Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Turkije 2012

+3
Tatjana1987
boekenwurm83
Caroow
7 plaatsers

Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Turkije 2012

Bericht  Caroow do 24 nov 2011 - 5:36

Komende zomer willen wij weer op vakantie naar Turkije. Afgelopen zomer waren we in Icmeler, en dat was echt heel leuk. Geen massatoerisme zoals in Marmaris maar wel genoeg te beleven.

Voor komende zomer willen we weer zoiets, maar waar? We willen geen all inclusive, maar gewoon een appartement en hebben echt geen luxe eissen. Wie heeft er tips?

En, ik weet niet of we dit jaar weer midden in het seizoen kunnen, is het buiten de bouwvak ook leuk?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:37

Wij zijn in april naar Alanya geweest, en dat was echt super! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Caroow do 24 nov 2011 - 5:38

Pippa schreef:Wij zijn in april naar Alanya geweest, en dat was echt super! I love you

Niet overbevolkt met Nederlanders? Ruime stranden? Leuke barretjes en restaurantjes?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 6:32

Caroow schreef:
Pippa schreef:Wij zijn in april naar Alanya geweest, en dat was echt super! I love you

Niet overbevolkt met Nederlanders? Ruime stranden? Leuke barretjes en restaurantjes?

In de tijd dat wij er waren, waren er niet heel erg veel Nederlanders, ik heb ze alleen echt gezien in ons appartement nerd Restaurantjes en barretjes waren erg leuk! Wij zaten niet in de stad, daar heb je een grote strand & meer restaurantjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  boekenwurm83 zo 27 nov 2011 - 23:33

Wij zijn jaren geleden ook naar Alanya geweest maar voor ons was het eens maar nooit weer.
Wij gaan sindsdien ook alleen maar naar Griekse eilanden en dan de wat onbekendere.
Alanya is groot, druk, massaal met veel restaurants, barretjes en discotheken, dus als je wat meer rust en gezelligheid zoekt zou ik er absoluut niet naartoe gaan.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Tatjana1987 ma 28 nov 2011 - 23:47

Je geeft aan dat je marmaris wat te druk vondt en toen voor icmeler hebt gekozen (leuke plaats, al ben ik zelf marmaris verslaafd:)

Maar alanya is inderdaad erg groot en druk en zou ik eens gaan kijken voor side.

Dit ligt naast Alanya en is een wat kleiner en rustigere plek net zoals je eigelijk hebt met marmaris en icmeler.
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Minx di 29 nov 2011 - 0:02

boekenwurm83 schreef:Wij zijn jaren geleden ook naar Alanya geweest maar voor ons was het eens maar nooit weer.
Wij gaan sindsdien ook alleen maar naar Griekse eilanden en dan de wat onbekendere.
Alanya is groot, druk, massaal met veel restaurants, barretjes en discotheken, dus als je wat meer rust en gezelligheid zoekt zou ik er absoluut niet naartoe gaan.

Dat ligt heel erg aan de periode wanneer je naar Alanya gaat. Ik ben er in augustus mei en november geweest echt een wereld van verschil.

In augustus moet je er echt heen gaan om te feesten. In mei is alles al wel open. Maar nog niet zwaar overbevolkt met toeristen. Dus opzich prima te doen.
En november is echt heel grappig. Ik was er tijdens/na het offerfeest. Het centrum is dan een soort spookstad geworden. Er zijn nog wel steeds cafeetjes en restaurantjes los. Ook kun je nog wel winkelen maar het gaat allemaal veel relaxter. Want het is echt einde seizoen doen. En het afdingen gaat dan heel makkelijk want ze willen het nog even kwijt. Ook ben ik toen in mijn eentje een keer gaan shoppen en dat zou ik in mei en augustus niet snel gedaan hebben.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Raindrop di 29 nov 2011 - 5:35

Wij zijn in 2010 naar Lara (Antalya) geweest maar daar in de buurt was helaas niet veel te doen dus wij moesten of heel ver reizen of veel in het hotel blijven.
Wij zaten trouwens wel all in en ook in een gebied waar veel van die grote hotels liggen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 6:18

Wij zaten in Gümbet, bij Bodrum. Wel leuk dorpje aangezien er genoeg te doen is, al heb je dat wel in een paar dagen gezien. Allemaal dezelfde winkeltjes etc, maar dat zal overal in Turkije wel zo zijn Wink
Wel raadt ik dit dorpje aan omdat het wel vrij centraal ligt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  boekenwurm83 do 1 dec 2011 - 3:52

Fairytale schreef:
boekenwurm83 schreef:Wij zijn jaren geleden ook naar Alanya geweest maar voor ons was het eens maar nooit weer.
Wij gaan sindsdien ook alleen maar naar Griekse eilanden en dan de wat onbekendere.
Alanya is groot, druk, massaal met veel restaurants, barretjes en discotheken, dus als je wat meer rust en gezelligheid zoekt zou ik er absoluut niet naartoe gaan.

Dat ligt heel erg aan de periode wanneer je naar Alanya gaat. Ik ben er in augustus mei en november geweest echt een wereld van verschil.

In augustus moet je er echt heen gaan om te feesten. In mei is alles al wel open. Maar nog niet zwaar overbevolkt met toeristen. Dus opzich prima te doen.
En november is echt heel grappig. Ik was er tijdens/na het offerfeest. Het centrum is dan een soort spookstad geworden. Er zijn nog wel steeds cafeetjes en restaurantjes los. Ook kun je nog wel winkelen maar het gaat allemaal veel relaxter. Want het is echt einde seizoen doen. En het afdingen gaat dan heel makkelijk want ze willen het nog even kwijt. Ook ben ik toen in mijn eentje een keer gaan shoppen en dat zou ik in mei en augustus niet snel gedaan hebben.


wij zijn half september geweest dus ook na de grote drukte. Qua drukte is het misschien wel wat minder in de latere maanden, maar Alanya is en blijft een grote stad met veel luide barretjes en discotheken en 100 dezelfde winkeltjes. Ik vond het dus helemaal niks. Geef mij maar een klein gezellig authentiek dorpje waar je de echte cultuur nog proeft en echt tot rust kunt komen.
Maar het is maar net wat je zoekt tijdens een vakantie.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Caroow do 1 dec 2011 - 6:46

Alanya heb ik uit mijn hoofd gezet, maar nu nog zoeken waar we dan wel heen geen. Misschien wel weer naar Icmeler, anders denk ik Side of Bitez. Lastig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Lindsya za 3 dec 2011 - 10:58

Wij zijn dit jaar naar Side gweest. Het is daar ook druk, de winkelstraat is ook niet al te groot. Maar de drukte is niet te vergelijken met Marmaris. Ik vond Gumbet perfect, we gingen af en toe naar Bodrum. Ik vond het daar lekker rustig en ontspannen. Ik hou niet zo van drukte op vakantie.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  PluDan zo 4 dec 2011 - 5:43

Ik zelf ben in Alanya, Marmaris en Bodrum geweest.
Alanya vind ik erg massaal. Marmaris en Bodrum vond ik leuker.
Mijn ouders zijn in Dalleman geweest en dat schijnt ook erg leuk te zijn. Hun houden ook niet
van dat massale. Ik heb ook wel eens gehoord dat Gumbet erg leuk schijnt te zijn, maar zelf nog nooit geweest.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije 2012 Empty Re: Turkije 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum