Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?
+28
Bliss
blonky1986
Zonnetje
Qiara
Dennenappel
PluDan
Merai
Esperanza
Blond
Kabouter
Sneeuwvlok
loura
Jeanette
bolus26
Sylvana
Burn
Curious
RYW
May
Liz
Marin
Jezzie
Rush
Tullow
Toet
VeryCherry
Paper Crown
SuperGrover
32 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat vind je nou helemaal fantastisch aan jezelf?
Ik ben fantastisch omdat ik mijn afspraken nakom, je op mij kan vertrouwen, ik een goede vriendin ben ennn omdat ik mijn tentamen met een 7 heb gehaald, terwijl de helft van de mensen onvoldoende heeft
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben onwijs fantastisch omdat ik ondanks het overlijden van mijn moeder doorgegaan met mijn stage, daar ook nog eens een goed cijfer voor heb gehaald en ook nu in mijn laatste jaar goed bezig ben!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik ben fantastisch omdat ik in 6 jaar tijd twee diploma's heb behaald, en ondanks dat ik een directe bitch kan wezen, toch veel waardering krijg!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ik zelfstandig ben en lef heb. Ik ben in mijn eentje op reis gegaan en heb de stap genomen een eigen bedrijf op te starten. Dat ik single ben vind ik soms wel jammer maar ik heb bewezen dat ik prima voor mijzelf kan zorgen en toch uitdagingen aan ga.
Gast- Gast
Ik vind dit eigenlijk een heel leuk topic, lekker uitgesproken positief en trots
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Ik vind dit eigenlijk een heel leuk topic, lekker uitgesproken positief en trots
+1
Gast- Gast
Ik ben enorm fantastisch omdat ik doorzettingsvermogen heb, attent ben, spontaan ben, van kinderachtige dingen doen hou, en omdat ik het vrijgezellenfeest van mijn zus aan het organiseren ben terwijl ze over een maand gaat trouwen en het gister pas bekend heeft gemaakt!
En ja dat laatste stukje wilde ik eigenlijk gewoon even kwijt
Gast- Gast
Ik vind mezelf fantastisch omdat ik in m'n eentje op reis ben gegaan en ik heel hard aan mezelf werk en ik vertrouwen heb dat ik er veel beter uit ga komen!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben fantastisch omdat ik van elke dag in mijn leven kan genieten en omdat ik een goede, lieve vriendin ben. Zowel voor mijn lieve vriend als voor vrienden en vriendinnen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik ben fantastisch geweldig omdat ik mijn beide tentamens gehaald heb, allebei met een negen.
Ik vind dit ook een heel positief topic, ik word hier vrolijk van.
Ik vind dit ook een heel positief topic, ik word hier vrolijk van.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wat goed SG!
Princess, wat een leuk nieuws!
Princess, wat een leuk nieuws!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind mijzelf fantastisch om toch door te zetten om verder te gaan leren.
Ik ben nu helpende maar heb de beslissing genomen om door te gaan voor Verzorgende IG en dat is van de week allemaal geregeld. Ik heb geluk dat er op een andere afdeling een leerling is uitgevallen en ik mag haar plaats innemen. Dat betekend dat ik per 1 januari al mag starten als BBL leerling. Heb er onwijs veel zin in.
Voor de rest vind ik mijzelf fantastisch omdat ik meer voor mijzelf op durf te komen en meer voor mijzelf kan kiezen, wat een positief effect op mijzelf heeft. Ik zit veel beter in mijn vel de afgelopen tijd. Dit komt vooral ook door mijn fantastische vriend en mijn vrienden en vriendinnen.
Van mijn eigen ouders + broertje en zijn vriendin moet ik het niet hebben en dat kan ik nu veel beter van mij af zetten.
Ik ben nu helpende maar heb de beslissing genomen om door te gaan voor Verzorgende IG en dat is van de week allemaal geregeld. Ik heb geluk dat er op een andere afdeling een leerling is uitgevallen en ik mag haar plaats innemen. Dat betekend dat ik per 1 januari al mag starten als BBL leerling. Heb er onwijs veel zin in.
Voor de rest vind ik mijzelf fantastisch omdat ik meer voor mijzelf op durf te komen en meer voor mijzelf kan kiezen, wat een positief effect op mijzelf heeft. Ik zit veel beter in mijn vel de afgelopen tijd. Dit komt vooral ook door mijn fantastische vriend en mijn vrienden en vriendinnen.
Van mijn eigen ouders + broertje en zijn vriendin moet ik het niet hebben en dat kan ik nu veel beter van mij af zetten.
Laatst aangepast door PluDan op do 24 nov 2011 - 11:10; in totaal 2 keer bewerkt
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
dit is inderdaad een heel leuk topic! Lekker positief!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:dit is inderdaad een heel leuk topic! Lekker positief!
+1, fijn!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik ben fantastisch omdat ik al ruim 4 maanden kolf om mijn jongens toch (zo veel mogelijk) borstvoeding te geven! En het zijn lekkere dikke spekkies, mijn mannen...
Gast- Gast
Nour schreef:Mijn bescheidenheid. ;-)
En je onweerstaanbaarheid, natuurlijk.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik ben fantastisch omdat ik in 2012 echt ga doen wat IK wil ook al vind ik het dood en dood eng en komt er allemaal onzekerheid boven. Ik moet en zal het doen, mijn NYC dream.
En natuurlijk afstuderen!.. haha is het heel verkeerd dat ik mijn New York dream boven mijn afstuderen plaats
En natuurlijk afstuderen!.. haha is het heel verkeerd dat ik mijn New York dream boven mijn afstuderen plaats
Gast- Gast
RYW schreef:Nour schreef:Mijn bescheidenheid. ;-)
En je onweerstaanbaarheid, natuurlijk.
Haha idd, eigenlijk ben ik gewoon een wandelende punica-oase!
Gast- Gast
Haha, nu ik dat onderschrift zie valt het kwartje wie Nour is! Leuk dat je er weer bent!
Gast- Gast
Ik ben fantastisch omdat ik een bijdehante rot kop en een wipneusje heb! Dit was het antwoord van mijn vriend waarom hij van mij hield.. Ik riep alleen maar keihard een rot kop?! Een rot kop?! Ik ben trots op mijn bijdehante gezicht, zo trots dat het geen rot kop is!
Verder ben ik fantastisch omdat ik toch 32 uur blijf werken en daarnaast mijn gezondheid probeer te verbeteren zodat 32 uur haalbaar blijft en ik daarnaast ook nog een leven heb. Yeah en het gaat mij lukken! Minder pijn, meer energie, meer vreugde, meer plezier!!
Super leuk topic trouwens!
Verder ben ik fantastisch omdat ik toch 32 uur blijf werken en daarnaast mijn gezondheid probeer te verbeteren zodat 32 uur haalbaar blijft en ik daarnaast ook nog een leven heb. Yeah en het gaat mij lukken! Minder pijn, meer energie, meer vreugde, meer plezier!!
Super leuk topic trouwens!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Wat een leuk topic .
Ik ben onwijs fantastisch omdat ik goed voor iedereen zorg incl. mezelf .
Ik ben onwijs fantastisch omdat ik goed voor iedereen zorg incl. mezelf .
Gast- Gast
Ik ben fantastisch omdat ik in augustus ben afgestudeerd en nu serieus ben begonnen met solliciteren. Ook ben ik heel lief.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben fantastisch, omdat ik goed ben in regelen en organiseren, ik ben nu alles voor de hypotheek/verzekeringen/notaris aan het regelen en dat gaat goed.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Bazinga schreef:Ik ben fantastisch omdat ik de gave heb om onvoorwaardelijk van iemand te houden, door 't vuur te gaan voor echte vrienden, maar ook voor mezelf weet te kiezen als 't op dat moment moet. Oh en ik ben gewoon awesome.
Dit is een l....""what for it"" egendary uitspraak
blonky1986- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'
» Vind jij jezelf dom?
» Wat vind je het mooiste aan jezelf?
» Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?
» Vind jij jezelf slim?
» Vind jij jezelf dom?
» Wat vind je het mooiste aan jezelf?
» Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?
» Vind jij jezelf slim?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: