Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe belangrijk is seks in jouw leven?

+14
PapillonRose
Laquisia
Roze Roos
Tania
GoldenIndy
Sugarfall
Rumble
Merai
Mermaid
Makamba
SoGood
Jente10
Jeanette
TGR
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe belangrijk is seks in jouw leven? - Pagina 2 Empty Re: Hoe belangrijk is seks in jouw leven?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:03

Lilith schreef:Belangrijk, als er in een relatie even wat minder seks is dan trek ik dat nog wel, maar als het gewoon niet klikt of de seks is niet fantastisch, dan houdt het op. Slechte seks zou voor mij echt inhouden dat ik géén relatie met iemand wil.

Lijkt me best logisch.
Ik denk dat seks voor iedereen wel belangrijk is. En als dat niet goed is, verlang je toch steeds meer naar goede seks. Wie weet word dat dan buiten de relatie gezocht.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is seks in jouw leven? - Pagina 2 Empty Re: Hoe belangrijk is seks in jouw leven?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:10

Ook ik vind het heel belangrijk. Samen met nog wat andere punten die ook erg belangrijk zijn.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia wo 5 jan 2011 - 9:42

Belangrijk maar er zijn dingen in een relatie die ik nog belangrijker vindt.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Sugarfall wo 5 jan 2011 - 9:48

CKC schreef:
Sugarfall schreef:Als ik geen relatie heb is het niet belangrijk in mijn leven, zodra ik wel een relatie heb vind ik het een van de belangrijkste dingen. Geen seks of een heel groot verschil tussen de libido's zou voor mij ook een reden kunnen zijn om de relatie te beeindigen.

Sugarfall, ben jij geen moslima?
Ik dacht dat ik zoiets had gelezen ooit, dat je aan de ramadan deed en suikerfeest enzo? Je moet dan toch (eigenlijk) maagd blijven tot je trouwt?

Gewoon interesse!

Sorry ik had helemaal over je vraag heen gelezen! Nee ik ben geen echte moslima, ofja geen echte, ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven. Ik leef niet 100% volgens de Sharia wet. Ik ken de Koran en ik doe ook mee aan de tradities, en bid ook. En sommige dingen doe ik wel streng, maar qua maagd blijven of alleen met een moslim trouwen, dan weer niet. Dat hoefde ''gelukkig'' van mijn ouders ook niet. :P Komt denk ik ook wel omdat ik best wel vernederlandst (wat een woord) ben.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 11:16

Dromertje schreef:Ik vind intimiteit heel belangrijk, dat kan sex zijn, maar daar kan zoenen of knuffelen ook onder vallen. Zonder sex, maar wel met intimiteit zou ik ook wel kunnen leven.

+1 , alleen het het laatste zinnetje niet.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 5 jan 2011 - 11:55

Dromertje schreef:Ik vind intimiteit heel belangrijk, dat kan sex zijn, maar daar kan zoenen of knuffelen ook onder vallen. Zonder sex, maar wel met intimiteit zou ik ook wel kunnen leven.

+1
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Sweety wo 5 jan 2011 - 23:23

Ik vind het wel belangrijk. Als het in bed niet klikt en dat gaat ook niet gebeuren dan zou ik erover nadenken of we wel zo goed bij elkaar zouden passen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 11:53

Best belangrijk. Het hoort erbij en het houdt het nét even wat anders dan een vriendschappelijke relatie :P

Gast
Gast

Bericht  pinklady85 vr 7 jan 2011 - 12:02

ik vind het wél belangrijk,kan niet zonder seks in een relatie.
En ik moet toegeven,
dat nu ik vrijgezel ben ik het af en toe wel moeilijk heb.
Ik heb een vrij hoog libido.

Laatst aangepast door pinklady85 op vr 7 jan 2011 - 12:05; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : was wat vergeten)
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Shy do 13 jan 2011 - 5:09

Heel erg belangrijk!
Als ik een week geen seks heb ben ik niet te genieten. In mijn vorige relatie heb ik het heel erg gemist, gelukkig zijn die tijden voorbij. Mijn vriend en ik houden er gelukkig allebei van al heb ik wel een hoger libido dan hij, soms lastig maarja. Knuffelen is ook wel is leuk smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Wennebellah zo 16 jan 2011 - 12:02

Darcy schreef:Belangrijk, maar niet het belangrijkste.

Eens.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: