Vakantieplannen 2012!
+65
Mermaid
ChocoChip
Lady4
Evalynn
Sophiee
Tinkebell
Flinder
Ringling
marjoleinnn
Zora
*Purple*
Nora
litllejoy
Ooh La La!
Tinus
Poisongirl
Alex
Bliss
Oasis
Antibes
Caro
Lejow
myloon
Caribbeanlover
Sterre
tralala
M_as
Caramba
Travelgurly
Middleme
Rouxxxe
CCC
Lien
Toet
Monte
Suus
Kabouter
Zonnetje
Carra
RYW
Susan
applestar
Mizz_S
Polly
Raindrop
GeKKiE
Highway
Lenthe
_Lacey_
Jeanette
Belle1985
Atelier Madame
Flippin' Bitch
Zininzon
Marin
TukTuk
May
Blond
Inge
Sarah1985
rapa nui
Sneeuwvlok
love
Caroow
SnowWhite
69 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vakantieplannen 2012!
_Chance schreef:Lady4 schreef:Ik vlieg in mei voor 11 dagen naar Curaçao!
Leuk!! In welk hotel/appartementencomplex zit je? Ik ga over drie weekjes
C.hogogo! Jan Thiel baai geloof ik. En jij?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:_Chance schreef:Lady4 schreef:Ik vlieg in mei voor 11 dagen naar Curaçao!
Leuk!! In welk hotel/appartementencomplex zit je? Ik ga over drie weekjes
C.hogogo! Jan Thiel baai geloof ik. En jij?
Ik ook Vorig jaar ook gezeten, en beviel erg goed. Alleen het strand van Jan Thiel vind ik niet zo leuk, maar we huren toch een auto, dus dan gaan we lekker naar Blu Bay, Cas Abou, of Porto Marie.
Als je trouwens een auto wil huren, dat kan het goed bij Budget Car, die zitten ook op Jan Thiel en zijn niet zo duur.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
We konden nog niet boeken ivm met revalidatie, maar nu dat bekend is, willen we voor mei 11/15 dagen Turkije boeken.
Gast- Gast
De (huwelijks)reis begint steeds concretere plannen aan te nemen;
Klein weekje Los Angeles
weekje Frans Polynesië
Paar dagen Bangkok
Klein weekje Los Angeles
weekje Frans Polynesië
Paar dagen Bangkok
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Frans Polynesië is één vaan mijn droombestemmingen en dat lijkt me de perfecte bestemming voor een huwelijksreis. Niet verkeerd Inge!! Geniet ervan!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ja mijne ook :-DPolly schreef:Frans Polynesië is één vaan mijn droombestemmingen en dat lijkt me de perfecte bestemming voor een huwelijksreis. Niet verkeerd Inge!! Geniet ervan!
Gaan dan naar Moorea
Wij dachten eigenlijk dat we het financieel niet zouden redden en dan zou het Maleisie of Thailand worden (ook prachtig) ipv Frans Polynesie.
Maar hebben een mooie offerte voor around the world ticket en in FP doen we dan waarschijnlijk paar dagen iets luxer en de andere dagen iets minder luxe :-)
Inge- Ratel
Heel erg gaaf Inge!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
@ Inge, mooie en bijzondere honeymoon! Erg gaaf!
Wij gaan na ons trouwen een weekendje naar ijsland (reykjavik) om vanuit daar wat excursies te ondernemen.En in September gaan we een maandje naar amerika.
Wij gaan na ons trouwen een weekendje naar ijsland (reykjavik) om vanuit daar wat excursies te ondernemen.En in September gaan we een maandje naar amerika.
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Inge schreef:
Ja mijne ook :-D
Gaan dan naar Moorea
Wij dachten eigenlijk dat we het financieel niet zouden redden en dan zou het Maleisie of Thailand worden (ook prachtig) ipv Frans Polynesie.
Maar hebben een mooie offerte voor around the world ticket en in FP doen we dan waarschijnlijk paar dagen iets luxer en de andere dagen iets minder luxe :-)
Fantastisch toch, dat het dan toch gaat lukken! Moorea lijkt me erg mooi. Ik ga proberen om dit jaar op een schip te komen dat erheen gaat, maar het is toch anders als je er gewoon op vakantie gaat, zeker als het je huwelijksreis is. Ik droom lekker met je mee
Maleisië is ook prachtig en Thailand ook, maar het is geen Frans Polynesië (en je bent al op de Malediven geweest, dan ben je qua strand ook al verpest voor het leven natuurlijk )
Ik zit hier nu al een paar uur te twijfelen of ik al mijn ticket naar Midden-Amerika ga boeken of niet, moeilijk...
Polly- Kletskop
Inge schreef:De (huwelijks)reis begint steeds concretere plannen aan te nemen;
Klein weekje Los Angeles
weekje Frans Polynesië
Paar dagen Bangkok
Gaaf! Ben je alleen niet bang helemaal gesloopt te zijn van de jetlags omdat je maar zo kort overal bent?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Kunnen helaas niet langer vrij krijgen dan 3 weken, dus is niet anders.
Ik zie wel :-) Mocht het zo zijn is het niet anders :-D
Ik zie wel :-) Mocht het zo zijn is het niet anders :-D
Inge- Ratel
Stewardessen overleven het ook, die jetlag kom je vast wel overheen als je lekker op het strand ligt
Ik heb ondertussen ook plannen gemaakt.
- In februari vrienden opzoeken in Parijs
- In maart vrienden opzoeken in Bratislava
- April en mei een reis van Mexico tot Colombia
I <3 Latijns-Amerika!
Ik heb ondertussen ook plannen gemaakt.
- In februari vrienden opzoeken in Parijs
- In maart vrienden opzoeken in Bratislava
- April en mei een reis van Mexico tot Colombia
I <3 Latijns-Amerika!
Polly- Kletskop
Birgit schreef:Omdat ik vliegangst heb en gewoon gek ben op Spanje :-)
Het is niet zo dat we elk jaar in hetzelfde hotel zitten hoor ;)
De plaatsen liggen misschien verder uit elkaar dan je denkt.
Vorig jaar wilden we iets proberen waar we eventueel dit jaar wel naartoe konden daarom gaan we nu terug naar hetzelfde hotel.
Vind je het gek dat je het daar zo leuk vind aangezien je vergelijking hebt, tja dat is nou eenmaal zo.
Ik persoonlijk vind het vrij egoistisch, want op deze manier kan je vriend nooit ergens anders heen. Ik zou een cursus doen tegen de vliegangst, zulke mensen heb je ook en hebben het er iig voor over. Nu is je vriend altijd maar gebonden aan Spanje en zou hij nooit eens verder weg kunnen alleen omdat jij angst hebt. Ook zou hij nooit met jou naar bijv. Portugal kunnen wat vrij kort vliegen is. Vind dat je dat wel voor hem over zou kunnen hebben.
Heb je wel eens gevlogen? Zo nee, dan kan je er ook niet over meepraten en dus weet je ook nooit zeker of je die angst echt hebt.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Doe eens even normaal CBL, als er een man is waar ik medelijden mee heb, is het die van jou wel. Jij wil ook alleen maar de de DR of mexico en nooit wat anders(al zou je man dat wel willen), dus eerst even naar jezelf kijken voordat je gaat lopen gillen. Want je bent zelf behoorlijk egocentrisch, dat kan ik van birgit helemaal niet zeggen.Caribbeanlover schreef:Birgit schreef:Omdat ik vliegangst heb en gewoon gek ben op Spanje :-)
Het is niet zo dat we elk jaar in hetzelfde hotel zitten hoor
Vorig jaar wilden we iets proberen waar we eventueel dit jaar wel naartoe konden daarom gaan we nu terug naar hetzelfde hotel.
Vind je het gek dat je het daar zo leuk vind aangezien je vergelijking hebt, tja dat is nou eenmaal zo.
Ik persoonlijk vind het vrij egoistisch, want op deze manier kan je vriend nooit ergens anders heen. Ik zou een cursus doen tegen de vliegangst, zulke mensen heb je ook en hebben het er iig voor over. Nu is je vriend altijd maar gebonden aan Spanje en zou hij nooit eens verder weg kunnen alleen omdat jij angst hebt. Ook zou hij nooit met jou naar bijv. Portugal kunnen wat vrij kort vliegen is. Vind dat je dat wel voor hem over zou kunnen hebben.
Heb je wel eens gevlogen? Zo nee, dan kan je er ook niet over meepraten en dus weet je ook nooit zeker of je die angst echt hebt.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Jij weet helemaal niet wat mijn man wil, dus bemoei je er niet mee ja!
Ik zeg helemaal nergens dat ik nooit wat anders wil. Ken jij mij? Nee, dus houd je mond maar lekker dicht.
Ik zeg helemaal nergens dat ik nooit wat anders wil. Ken jij mij? Nee, dus houd je mond maar lekker dicht.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Waarom bemoei je je wel met birgit dan? Jij weet toch ook niet wat haar man wil?Caribbeanlover schreef:Jij weet helemaal niet wat mijn man wil, dus bemoei je er niet mee ja!
Monte- Ratel
Caribbeanlover schreef:
Whaha OMG!
Gast- Gast
Paar dagen geleden ticket en hostel geboekt naar/in San Diego. Daar ga ik bij mijn vriend aan boord (werkt op een schip) en vanaf daar naar hawai, frans polynesië en nog wat eilandjes.
Superveel zin in!
En waarschijnlijk in juni/juli naar Malta met mn vriend.
Superveel zin in!
En waarschijnlijk in juni/juli naar Malta met mn vriend.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Monte schreef:Waarom bemoei je je wel met birgit dan? Jij weet toch ook niet wat haar man wil?Caribbeanlover schreef:Jij weet helemaal niet wat mijn man wil, dus bemoei je er niet mee ja!
En weg is ze....
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Lizardje. Gaaf!
Wanneer ga je?
Wij hebben ons around the world ticket afgelopen week geboekt.
8 dagen Los Angeles (vanaf daar vliegen wij waarschijnlijk naar Las Vegas) naja even kijken wat we daar in omgeving gaan doen, willen in ieder geval Grand Canyon.
10 dagen Frans Polynesië (Moorea)
7 dagen Hong Kong
Waar slaat dat nou weer op.
Als Birgit haar vriend iets anders zou willen zou hij dat heus wel aangeven en eventueel met iemand anders heen gaan. Het is echt niet zo dat Birgit beslist en vriend zich daar maar bij neerlegt.
Beetje raar wat je zegt
Wanneer ga je?
Wij hebben ons around the world ticket afgelopen week geboekt.
8 dagen Los Angeles (vanaf daar vliegen wij waarschijnlijk naar Las Vegas) naja even kijken wat we daar in omgeving gaan doen, willen in ieder geval Grand Canyon.
10 dagen Frans Polynesië (Moorea)
7 dagen Hong Kong
Caribbeanlover schreef:Birgit schreef:Omdat ik vliegangst heb en gewoon gek ben op Spanje :-)
Het is niet zo dat we elk jaar in hetzelfde hotel zitten hoor
Waar slaat dat nou weer op.
Als Birgit haar vriend iets anders zou willen zou hij dat heus wel aangeven en eventueel met iemand anders heen gaan. Het is echt niet zo dat Birgit beslist en vriend zich daar maar bij neerlegt.
Beetje raar wat je zegt
Inge- Ratel
Precies mijn gedachte_Femme schreef:Monte schreef:Waarom bemoei je je wel met birgit dan? Jij weet toch ook niet wat haar man wil?Caribbeanlover schreef:Jij weet helemaal niet wat mijn man wil, dus bemoei je er niet mee ja!
En weg is ze....
Monte- Ratel
Inge ik vertrek 2 maart naar san Diego, 4 maart met het schip.
Deze route ga ik varen;
http://nl.hollandamerica.com/ennl/find-cruise-vacation/CruiseDetails.action?destCode=&portCode=SAN&shipCodeSearch=RT&durationCode=&dateCode=&flexibleMonths=false&noOfFlexibleMonths=1&pageNumber=1&voyageCode=T212&webItineraryIdForAudit=HSW230
Deze route ga ik varen;
http://nl.hollandamerica.com/ennl/find-cruise-vacation/CruiseDetails.action?destCode=&portCode=SAN&shipCodeSearch=RT&durationCode=&dateCode=&flexibleMonths=false&noOfFlexibleMonths=1&pageNumber=1&voyageCode=T212&webItineraryIdForAudit=HSW230
Mermaid- Kletskop
Gaaf zeg!
Inge- Ratel
ja! toch heel handig dat werk van mn vriend.
Mermaid- Kletskop
Wij gaan eind februari 5 dagen naar Rome
Heb ook erg veel zin om van de zomer een weekje naar de zon te gaan, ligt een beetje aan mijn vriend zijn studie.
We gaan sowieso in juni naar een groot Keverfestival met kamperen erbij en in augustus naar Lowlands.
Heb ook erg veel zin om van de zomer een weekje naar de zon te gaan, ligt een beetje aan mijn vriend zijn studie.
We gaan sowieso in juni naar een groot Keverfestival met kamperen erbij en in augustus naar Lowlands.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: