Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

+17
Ringling
Liz
JustMeDaan
Toet
loura
Minx
Melis_je
Suus
SuperGrover
RYW
Jeanette
Monte
Paper Crown
Atelier Madame
Susan
Marin
Rush
21 plaatsers

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Paper Crown do 24 nov 2011 - 5:24

Yasmin schreef:
Lorna mercedez schreef:Het gaat gewoon om de toon die ik wel degelijk kan lezen en ik vind het ontzettend onnodig om overal maar het prijskaartje aan te hangen. Zet er gewoon plaatjes neer waaruit gekozen kan worden. Het bedrag heeft absoluut geen meerwaarde.
Dit probeer ik ook te verwoorden maar ik slaag er niet zo goed in geloof ik :P

Yasmin? Ben je serieus? Lees jij wel?!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:25

2CKC2 schreef:
Lorna mercedez schreef:
2CKC2 schreef:Ik heb geen prijzen genoemd, ik héb wel gelinkt maar Yasmin, als je had gelezen had je ook gelezen dat ik juist door die linkjes heb getwijfeld of ik 't topic moest openen.. Uiteindelijk bedacht ik: fuck it, ik hoef me niet te beperken.. Als ik iets wil vragen moet dat toch kunnen zonder dat mensen gelijk denken dat ik opschep? Doe even heel snel normaal..
Maar waarom het bedrag vermelden? Wat is de toegevoegde waarde? Overigens zie ik dat veel vaker, jou topic heb ik niet gelezen, het is een algemene opmerking dat ik dat niet begrijp.

Ik kan niet antwoorden voor anderen, ik ga het niet nog eens uitleggen. Je snapt het of je snapt het of niet en nu vind ik je zeiken om 't zeiken!
Natuurlijk, ik ben een zeur omdat ik het niet met madame eens ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:26

Pippa schreef:
Huh, waar komt dat nou weer vandaan? Ik heb het over CKC, wat heeft dat met mij te maken? Jij benoemd nu toch ook dat je 10 euro aan laarzen uitgeeft, wat boeit dat?

Stukje, gezonde, Jaloezie. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:26

Maura schreef:
Pippa schreef:
Huh, waar komt dat nou weer vandaan? Ik heb het over CKC, wat heeft dat met mij te maken? Jij benoemd nu toch ook dat je 10 euro aan laarzen uitgeeft, wat boeit dat?

Stukje, gezonde, Jaloezie. Embarassed

Haha, zal ik voor 10 euro dan nog een paar laarzen voor je kopen bij de Action? Zijn we beide blij Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 5:27

Lorna mercedez schreef:
2CKC2 schreef:
Lorna mercedez schreef:
2CKC2 schreef:Ik heb geen prijzen genoemd, ik héb wel gelinkt maar Yasmin, als je had gelezen had je ook gelezen dat ik juist door die linkjes heb getwijfeld of ik 't topic moest openen.. Uiteindelijk bedacht ik: fuck it, ik hoef me niet te beperken.. Als ik iets wil vragen moet dat toch kunnen zonder dat mensen gelijk denken dat ik opschep? Doe even heel snel normaal..
Maar waarom het bedrag vermelden? Wat is de toegevoegde waarde? Overigens zie ik dat veel vaker, jou topic heb ik niet gelezen, het is een algemene opmerking dat ik dat niet begrijp.

Ik kan niet antwoorden voor anderen, ik ga het niet nog eens uitleggen. Je snapt het of je snapt het of niet en nu vind ik je zeiken om 't zeiken!
Natuurlijk, ik ben een zeur omdat ik het niet met madame eens ben.

Volgens mij zeggen jullie hetzelfde hoor. CKC heeft die prijzen ook niet genoemd, en jij hebt het over mensen die de prijzen wél benoemen...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:27

2CKC2 schreef:
Yasmin schreef:
Lorna mercedez schreef:Het gaat gewoon om de toon die ik wel degelijk kan lezen en ik vind het ontzettend onnodig om overal maar het prijskaartje aan te hangen. Zet er gewoon plaatjes neer waaruit gekozen kan worden. Het bedrag heeft absoluut geen meerwaarde.
Dit probeer ik ook te verwoorden maar ik slaag er niet zo goed in geloof ik :P

Yasmin? Ben je serieus? Lees jij wel?!
Er zijn ook mensen die het met mij eens kunnen zijn. En ik ben bloedserieus. En stel je verder niet zo aan want ik heb jou topic dus niet gelezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 5:28

Om even door te gaan op die cadeautjes, ik zou het wel raar vinden om bijvoorbeeld naar de verjaardag te gaan van bijvoorbeeld het kind van kennissen en dan met een heel groot cadeau aan te komen als je weet dat de ouders het niet breed hebben en dus niet veel aan het cadeau hebben kunnen besteden. Dan zou ik liever op een ander moment een keer onverwacht met een extra cadeautje aankomen.

Als je zelf een van de ouders bent is het uiteraard een ander verhaal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Paper Crown do 24 nov 2011 - 5:28

Pippa schreef:
Maura schreef:
Zelda schreef:
Pippa schreef:Dat moet je ook gewoon kunnen doen CKC, maar sommige mensen zijn gewoon bekrompen daarin en gunnen het wellicht anderen niet.
dit vind ik ook erg kort door de bocht, alsof je meteen een ander niks gunt?

Laat ik daar even bovenop gooien dat het geld is dat je krijgt van je vriend en niet zelf heb ingebracht. Dan mag je blij zijn dat je een vriend hebt gevonden die een motor, een rijbewijs, geld voor jou etc opzij legt omdat hij een fikse bonus krijgt.

En CKC, bij jou lijkt het altijd om geld te gaan. En ik ben niet jaloers, dat ben ik echt nooit. Maar het bedrag dat je uitgeeft aan iets is altijd wel iets dat vermeldt moet worden.

Iedereen zo zijn ding hoor. Ik ben blij met mijn laarsjes van de Action, van tien euro. En er is niemand die me met deze aankoop hoeft te complimenteren. Want ik ben er zelf al te blij mee. smile

Huh, waar komt dat nou weer vandaan? Ik heb het over CKC, wat heeft dat met mij te maken? Jij benoemd nu toch ook dat je 10 euro aan laarzen uitgeeft, wat boeit dat?

Wat een fantastische reactie Maura!

Zomaar afgeven op Pippa.. Je jaloezie is nog net niet voelbaar! Je wil geen complimenten maar benoemd het wel? Alsjeblieft zeg..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:28

Pippa schreef:
Maura schreef:
Pippa schreef:
Huh, waar komt dat nou weer vandaan? Ik heb het over CKC, wat heeft dat met mij te maken? Jij benoemd nu toch ook dat je 10 euro aan laarzen uitgeeft, wat boeit dat?

Stukje, gezonde, Jaloezie. Embarassed

Haha, zal ik voor 10 euro dan nog een paar laarzen voor je kopen bij de Action? Zijn we beide blij Wink

Jaaaaahhhhhh! Dan kom ik de winter wel door!!!! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 5:30

Ik snap er echt niks meer van. Van wie legt de vriend nou weer een motor opzij?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:31

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij beide opvalt: mensen die veel te besteden hebben en daar regelmatig over praten (en dat kun je niet ontkennen) en mensen die zeggen altijd krap te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:32

Susan schreef:Ik snap er echt niks meer van. Van wie legt de vriend nou weer een motor opzij?

Haha, mijn vriend gaat een motor (en rijbewijs) halen van de bonus, en ik ga een deel ervan opshoppen, het staat alleen in haar zin nogal raar uitgelegd denk ik zomaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:33

Susan schreef:Ik snap er echt niks meer van. Van wie legt de vriend nou weer een motor opzij?

Pippa's vriend gaat zijn motorrijbewijs halen en een motor kopen. Mijn reactie was gewoon pure, groene, evil, jaloezie. Ik heb laten zien hoe het ook kan. Maar nu Pippa nog een paar laarzen van tien euro voor mij koopt, van haar budget, ben ik weer tevreden. :P Heeft ze nog maar 990 euro. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Lejow do 24 nov 2011 - 5:34

Ik begin me steeds meer af te vragen hoe enorme huge die bonus wel niet moet zijn, en hoe je aan zo'n bonus komt Laughing

Verder heb ik geloof ik niet echt veel nuttigs toe te voegen aan deze discussie..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 5:35

Zelda schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat het mij beide opvalt: mensen die veel te besteden hebben en daar regelmatig over praten (en dat kun je niet ontkennen) en mensen die zeggen altijd krap te zitten.

Maar het valt ook op dat er mensen zijn die altijd vertellen hoe goedkoop ze nou weer boodschappen hebben gedaan en wat voor goedkoops ze nou weer bij de Action gescoord hebben, waarbij ook altijd de prijzen genoemd worden.

Ik ben ook niet stinkend rijk hoor, ik heb hoge vaste lasten, maar het zal me werkelijk waar jeuken of Marietje of Truusje nou 500 euro aan haar schoenen uitgeeft of een tientje. Maar ik vind het raar dat koopjes scoren verheerlijkt wordt terwijl veelbesteders in elk topic wel een keer als opschepper worden neergezet.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:36

Lejow, je hebt een app.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Caro do 24 nov 2011 - 5:38

RYW schreef:
Zelda schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat het mij beide opvalt: mensen die veel te besteden hebben en daar regelmatig over praten (en dat kun je niet ontkennen) en mensen die zeggen altijd krap te zitten.

Maar het valt ook op dat er mensen zijn die altijd vertellen hoe goedkoop ze nou weer boodschappen hebben gedaan en wat voor goedkoops ze nou weer bij de Action gescoord hebben, waarbij ook altijd de prijzen genoemd worden.

Ik ben ook niet stinkend rijk hoor, ik heb hoge vaste lasten, maar het zal me werkelijk waar jeuken of Marietje of Truusje nou 500 euro aan haar schoenen uitgeeft of een tientje. Maar ik vind het raar dat koopjes scoren verheerlijkt wordt terwijl veelbesteders in elk topic wel een keer als opschepper worden neergezet.

Helemaal eens. Wat kan het mij aan mijn kadetjes oxideren wat iemand wel of niet krijgt, verdient of binnenkrijgt. Of om goedkoop iemand boodschappen heeft gedaan...

Is er werkelijk waar niks anders om je druk over te maken?

Oh nee wacht, ik mag natuurlijk niks zeggen omdat we zelf ook bovenmodaal verdienen...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:39

Dus als iemand een opmerking heeft op je CKC is diegene maar meteen jaloers?
jaloers
Uitspraak: jaˈlurs Bijvoeglijk naamwoord 1 als je het vervelend vindt dat jij iets niet hebt dat een ander wel heeft.
(http://www.encyclo.nl/begrip/jaloers)

Vind ik het vervelend dat jij een paar schoenen koopt van bijv 500 euro en ik niet? Nee absoluut niet, ik kan dat ook betalen als ik zou willen. Maar wat ik niet snap waarom er dan een prijs bij vermeld moet worden(via een link is ook een prijs geven)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 5:42

Yasmin schreef:Dus als iemand een opmerking heeft op je CKC is diegene maar meteen jaloers?
jaloers
Uitspraak: jaˈlurs Bijvoeglijk naamwoord 1 als je het vervelend vindt dat jij iets niet hebt dat een ander wel heeft.
(http://www.encyclo.nl/begrip/jaloers)

Vind ik het vervelend dat jij een paar schoenen koopt van bijv 500 euro en ik niet? Nee absoluut niet, ik kan dat ook betalen als ik zou willen. Maar wat ik niet snap waarom er dan een prijs bij vermeld moet worden(via een link is ook een prijs geven)

Waarom vind je het dan vervelend als er via een link een prijs bijstaat? Wat heb je daar voor last van dan?

Wat vind je ervan als mensen vermelden hoe goedkoop iets was als ze een koopje scoren?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:43

Sjemig, gaan we het nu gooien op bovenmodaal? Ik heb anderhalf jaar bovenmodaal geleefd. En nu ben ik terug in het armenhuis. :P Maar nog nooit is het in mij opgekomen om schoenen te kopen van een paar honderd euro. Misschien kom ik wel in de verkeerde winkels of ben ik altijd "gewoon gebleven" (om even Jannes te vertalen :P), maar las je het er wel voor uit wilt geven dan moet je het gewoon doen. Al zou ik de overgebleven 990 euro van Pippa gewoon nu op een spaarrekening zetten om mijn werkloosheid te vieren. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:43

Tjónge! Ze plaatste een link, omdat ze 't plaatje niet kon plakken. Sommige sites hebben dat...

Let it go! Al zou CKC graag praten over haar uitgaven en geweldige dure én goedgevulde portemonnee, let her be? Ik word ook wel 's schijtziek van al die onderwerpen waar moekes over babbelen, over al die reizen, waar alle dappere dodo's over kwebbelen en wéét ik veel wat meer, net als een groot deel hier, mijn Fritsepits waarschijnlijk spuugzat is.

Waarom moet er over and over and over again worden gestruikeld over één en het zelfde? Laat 't mens lekker gaan, we hadden allemaal heel graag met geld kunnen strooien als zwarte piet met pepernoten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:44

Maura schreef:Sjemig, gaan we het nu gooien op bovenmodaal? Ik heb anderhalf jaar bovenmodaal geleefd. En nu ben ik terug in het armenhuis. :P Maar nog nooit is het in mij opgekomen om schoenen te kopen van een paar honderd euro. Misschien kom ik wel in de verkeerde winkels of ben ik altijd "gewoon gebleven" (om even Jannes te vertalen :P), maar las je het er wel voor uit wilt geven dan moet je het gewoon doen. Al zou ik de overgebleven 990 euro van Pippa gewoon nu op een spaarrekening zetten om mijn werkloosheid te vieren. :P

Wat denk je zelf, dat ik het van mijn shopbudget haal? Ik haal het van mijn vriend zijn geld af die 10 euro laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:45

Pippa schreef:
Maura schreef:Sjemig, gaan we het nu gooien op bovenmodaal? Ik heb anderhalf jaar bovenmodaal geleefd. En nu ben ik terug in het armenhuis. :P Maar nog nooit is het in mij opgekomen om schoenen te kopen van een paar honderd euro. Misschien kom ik wel in de verkeerde winkels of ben ik altijd "gewoon gebleven" (om even Jannes te vertalen :P), maar las je het er wel voor uit wilt geven dan moet je het gewoon doen. Al zou ik de overgebleven 990 euro van Pippa gewoon nu op een spaarrekening zetten om mijn werkloosheid te vieren. :P

Wat denk je zelf, dat ik het van mijn shopbudget haal? Ik haal het van mijn vriend zijn geld af die 10 euro laughcry

Dan wil ik twee paar. :P Heb ik tot 2013 genoeg. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:50

Stiekem vind ik het best grappig dat het telkens weer over CKC gaat, die zal zich nu ook vast zitten verkneukelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 5:53

Zelda schreef:Stiekem vind ik het best grappig dat het telkens weer over CKC gaat, die zal zich nu ook vast zitten verkneukelen.
Ze trekt het nu ook naar zich toe. Ik had het namelijk niet eens over haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope vs. minder goedkope items op het forum - Pagina 8 Empty Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum