Help! Kinderopvangtoeslag 2012
Pagina 1 van 1
Help! Kinderopvangtoeslag 2012
In 2012 wordt dus het aantal gewerkte uren gekoppeld aan het aantal uur waarvoor je kinderopvangtoeslag kunt ontvangen.
Nu loop ik 24 uur in de week stage en werk zo'n 12 uur, maar heeft de belastingdienst nog steeds niet aan kunnen geven of het aantal uren van mijn stage ook geldt als gewerkte uren. Ze geven aan dat ze waarschijnlijk in december pas meer weten maar bij de opvangorganisatie moet ik eventuele wijzigingen al voor 1 december doorgeven. Dus stress nu!
Wie loopt nog meer tegen dit probleem op? Ik weet serieus niet wat ik moet doen nu!
Nu loop ik 24 uur in de week stage en werk zo'n 12 uur, maar heeft de belastingdienst nog steeds niet aan kunnen geven of het aantal uren van mijn stage ook geldt als gewerkte uren. Ze geven aan dat ze waarschijnlijk in december pas meer weten maar bij de opvangorganisatie moet ik eventuele wijzigingen al voor 1 december doorgeven. Dus stress nu!
Wie loopt nog meer tegen dit probleem op? Ik weet serieus niet wat ik moet doen nu!
Gast- Gast
Re: Help! Kinderopvangtoeslag 2012
Ik zou morgen het kinderopvangbureau bellen en de situatie uitleggen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Help! Kinderopvangtoeslag 2012
Die zeggen dat het niet weten en dat ik daarvoor bij de belastingdienst moet zijn. Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» kinderopvangtoeslag 2012
» Let op: Kinderopvangtoeslag niet meer per jaar in 2012 !!!
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Let op: Kinderopvangtoeslag niet meer per jaar in 2012 !!!
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: