokken). Of je huurt een TukTuk voor de hele dag en die tuktuk chauffeur kan je dan overal naar toe brengen.
Verder is het in Bangkok leuk om naar het Grand Palace te gaan en What Pho te bezoeken, wel er even op letten dat je bedekkende kleding aan doet. (Die kan je daar ook huren, hele charmante kleding krijg je dan )
Verder vonden wij Chiang Mai heel leuk, maar dat zal buiten je route liggen denk ik.
Verder als je richting Maleisie gaat is het leuk om een stop te maken bij Krabi, daar in de buurt heb je hot springs in Klong Thom, zijn we ook met de scooter heen gegaan (ruim 50km) en je hebt de Emerald Pool , zeker de moeite waard: ( http://www.krabi-beach-lover.com/krabi-emerald-pool.html )
Sowieso is het heel leuk om rondom Krabi met een scooter rond te rijden, of eventueel ene auto te huren. Vanaf Ao Nang Beach kan je dag tripjes met een boot maken naar Phuket en dergelijke.
Als je naar een eiland wilt schijnen Koh Samui en Koh Phangan erg mooi te zijn, daar zijn wij zelf niet geweest.
In Maleisie zou ik zeker Cameron Highlands niet overslaan, wel warme kleding mee nemen, wij hebben daar regen gehad, maar het was echt zo mooi daar! Malakka was ook wel leuk en Penang ook wel. We zijn verder heel kort in Maleisie geweest omdat we met kerst weer terug wilden zijn in Thailand
TukTuk- Ratel
Trouwens, Inge, wanneer waren jullie van plan om te gaan? Omdat er op dit moment in Thailand nog steeds overstromingen zijn, het noorden werd eerst getroffen en daar trekt het water zich nu langzaam terug, maar vooral het zuiden heeft nu nog heel veel overlast.
TukTuk- Ratel
Caro schreef:Ohh wacht, mijn plannen:
Volgende week skiën .
nice!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
AngelNyn schreef:Trouwens, Inge, wanneer waren jullie van plan om te gaan? Omdat er op dit moment in Thailand nog steeds overstromingen zijn, het noorden werd eerst getroffen en daar trekt het water zich nu langzaam terug, maar vooral het zuiden heeft nu nog heel veel overlast.
September
Dank je voor je tips
Zitten na te denken om iig in Maleisië Pang kor laut aan te doen
Inge- Ratel
Travelgurly schreef:Caro schreef:Ohh wacht, mijn plannen:
Volgende week skiën .
nice!
Thanx . Voor ons is het vooralsnog een vrij bescheiden lijstje, maar ruimt genoeg voor allerlei leuke toevoegingen! Zo komt er denk ik nog wel een weekendje Barcelona bij, of tegen het eind van het jaar nog iets anders .
Caro- Ratel
Inge schreef:
September
Dank je voor je tips
Zitten na te denken om iig in Maleisië Pang kor laut aan te doen
Het resort Pangkor Laut in Penang of het eiland Pangkor?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
We willen wel een of twee weekjes weg. Denk in NL of Belgie of Duitsland. Zal ongeveer september worden denk ik. Hangt wel ook van ons kindje af hoe t daarmee gaat. In maart of april gaan we een weekendweg met mijn ouders, mijn broertje en zijn vriendin en mijn man, ons kindje en ik. Mijn ouders waren begin december namelijk 12,5 jaar getrouwd, maar omdat ik nu zo lang zwanger ben hebbeb e besloten dan te gaan.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Plannen en wensen te over! Alleen even kijken of alles haalbaar is. Idee is om in mei een citytrip te doen. (Londen, Barcelona, Parijs of nóg een andere stad) En dan eind augustus/september een langere reis van zo'n 3 weken en dan het liefst een rondreis. Georganiseerd of met z'n 2en. Wel graag ver weg!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Heel veel plannen. Helaas moeten we ze even aan de kant schuiven.
Hebben een nieuwbouwhuis gekocht waar we al het geld voor kunnen gebruiken.
In 2013 weer echt vakantie dus. Dan willen we naar India, Maleisië of Mongolië/China.
Hebben een nieuwbouwhuis gekocht waar we al het geld voor kunnen gebruiken.
In 2013 weer echt vakantie dus. Dan willen we naar India, Maleisië of Mongolië/China.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 4 van 8
Permissies van dit forum: