leuk gescheiden ouders .. damn
+15
VeryCherry
Viva
Dolphinne
Koffieleut
PapillonRose
Flower_L
Clapperdie
Makamba
Suus
Bloem86
piene1983
Lejow
SarahKey
Pussycat
frolic
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: leuk gescheiden ouders .. damn
Lejow schreef:Bah, ik word er gewoon een beetje verdrietig van
+1
Gast- Gast
Susan schreef:Is inderdaad naar, maar je weet er het fijne niet van, misschien doet die man wel echt niks aan de lichaamsverzorging van zijn kinderen, komen ze elke keer stinkend en vol vlekken terug, heeft zij er al duizend keer over geprobeerd te praten en zit het haar nu een keer zo hoog dat ze hem er op een vol schoolplein mee confronteert. Natuurlijk, het verdient geen schoonheidsprijs, maar je kunt niet zonder achtergrondinformatie weten dat zij een bitch is en hij een zielige lieverd.
Mee eens, je weet niet wat de achtergrond is en je ziet misschien alleen maar het topje van de ijsberg. Echter, dat het gebeurt waar de kinderen bij zijn en een heel schoolplein vol publiek is niet netjes, nee.
Dat er over geluld wordt dat moeder kind nakijkt op de wc vind ik ook niet netjes, trouwens, dat vind ik roddelen en sensatiezucht. Want ik neem aan dat het hele schoolplein niet is meegelopen naar de wc.
Ik kan alleen maar blij zijn dat mijn ex en ik het beter geregeld hebben dan dat en elkaar soms wel achter het behang kunnen plakken, maar altijd nog wel respectvol doen naar elkaar toe, zeker waar de kinderen bij zijn.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Susan schreef:Is inderdaad naar, maar je weet er het fijne niet van, misschien doet die man wel echt niks aan de lichaamsverzorging van zijn kinderen, komen ze elke keer stinkend en vol vlekken terug, heeft zij er al duizend keer over geprobeerd te praten en zit het haar nu een keer zo hoog dat ze hem er op een vol schoolplein mee confronteert. Natuurlijk, het verdient geen schoonheidsprijs, maar je kunt niet zonder achtergrondinformatie weten dat zij een bitch is en hij een zielige lieverd.
Mee eens, je weet niet wat de achtergrond is en je ziet misschien alleen maar het topje van de ijsberg. Echter, dat het gebeurt waar de kinderen bij zijn en een heel schoolplein vol publiek is niet netjes, nee.
Dat er over geluld wordt dat moeder kind nakijkt op de wc vind ik ook niet netjes, trouwens, dat vind ik roddelen en sensatiezucht. Want ik neem aan dat het hele schoolplein niet is meegelopen naar de wc.Ik kan alleen maar blij zijn dat mijn ex en ik het beter geregeld hebben dan dat en elkaar soms wel achter het behang kunnen plakken, maar altijd nog wel respectvol doen naar elkaar toe, zeker waar de kinderen bij zijn.
Jawel , als je je kind naar het kleuterklasje brengt loop je daar gewoon langs , kleuterwc'tje he dus die is gewoon open
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
frolic schreef:Bracht net T.eun naar school .. komt er een papa zijn kinderen brengen allemaal leuk en gezellig.
Komt mama plotseling vanuit het niets ( nou ja ze zal ergens vandaan gekomen zijn natuurlijk )
Breekt dus echt de hel los , over dat kind 1 zijn handjes niet schoon genoeg waren voor naar school te gaan of wat dan ook .. die scheldkanon gaat door tot aan de kleuterpoort , je ziet duidelijk dat papa zich doodschaamt en het huilen staat hem nader dan het lachen .. vervolgens lopen ze door om kind 2 naar de basisschool deel te brengen ( al scheldend ) waar ze dus binnen in het toilet ( kindje zit bij kind van vriendin in de klas vandaar dat ik het weet ) de kleren van kind 2 uit doet om te kijken of tie wel schoon is !
Wat doen in hemelsaam sommige ouders hun kinderen aan ? Die kindjes kwamen apetrots aanlopen omdat papa hun bracht , ze zijn er al die tijd bij geweest .. echt hartverscheurend was het !
Ik doelde daarmee eigenlijk op dit stukje, frolic... ik bedoel, ik snap dat het indruk maakt, zo'n gebeuren, maar je vriendin legt er op deze manier wel nog meer lading op dan er al ligt. Ik snap haar en jouw verontwaardiging helemaal, maar als er zo naar gekeken en over gepraat wordt, dan gaat dat doordruppelen naar de kinderen, en dan is het voor die kinders van die gescheiden ouders des te rotter. Snap je?
Tuurlijk is het hartverscheurend en tuurlijk moet die kinderen dat leed bespaard worden, maar als mensen (ongetwijfeld geschokt en met beste bedoelingen) dit soort dingen aan elkaar gaan lopen vertellen, dan is het erop wachten dat het een keer bij een kind terecht komt. Jouw kind, of het kind van je vriendin, of welk kind dan ook, en dan wordt het allemaal nóg pijnlijker voor die kinderen.
RYW- Ratel
Dat snap ik helemaal , vriendin van me stond binnen die komt buiten vol verbazing , ik had het buiten gezien dus vertel ik dat , en zij wat ze binnen zag .. vind het licht overtrokken om dat sensatiezucht te noemen
frolic- Fluisteraar
Eens met frolic.
Moet je het dan maar niet benoemen omdat je het van iemand anders hoort?
Als ze dit zelf ook had gezien dan was het geen punt geweest dat ze het benoemt.
Dit is de hele situatie, wat ook een beter beeld geeft over hoe de vrouw zich gedroeg en waarom dit frolic zo 'aangrijpt'.
Moet je het dan maar niet benoemen omdat je het van iemand anders hoort?
Als ze dit zelf ook had gezien dan was het geen punt geweest dat ze het benoemt.
Dit is de hele situatie, wat ook een beter beeld geeft over hoe de vrouw zich gedroeg en waarom dit frolic zo 'aangrijpt'.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
frolic schreef:Dat snap ik helemaal , vriendin van me stond binnen die komt buiten vol verbazing , ik had het buiten gezien dus vertel ik dat , en zij wat ze binnen zag .. vind het licht overtrokken om dat sensatiezucht te noemen
Joh, chill, ik vertel alleen maar als ervaringsdeskundige (ik ben zelf gescheiden zoals je misschien weet) hoe het kan lopen en hoe kinderen ook hieronder kunnen lijden. Al die extra info die je er nu bij vertelt had je eerst niet gepost.
Sjemig, sorry dat ik kritisch ben, hoor.
RYW- Ratel
Ben hartstikke chill ..
Ik kom nog niet bij het kleuterdeel , T.eun zit nog bij de peuters .. Vriendin brengt haar kleuter naar klasje loopt voorbij wc en ziet dat gebeuren zeg maar , dat bedoelde ik met kindje zit bij kind van vriendin in de klas. Had ik misschien niet goed uitgelegd .
Ik kom nog niet bij het kleuterdeel , T.eun zit nog bij de peuters .. Vriendin brengt haar kleuter naar klasje loopt voorbij wc en ziet dat gebeuren zeg maar , dat bedoelde ik met kindje zit bij kind van vriendin in de klas. Had ik misschien niet goed uitgelegd .
frolic- Fluisteraar
frolic schreef:Ben hartstikke chill ..
Kijk weet je... mijn kinderen zijn dus kinderen van gescheiden ouders, en nou hebben mijn ex en ik gelukkig NOOIT scenes als dat gehad en zijn we er altijd keurig mee omgegaan, maar als we samen op school verschijnen (kersttoneelstukjes, ouderavonden, dat soort dingen) dan worden we toch bekeken alsof er een circusact het schoolplein opkomt. Het is al regelmatig gebeurd dat ouders onderling erover praatten (of schande over spraken, 'die arme kinderen') waar hun eigen kinderen bij waren, wat mijn oudste zoon dan dus weer van zijn klasgenootjes moest terughoren, dat hij kennelijk een 'arm kind' was. En dan hadden die ouders eerlijk waar geen enkele kwade insteek, maar het gebeurde wél.
Nogmaals, ik snap prima dat het indruk op je maakt en ook op je vriendin, maar begrijp ook alsjeblieft wat ik probeer te zeggen, en dat dit soort dingen bespreken het nog erger kunnen maken. Dat je het met je vriendin hebt besproken omdat jullie er allebei van geschrokken waren vind ik niet raar, maar ik raad je aan om er in de toekomst niet al te veel over te praten, want daarmee kan het uiteindelijk weer terugkomen naar die kinderen, en die hebben het al moeilijk zat. Troost je; als dit zo en plein public gebeurt, dan zullen de leerkrachten dit ook gezien hebben, en zij zijn beter gesitueerd om die kinderen op te vangen en er wat mee te doen.
RYW- Ratel
Oh nee ik zal daar niet s fijn over napraten ofzo , er werd s middags al geen woord meer over gesproken .
Denk dat het anders was geweest als pa en ma met zijn 2e zonder kinderen bonje hadden gehad , denk dat het dan meer "voer" is voor een sappige roddel.
Nu was iedereen echt overdonderd en geschrokken en verdrietig voor die kinderen.
Denk dat het anders was geweest als pa en ma met zijn 2e zonder kinderen bonje hadden gehad , denk dat het dan meer "voer" is voor een sappige roddel.
Nu was iedereen echt overdonderd en geschrokken en verdrietig voor die kinderen.
frolic- Fluisteraar
Ik zou hen daar dus serieus op aangesproken hebben. Ik vind het namelijk niet normaal als hun eigen kinderen dit moeten aanhoren/doorstaan maar ik vind het nog veel erger als naast hun eigen kinderen een compleet schoolplein het moet horen. Dan heb ik het in ieder geval over het schelden en dergelijke. Ik vind het te gek voor woorden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Opa en oma gescheiden, hoe uitleggen?
» Gescheiden ouders, wie heeft ze ook?
» Gescheiden ouders, afstand.
» Gescheiden ouders: hoe denk je over het huwelijk?
» Leuk cadeau voor ouders?
» Gescheiden ouders, wie heeft ze ook?
» Gescheiden ouders, afstand.
» Gescheiden ouders: hoe denk je over het huwelijk?
» Leuk cadeau voor ouders?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: