Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

+28
Bliss
blonky1986
Zonnetje
Qiara
Dennenappel
PluDan
Merai
Esperanza
Blond
Kabouter
Sneeuwvlok
loura
Jeanette
bolus26
Sylvana
Burn
Curious
RYW
May
Liz
Marin
Jezzie
Rush
Tullow
Toet
VeryCherry
Paper Crown
SuperGrover
32 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Bliss vr 25 nov 2011 - 9:11

Het is absoluut niks voor mij om zo over mezelf te praten, maar een poging:

Ik ben fantastisch geweldig omdat... ik na een flinke periode van tegenslagen (op allerlei gebieden) en depressie(s) nu mn leven al best een tijdje lekker op de rit heb, omdat ik eerder dit jaar op dezelfde dag mijn vaste aanstelling in de brievenbus had en een huis heb gekocht en ik na jaren zoeken ik eindelijk de knop weer eens heb gevonden en om heb kunnen zetten om wat af te vallen. Ben nu ruim zes kilo afgevallen and still going strong!
Oh en verder heb ik humor en ben ik sociaal, enthousiast, ondernemend, (bijna) nooit chagrijnig en spontaan.

Zo. angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  PluDan vr 25 nov 2011 - 9:12

Bliss schreef:Het is absoluut niks voor mij om zo over mezelf te praten, maar een poging:

Ik ben fantastisch geweldig omdat... ik na een flinke periode van tegenslagen (op allerlei gebieden) en depressie(s) nu mn leven al best een tijdje lekker op de rit heb, omdat ik eerder dit jaar op dezelfde dag mijn vaste aanstelling in de brievenbus had en een huis heb gekocht en ik na jaren zoeken ik eindelijk de knop weer eens heb gevonden en om heb kunnen zetten om wat af te vallen. Ben nu ruim zes kilo afgevallen and still going strong!
Oh en verder heb ik humor en ben ik sociaal, enthousiast, ondernemend, (bijna) nooit chagrijnig en spontaan.

Zo. angel

Wat goed van je Bliss!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 9:38

Ik vind mijn handen en nagels trouwens echt fantastisch Very Happy .. Ik hoor zovaak vrouwen over afgebladderde nagels, of nagels die breken of heel zacht zijn.. Ik heb dat echt nooit. Ze zijn echt zo hard als glas. (Yes haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Alex vr 25 nov 2011 - 9:41

Ik vind mezelf fantastisch omdat ik eindelijk stap voor stap voor mezelf leer op te komen en dat heb ik zeker tien jaar niet gedurfd.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Bliss vr 25 nov 2011 - 9:44

Dank je PluDan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Antibes vr 25 nov 2011 - 9:53

Wauw, ik vind dit écht heel knap van jullie allemaal. Ik ben inmiddels al tien keer aan een stukje begonnen, maar ik kom niet verder dan dat ik mijn leven weer opgebouwd heb na mijn depressie en dat ik mijn studie erg goed doe. En het klinkt méga suf als ik dat uitschrijf.. silent
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Bliss vr 25 nov 2011 - 9:55

Antibes schreef:Wauw, ik vind dit écht heel knap van jullie allemaal. Ik ben inmiddels al tien keer aan een stukje begonnen, maar ik kom niet verder dan dat ik mijn leven weer opgebouwd heb na mijn depressie en dat ik mijn studie erg goed doe. En het klinkt méga suf als ik dat uitschrijf.. silent

Dat is toch supergoed!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Alex vr 25 nov 2011 - 9:56

Antibes schreef:Wauw, ik vind dit écht heel knap van jullie allemaal. Ik ben inmiddels al tien keer aan een stukje begonnen, maar ik kom niet verder dan dat ik mijn leven weer opgebouwd heb na mijn depressie en dat ik mijn studie erg goed doe. En het klinkt méga suf als ik dat uitschrijf.. silent

Ik vind dat je jezelf daar zeker fantastisch voor mag vinden.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  RYW vr 25 nov 2011 - 9:57

Antibes schreef:Wauw, ik vind dit écht heel knap van jullie allemaal. Ik ben inmiddels al tien keer aan een stukje begonnen, maar ik kom niet verder dan dat ik mijn leven weer opgebouwd heb na mijn depressie en dat ik mijn studie erg goed doe. En het klinkt méga suf als ik dat uitschrijf.. silent

Ik vind jou anders behoorlijk fantastisch!

Hieperdepiep voor Antibes!!! cheers cheers cheers
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 10:04

Bliss schreef:
Antibes schreef:Wauw, ik vind dit écht heel knap van jullie allemaal. Ik ben inmiddels al tien keer aan een stukje begonnen, maar ik kom niet verder dan dat ik mijn leven weer opgebouwd heb na mijn depressie en dat ik mijn studie erg goed doe. En het klinkt méga suf als ik dat uitschrijf.. silent

Dat is toch supergoed!!

Nou inderdaad! Ik heb gisteren ook een poging gedaan, maar het bleek huilend achter mijn laptop niet zo goed te werken. Ik krijg dan heel erg de neiging om alles enorm te nuanceren (stel je toch voor dat iemand me arrogant vindt) Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 394967

Poging 2:
Ik zorg goed voor mijn vrienden en vriendinnen en ben erg attent. Mijn hart zit inmiddels vol littekens, maar ik durf me nog wel open te stellen en dat vind ik stiekem best knap van mezelf. Als ik ergens voor ga, dan doe ik dat ook voor 100%. Ik ben dan ook erg trouw naar mijn vrienden toe. Eigenlijk ben ik best wel grappig Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 394967. Ik ben stiekem best verlegen, maar dat uit zich op een spontane manier, dus het valt niet zo op. Ik vind het naast spannend dan ook léuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik durf het tegenwoordig aan te geven als het heel slecht met me gaat en ik aanvaard dan ook hulp. Ik ben erg eerlijk. Als ik iets vervelend vind, zal ik het tegen je persoonlijk zeggen en niet groter maken door het eerst met dertig anderen te bespreken. Tegenwoordig weet ik het ook redelijk voor elkaar te krijgen om goed voor mezelf te zorgen en te kiezen, fantástisch toch? Bovendien zijn mijn fantastische vrienden ook fantastisch aan mij. Samen met hen ben ik eigenlijk te fantastisch voor dit topic Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 166342.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Antibes vr 25 nov 2011 - 10:04

Haha, thanks meiden!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Highway vr 25 nov 2011 - 10:06

Ik vind mezelf vooral erg grappig; tot grote ergernis van anderen om mij heen lach ik altijd het hardst om mijn eigen grapjes en hersenspinsels.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 10:11

Ik ben heel goed in pepernoten eten Very Happy laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Alex vr 25 nov 2011 - 10:15

Reva schreef:Ik ben heel goed in pepernoten eten Very Happy Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 394967

cheers
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  sanne-84 za 26 nov 2011 - 0:17

goh dit is wel een goed leerdoel voor mij, moet meer zelfvertrouwen krijgen dus:

ik ben fantastisch omdat ik er gewoon mag wezen! iedereen kan 200% op me rekenen, ben zorgzaam en vanaf gaat daarbij komen dat ik ook voor mezelf ga zorgen!
verder ben ik fantastisch, omdat ik alweer 2,5 jaar gestopt ben met roken, en ik na de afgelopen 2 jaren nog steeds redelijk overeind sta!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  SuperGrover za 26 nov 2011 - 0:35

Antibes, June en anderen: Weet je, jullie zijn gewoon helemaal fantastisch geweldig Very Happy cheers
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 4:17

Ik wil mezelf helemaal niet ophemelen, maar ik ben toch wel érg trots op het feit dat ik een HBO en een masterdiploma heb en dat ik dankzij dát feit een goede baan heb in een wereldje waar tegenwoordig nauwelijks nog een 'jongere' aan het werk komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 6:45

Omdat ik lief kan zijn, zorgzaam en omdat ik een bikkel ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf? - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum