Hoe bewaren jullie de knutselwerkjes?
+9
Wennes
PiP
SarahKey
Novalee
Makamba
loesje
Flip Fluitketel
Flower_L
studiebol
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe bewaren jullie de knutselwerkjes?
Onze meiden zitten op het dagverblijf en het idee wat ik nu krijg is dat ze daar best fanatiek zijn met knutselwerkjes maken enzo. Vandaag krijgen ze ook al hun eerste knutselwerkje mee naar huis.
Hoe bewaren jullie die? Ik weet het nog niet zo goed, alles inplakken zou natuurlijk kunnen maar dat is voor mij dan wel veel werk. Of ik koop een mapje bij de hema waar ik het in bewaar, maar dan kan je niet zo goed onthouden wat het eerste was enzo..
Ik vind het ff lastig, hoe doen jullie dat?
Hoe bewaren jullie die? Ik weet het nog niet zo goed, alles inplakken zou natuurlijk kunnen maar dat is voor mij dan wel veel werk. Of ik koop een mapje bij de hema waar ik het in bewaar, maar dan kan je niet zo goed onthouden wat het eerste was enzo..
Ik vind het ff lastig, hoe doen jullie dat?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe bewaren jullie de knutselwerkjes?
Dat had ik laatst ook. En toen gaf iemand tipom foto's te maken. Dat doe ik nu en bijzondere dingen bewaar ik. Gister kregen we een uitgeknipte paasei met drie strepen erop en choco-eitjes eraan van l op kdv. Eieren heeft papa op en eitekening gaat na pasen weg. Is al half verfrommeld door l.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Voor sinterklaas heeft ze een tekenbewaarmap gekregen deze willen we voor tekeningen bewaren en knutselwerkjes heeft ze nog niet echt gemaakt want ze gaat niet naar een KDV o.i.d.. Maar vind foto's van de knutselwerkjes maken wel een goed idee eigenlijk.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Maar wat doe je dan weer met die foto's?
studiebol- Ratel
Ik heb een kleine ordner gekocht bij de action. Daar doe ik eigenlijk alle knutsels op papier in. De echte grote knutselwerkjes bewaar ik ook wel even, maar niet altijd denk ik, is geen beginnen aan! Ik ga nog wel een grotere map kopen, want deze raakt al vol.
Gast- Gast
Hier worden ze op de koelkast geplakt en blijven daar een aantal weekjes hangen. Zijn eerste tekening heb ik bewaard en zit in zijn doos die hij straks mee krijgt als hij uit huis gaat. Ik denk dat daar straks nog wat kleurplaten/knutselwerkjes bijkomen. Maar dan alleen die echt leuk zijn om te bewaren
Gast- Gast
studiebol schreef:Maar wat doe je dan weer met die foto's?
inplakken
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik bewaar ze in een tekenmap!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik zag eens op Oprah (of all places ) iemand die er ook foto's van maakte en daar dan zo'n fotoboek van af liet drukken. De echt belangrijke dingen, zoals de eerste tekening, werden wel bewaard. Misschien is dat een idee?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
al die duizend-in-een-dozijn krastekeningen bewaar ik allemaal niet, het eerste verfwerkje, eerste tekening enzo bewaar ik wel. Vandaag kleurde ze voor het eerst gericht de plaatjes op haar tekening ipv vooral overal te krassen, die bewaar ik ook.
Gast- Gast
Hier voor beide grote mappen (bij Dylan is de eerste vol) en daar gaan de logboeken in van school/dagverblijf en ook de platte knutselwerkjes. De grotere die staan te pronken in de woonkamer en gaan na een tijdje de prullenbak in..
Gast- Gast
Ik zou het een tijdje laten staan/hangen en dan weg doen. Zou de eerste tekening wel bewaren. Zou er zelf'geen foto van maken want als je dat al die jaren moet gaan doen.. En niemand kijkt daar ooit nog naar.
Ik heb nu een grote plastic bak waar ik alles in doe, maar ze maken zoveel op het kdv, dat ik ook maar eens het een en ander uit ga zoeken.
Nu bewaar ik de kras tekeningen ook niet meer, maar de knutselwerkjes wel.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Ik heb nu een grote plastic bak waar ik alles in doe, maar ze maken zoveel op het kdv, dat ik ook maar eens het een en ander uit ga zoeken.
Hier hetzelfde.
En de knutselwerkjes die B speciaal voor mij maakt zoals met moederdag die bewaar ik in een doos voor mezelf.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik heb in zn foto-album een pagina kdv gemaakt. Heb 1 foto gemaakt met alle knutselwerkjes en op deze pagina erbij gezet. Ik weet niet of ik dit altijd zo blijf doen, denk alleen met bijz. dingen
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij houden op mijn werk van alle kindjes plakboeken bij. Hier plakken we alle knutselwerkjes in, met foto's en verhaaltjes van wat hij/zij allemaal meemaakt op het kdv. Dit plakboek krijgen ze zodra ze bij ons op het kdv komen, en als ze 4 worden en weg gaan krijgen ze een vol plakboek met alle werkjes,foto's en verhalen mee als herinnering
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Wij houden op mijn werk van alle kindjes plakboeken bij. Hier plakken we alle knutselwerkjes in, met foto's en verhaaltjes van wat hij/zij allemaal meemaakt op het kdv. Dit plakboek krijgen ze zodra ze bij ons op het kdv komen, en als ze 4 worden en weg gaan krijgen ze een vol plakboek met alle werkjes,foto's en verhalen mee als herinnering
Zo doen ze dat bij D.aan op het kinderdagverblijf ook, D.aan krijgt heel af en toe wat mee naar huis. De rest wordt inderdaad bewaard en ingeplakt en dat krijgt hij als hij 4 wordt. Erg leuk idee!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Met vijf maanden al aan het knutselen !
Ik heb tot nu toe alles bewaard, ik heb een grote doos waar ik ook de foto-albums, plukje haar van de eerste keer naar de kapper, babyboeken enzovoorts in bewaar. Beide kinderen hebben zo'n doos.
Ik heb tot nu toe alles bewaard, ik heb een grote doos waar ik ook de foto-albums, plukje haar van de eerste keer naar de kapper, babyboeken enzovoorts in bewaar. Beide kinderen hebben zo'n doos.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tuinstoel schreef:Met vijf maanden al aan het knutselen !
Worden ontzettend creatieve kinderen. .........
Ik heb besloten toch een plakboek te kopen dus net gedaan bij de Hema, als ik het een beetje bij hou is het niet zoveel werk.
studiebol- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe bewaren jullie je waspoeder?
» Hoe bewaren jullie je schoenen?
» Wat bewaren jullie voor later?
» Hoeveel spullen bewaren jullie?
» Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?
» Hoe bewaren jullie je schoenen?
» Wat bewaren jullie voor later?
» Hoeveel spullen bewaren jullie?
» Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: