DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:ExpressoB schreef:Het is alweer kwv 8, gisteren ging de middag maar niet voorbij. Was over 17en in de winkel en reed rond 18.30 weer weg. Gelukkig had ik nog macaroni in de vriezer liggen.
Gaan jullie vanavond nog wat doen?!
Ik ga zo nog wat leren en dan om 9 uur/ half 10 naar bed. Ik moet morgen om 6 uur in Rotterdam zijn . Vroeg op dus! Jij?
Wat een tijd!
Ik ga zo ook lekker relaxen. Ik moet morgen om 9 uur aan de andere kant van de stad staan...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
6uur al in Rotterdam zijn! Wat moet je dan in hemelsnaam doen zo vroeg?! Hoever is het rijden voor je?
Ik ga niks bijzonders doen, beetje niksen, terwijl ik nu juist wat wil doen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga vanavond nog eten en daarna niets doen.. Optijd naar bed.. En me een beetje ontspannen.
Heb ik wel even verdient..
Heb ik wel even verdient..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ExpressoB schreef:6uur al in Rotterdam zijn! Wat moet je dan in hemelsnaam doen zo vroeg?! Hoever is het rijden voor je?
Werken . Moet de rest van de week daar beginnen. Ga wel even kijken voor vrijdag want dan heb ik ook evaluatie en dat is dan van 3 tot 5 (ik krijg dan ook les van mijn supervisor). Ja, als ik om 6 uur moet beginnen lijkt me dat niet echt optimaal . Hangt ook wel van de collega af hoor, met wie ik meega. Want vandaag en gister was ik met iemand die rondom mijn buurt werkt en om 8 uur begint. Dat is voor mij dan wel perfect natuurlijk...
Gast- Gast
Hoever moet je rijden dan?!
Ik ga GTST kijken en daarna een serie die op de recorder staat.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Op papier is het geloof ik een half uur maar goed, ik trek natuurlijk extra reistijd erbij aangezien ik ook beoordeeld word op het op tijd komen deze eerste weken en ik wil het liefst natuurlijk zo goed mogelijk mijn best daarin doen. Ik denk dat ik 50 min van te voren weg ga ofzo.
Gast- Gast
Pff.. voor half 6 wegrijden dan...
Voor mij is Rotterdam een uur rijden maar deed er donderdag 2uur over fileeeesss vreselijk!
Voor mij is Rotterdam een uur rijden maar deed er donderdag 2uur over fileeeesss vreselijk!
Ik ga niks doen vanavond. Butler ligt moe naast me op de bank. My sister's keeper komt om half negen op tv. Ik weet niet of ik durf te kijken Dan moet ik wel sowieso eerst mijn make-up eraf halen Ow en daarna OPRAH weer janken!
Gast- Gast
Ik ga vanavond ook niet veel doen. Een beetje tv kijken en dan op tijd slapen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
ExpressoB schreef:Pff.. voor half 6 wegrijden dan...
Ja dat zal op de terugweg wel zo zijn inderdaad maar denk je dat er voor 6 uur ook al file is? 20 minuten speling zal toch wel voldoende zijn?
Reva schreef:Ik ga niks doen vanavond. Butler ligt moe naast me op de bank. My sister's keeper komt om half negen op tv. Ik weet niet of ik durf te kijken Dan moet ik wel sowieso eerst mijn make-up eraf halen Ow en daarna OPRAH weer janken!
Butler? Ik heb een kat die Butler heet. Wat is Butler van jou? My sisters Keeper vond ik echt geen goede film. Ja tuurlijk moet je janken op een gegeven moment maar dat maakt het niet tot een goede film als je het mij vraagt... Hier op het forum vonden veel mensen hem wel goed maar kon men niet echt goed uitleggen waarom...
Gast- Gast
Op welk net komt My Sister's Keeper?
Alex- Ratel
ProudMama schreef:EB??Evy schreef:Op welk net komt My Sister's Keeper?
Tiana- Ratel
Evy schreef:Op welk net komt My Sister's Keeper?
Rtl 8
Zusje schreef:Butler? Ik heb een kat die Butler heet. Wat is Butler van jou? My sisters Keeper vond ik echt geen goede film. Ja tuurlijk moet je janken op een gegeven moment maar dat maakt het niet tot een goede film als je het mij vraagt... Hier op het forum vonden veel mensen hem wel goed maar kon men niet echt goed uitleggen waarom...
Mn vriend
Ik geloof dat ik geen zin heb om heel hard te gaan janken, of nou ja, niet om mensen die ziek worden. Na afloop van de film denk ik dat ik zelf ook dood ga gok ik Zucht, ik ben in dubio
Ow, maar ik vind Butler trouwens wel een heel stoere huisdiernaam. Ik heb bij mijn vorige beestje uiteindelijk na heel veel dagen hem Hijdiegeennaamheeft genoemd te hebben omdat ik niet kon kiezen tussen Butler en Muffin, toch voor Muffin gekozen. Ooit, ooit, komt er een Butler huisdier.
Gast- Gast
ProudMama schreef:EB??Evy schreef:Op welk net komt My Sister's Keeper?
Ik dacht ook wel dat EB zou reageren
Alex- Ratel
Haha een Butlerhuisdier . Ik heb toen twee kittens genomen en die naar 2 basketballers vernoemd; Bibby en Butler. Twijfelde nog over LeBron maar ik vond de andere 2 wel erg leuk bij elkaar passen .
Als je geen zin hebt om te janken kijk dan gewoon iets anders en niet die film...
Als je geen zin hebt om te janken kijk dan gewoon iets anders en niet die film...
Gast- Gast
Ik ga wel kijken. Ik heb wel zin om te janken. Bah.
Alex- Ratel
Evy schreef:Ik ga wel kijken. Ik heb wel zin om te janken. Bah.
Ik heb net even de trailer gekeken
Gast- Gast
Ik heb net gehoord dat mijn schoonzusje een miskraam heeft gehad.
Alex- Ratel
Aah Evy wat een rotnieuws zeg!
Tiana- Ratel
EB was cadeautjes inpakken, wil toch nog wat erbij halen voor mijn broer, pizzasnijder ofzo ook zo'n dingetje die je gewoon in huis moet hebben haha. Morgen maar op speurtocht voor mijn moeder pfff.
Moet nog oefeningen doen van de fysio, kijk wel hoever ik kom.
Ik zap net naar rtl7, lijkt mij wel leuke film. Rob-B-Hood
Moet nog oefeningen doen van de fysio, kijk wel hoever ik kom.
Ik zap net naar rtl7, lijkt mij wel leuke film. Rob-B-Hood
Ja, ik was echt heel blij. Maar toch had ik een naar voorgevoel, ook ivm de medicatie en de ziekte (epilepsie) van mijn schoonzusje. En dat voorgevoel is uitgekomen. Ik stuur ze een kaartje, weet niet wat ik moet zeggen tegen ze ...
Alex- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: