DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Jordana schreef:Evy schreef:Jordana schreef:Thnx Evy, Voel me soms ook lullig naar jullie toe voor die ene dag toen
Huh? Welke dag?
Voor die ene meeting.
Joh, daar moet je je echt niet lullig over voelen.
Hoi Lotus.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
June schreef:Stylegirl schreef:Ik doe de pabo en we zijn nu bezig met een blok over cultuur en diversiteit. Vind het op zich een leerzaam uitstapje, vooral de moskee. Ik zou het leuker vinden om een uurtje mee te helpen bij de daklozenopvang, zodat je ook echt in gesprek raakt met de mensen daar. Vind het zonde dat wij dan daar met zo'n grote groep gaan eten (al zullen ze wel extra eten hebben voor ons).
Maar eet je dan niet samen met de daklozen? Dan raak je toch ook in gesprek?
We zullen aan een gereserveerde tafel eten, dus apart zeg maar..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi
Zo, ik ben ook thuis en heb net lekker uitgebreid gekookt en lekker gegeten .
Hier nog wat gemist?
Zo, ik ben ook thuis en heb net lekker uitgebreid gekookt en lekker gegeten .
Hier nog wat gemist?
Gast- Gast
Hoooi
Ik heb echt het gaafste msn-gesprek in tijden!
Ik heb echt het gaafste msn-gesprek in tijden!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Hoe is het gegaan vandaag, Evy?
Kweenie. Ik voel heel veel spanning, durf niet te praten ... Maar was wel 1,2 kilo lichter
Hmm, das niet leuk
Ze waren zeker niet blij met het afvallen?
Geen idee, daar zeiden ze niks van gelukkig.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Vervelend dat je zoveel spanning voelt, Evy.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Hoe is het gegaan vandaag, Evy?
Kweenie. Ik voel heel veel spanning, durf niet te praten ... Maar was wel 1,2 kilo lichter
Hmm, das niet leuk
Ze waren zeker niet blij met het afvallen?
Geen idee, daar zeiden ze niks van gelukkig.
Gelukkig!
Hoop dat je de rest van de week wat minder spanning voelt
Gast- Gast
Maple, wat bedoel je met inkleuren? Dikke knuffel voor jou in ieder geval
GG, met wie zit jij op MSN?
Gast- Gast
Lotus schreef:Vervelend dat je zoveel spanning voelt, Evy.
Hoe gaat het eigenlijk bij jou daarmee?
Gast- Gast
Zusje schreef:
Met een meisje dat ik 5 jaar geleden ontmoet heb. Ze woont in Oman en we zijn culturele dingen aan het uitwisselen.
GreenGrass- Kletskop
Reva: Mijn behandeling is gisteren begonnen.
Lotus- Ratel
GreenGrass schreef:Zusje schreef:
Met een meisje dat ik 5 jaar geleden ontmoet heb. Ze woont in Oman en we zijn culturele dingen aan het uitwisselen.
Oh dat zijn inderdaad leuke dingen!
Gast- Gast
Lekker tiramisu gegeten, jammie! bakje is helaas alweer op..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lotus: Wat spannend! Voelde je je er wel goed bij? Hoop echt zo dat je er iets aan gaat hebben en het positief kan afsluiten over een tijdje
Gast- Gast
Zusje schreef:GreenGrass schreef:Zusje schreef:
Onder andere hoe het daar zit met vriendjes/trouwen/geloof enzo.
GreenGrass- Kletskop
Reva schreef:Lotus: Wat spannend! Voelde je je er wel goed bij? Hoop echt zo dat je er iets aan gaat hebben en het positief kan afsluiten over een tijdje
Zo mee eens..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Het is inderdaad spannend. Voorlopig gaan we alleen de achtergronden uitzoeken. Pas over ongeveer 10 weken komt er dan een definitief plan van aanpak en dan zal ook mijn eetpatroon moeten veranderen. Dat schijnt de beste aanpak te zijn. Het zal dus een tijd gaan duren allemaal.
Lotus- Ratel
Het is alweer kwv 8, gisteren ging de middag maar niet voorbij. Was over 17en in de winkel en reed rond 18.30 weer weg. Gelukkig had ik nog macaroni in de vriezer liggen, want wou om 18.30 geen eten meer gaan koken. Kook morgen wel.
Gaan jullie vanavond nog wat doen?!
Laatst aangepast door ExpressoB op di 22 nov 2011 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
GreenGrass schreef:Zusje schreef:GreenGrass schreef:Zusje schreef:
Onder andere hoe het daar zit met vriendjes/trouwen/geloof enzo.
Leuk hoor, ik heb dat soort gesprekken ook weleens met vriendinnen gehad. Bv dat ze in Maleisie blank juist weer heel mooi vinden en zelfs cremetjes gebruiken om blanker te worden terwijl wij naar de zonnebank gaan (mijn vriendin was in shock haha). Laatst een meisje uit India ontmoet en zij worden nog min of meer uitgehuwelijkt door ouders. Je mag dan wel zelf beslissen of je het wat vindt of niet. Toen vroeg ik hoe ze dan aan die mannen komen (aangezien ze daar nog werken met kasten). Gewoon; internetdating! Haha, dat wil zeggen; die ouders zitten op internet te zoeken voor een man of vrouw voor hun kind. Ik vond het best grappig om te horen .
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Het is alweer kwv 8, gisteren ging de middag maar niet voorbij. Was over 17en in de winkel en reed rond 18.30 weer weg. Gelukkig had ik nog macaroni in de vriezer liggen.
Ik ga zo nog wat leren en dan om 9 uur/ half 10 naar bed. Ik moet morgen om 6 uur in Rotterdam zijn . Vroeg op dus! Jij?
Gast- Gast
Zusje schreef:
Leuk hoor, ik heb dat soort gesprekken ook weleens met vriendinnen gehad. Bv dat ze in Maleisie blank juist weer heel mooi vinden en zelfs cremetjes gebruiken om blanker te worden terwijl wij naar de zonnebank gaan (mijn vriendin was in shock haha). Laatst een meisje uit India ontmoet en zij worden nog min of meer uitgehuwelijkt door ouders. Je mag dan wel zelf beslissen of je het wat vindt of niet. Toen vroeg ik hoe ze dan aan die mannen komen (aangezien ze daar nog werken met kasten). Gewoon; internetdating! Haha, dat wil zeggen; die ouders zitten op internet te zoeken voor een man of vrouw voor hun kind. Ik vond het best grappig om te horen .
Leuk he die verhalen! Zij kan zich gelukkig behoorlijk inbeelden hoe het hier gaat. Zelf is ze niet heel conservatief maar ze gelooft wel in Allah. Verder mag ze zelf haar man uitkiezen, maar moet ze wel goedkeuring krijgen van haar ouders (naja is gewenst). Ook kan ze trouwen met diegene als haar ouders het er niet mee een zijn, maar dan ga je naar de rechtbank en breek je met je ouders.
Ze heeft me zojuist ook uitgenodigd om eens langs te komen hoewel dit ongeveer al 5 jaar in mijn hoofd zit! Het is zo'n schat van een meid!
GreenGrass- Kletskop
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: