hyves, facebook,twitter....?
+15
Tazz
Jeanette
Zwerver
Makamba
Lotus
PrimaBella
Suus
JustMeDaan
Rush
mo-lola
Rumble
Marin
Susan
Paper Crown
duckie
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hyves, facebook,twitter....?
Ik had altijd Hyves, maar inmiddels heb ik deze laten verwijderen. Nu heb ik alleen nog Facebook en Twitter. Twitter heb ik enkel voor twee ex-collega's. En voor de rest volg ik 20 BN'ers. Niet zo bijzonder dus.
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik heb Hyves & Facebook, maar vind Facebook stukken leuker en kan véél meer mensen daar vinden.
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
kun je op facebook ook dingen afschermen zeg maar net zoals op hyves dat niet iedereen jou profiel kan zien enzo? en kun je ook kijken bij anderen als je geen face book hebt? misschien moet ik me bij beide eens aanmelden om eens wat te proberen en kijjken wat ik leuk vind...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Hyves heb ik al een jaar of 4, facebook een jaar of 2 en twitter net een jaartje. Met hyves was ik altjd heel fanatiek, laatste tijd eigenlijk niet zo erg meer, want mijn hele hyves-vriendenlijst lijkt een beetje dood te bloeden. Met Twitter doe ik eigenlijk helemaal niets meer. Op facebook doe ik nog wel het meest.
Gast- Gast
Ik heb alle 3, hyves gebruik ik alleen nog voor de spelletjes
Facebook vind ik wel errug leuk! En twitter lees ik vaker mee dan dat ik zelf wat plaats.
Facebook vind ik wel errug leuk! En twitter lees ik vaker mee dan dat ik zelf wat plaats.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb Hyves en Facebook. Facebook is leuker en op Hyves kom ik alleen nog maar voor Happy Harvest.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb nog een Hyvesaccount maar alleen nog omdat mijn nichtje van 7 buren nodig heeft in een spelletje daar .
Ik gebruik alleen mijn Facebookaccount. Hyves heeft voor mij weinig zin omdat iedereen op FB zit. Ik heb ook veel buitenlandse mensen waarmee ik op die manier makkelijk in contact blijf. Ik hou ook niet zo van al die achtergronden en kleuren op Hyves. Van die mensen die onmogelijke foto's op de achtergrond plaatsen, zo stom! Nee doe mij FB maar, eenvoudiger, overzichtelijker. Voor mij ideaal .
Ik gebruik alleen mijn Facebookaccount. Hyves heeft voor mij weinig zin omdat iedereen op FB zit. Ik heb ook veel buitenlandse mensen waarmee ik op die manier makkelijk in contact blijf. Ik hou ook niet zo van al die achtergronden en kleuren op Hyves. Van die mensen die onmogelijke foto's op de achtergrond plaatsen, zo stom! Nee doe mij FB maar, eenvoudiger, overzichtelijker. Voor mij ideaal .
Gast- Gast
Ik heb alle 3 en aan elkaar gekoppeld. Op hyves zitten voor ouderen die ik ken die facebook te hip/ te moeilijk vinden denk ik. En voor de andere mensen die geen Facebook hebben. Twitter heb ik om bn-ers te volgen en een paar mensen die ik ken zijn fanatiek twitteraars dus die volg ik op die manier. Facebook heb ik aangemaakt omdat ik het foto's plaatsen daarop ideaal vond. Nu ben ik daar ook niet echt meer over te spreken maar ja, je moet wat ;-)
Wat vinden jullie er zo irritant aan dat iemand zijn account gekoppeld heeft? Dat is voor die persoon alleen maar makkelijk, die hoeft maar 1x iets te typen en bereikt iedereen die hij/zij wil bereiken. En erop reageren kan gewoon omdat het gewoon als status verschijnt op Facebook en op Hyves.
Wat vinden jullie er zo irritant aan dat iemand zijn account gekoppeld heeft? Dat is voor die persoon alleen maar makkelijk, die hoeft maar 1x iets te typen en bereikt iedereen die hij/zij wil bereiken. En erop reageren kan gewoon omdat het gewoon als status verschijnt op Facebook en op Hyves.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Makamba schreef:Pippa schreef:Ik heb Hyves & Facebook, maar vind Facebook stukken leuker en kan véél meer mensen daar vinden.
+1
+1
Gast- Gast
Ik heb alleen Facebook
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
duckie schreef:kun je op facebook ook dingen afschermen zeg maar net zoals op hyves dat niet iedereen jou profiel kan zien enzo? en kun je ook kijken bij anderen als je geen face book hebt? misschien moet ik me bij beide eens aanmelden om eens wat te proberen en kijjken wat ik leuk vind...
Ja, je kunt op facebook alles afschermen wat je maar wilt, ik moest eerst niets van facebook hebben, maar omdat iedereen het had, ben ik er ook maar mee begonnen en sindsdien kijk ik bijna niet meer op hyves, vind facebook leuker en het lijkt wel of bijna iedereen facebook heeft, want ik kan veel meer mensen vinden dat op hyves. Je kunt ook bij andere kijken, maar als je geen facebook hebt, dan zie je niet zoveel, aangezien de meesten het wel afgeschermd hebben. Ik zou het als ik jou was proberen en dan kijk je of je het wat vind, de eerst weken vond ik er niet zoveel aan, maar nu kan ik eigenlijk niet meer zonder, hihi
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb Facebook, Hyves en Twitter. Op Twitter zit ik sowieso niet zo vaak (ik denk er bijna nooit aan). Op Hyves zit ik voornamelijk voor een spelletje (Forest Story). En er zitten ook wel bekenden op die (nog) geen Facebook hebben.
Ik zit het meest op Facebook
Ik zit het meest op Facebook
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb het alle 3, maar doe het meest met Facebook. Ben wel heel actief geweest op Twitter, maar dat is nu minder aan het worden. Vind het vooral nog leuk om mensen te volgen ipv zelf veel te tweeten. Hyves vind ik helemaal niks meer aan, die ga ik ook verwijderen.
Gast- Gast
Ik heb Hyves en Facebook. Met Hyves doe ik niets meer, toch maar eens verwijderen. Facebook gebruik ik ook niet echt veel, maar daar gebeurd tenminste nog eens wat. Twitter vind ik niet leuk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hyves, Facebook en Twitter
» Facebook vs. Hyves
» Foto's op Facebook/ Hyves
» Collega's op Facebook/twitter?
» Connectie facebook-twitter verdwenen
» Facebook vs. Hyves