Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

+26
*Lookie*
pinklady85
_DoI
SleepingBeauty
Ugly Betty
sanne-84
patjuhhh
Merai
Winegum
_Lana_
Snoes
M-G
ThinkPink
Zonnetje
minoessepoes
Gigi_
Lindsya
Dennenappel
Beachgirl
Makamba
Sjonno
Caroow
maiadebij
smooch
Zwerver
Susan
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  VeryCherry ma 17 jan 2011 - 2:40

Whahaha ik vind het een hele handige plek, vooral omdat je zelf dagelijks te keukenkastjes opent, maar dat niet iedereen ziet wat voor Stepfordwive je moet uithangen elke dag. Mijn zoontje zit elke dag op school, dus het is prima te combineren, maar het ging gewoon niet lekker met mij en het huishouden was wel het laatste waar ik aan dacht... Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 2:49

Heel herkenbaar. Als je je rot voelt is het huishouden wel het laatste wat je belangrijk vindt op zo'n moment.

Ik heb mezelf vorige week een flinke schop onder m'n kont gegeven. Ik ben de hele week thuis, maar het huishouden bleef liggen omdat ik naar mijn idee te druk was met de zorg en aandacht voor de kids. Dikke onzin natuurlijk want ik heb overdag zat tijd om even wat in huis te doen.
Ben nooit zo'n huisvrouw geweest maar het was hoog tijd om dat te worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  VeryCherry ma 17 jan 2011 - 2:59

Heb jij dat dan ook, dat als je eenmaal begonnen bent je je veel beter voelt?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 3:32

Ja absoluut! Daarna kan ik ook veel beter relaxen dan dat ik met de laptop op de bank plof met het idee dat ik nog een hele hoop in huis moet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  VeryCherry ma 17 jan 2011 - 3:44

Stom is dat hè, ik ben zooo blij dat ik vandaag het een en ander gedaan heb. De rest doe ik morgen, maar dan is het behapbaar.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 4:47

Precies!
Vandaag moest ik de badkamer doen, de wc schoonmaken, wassen en de woonkamer stofzuigen. Allemaal gedaan en dat voelt goooeeedd!!

Morgen de slaapkamers afstoffen en stofzuigen en de overloop stofzuigen.
Valt wel mee eigenlijk als je het echt over een paar dagen splitst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 4:49

Ik hou een vaste volgorde aan. Ik wil altijd alles gedaan hebben op mijn vrije dag zodat ik 's avonds na het werk lekker de tijd heb voor andere dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:34

Nee ik heb geen vaste volgorde, de ene dag doe ik dit en de andere dag doe ik dat smile ligt eraan waar ik zin in heb en wat er echt gedaan moet worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:51

Mammalin schreef:Precies!
Vandaag moest ik de badkamer doen, de wc schoonmaken, wassen en de woonkamer stofzuigen. Allemaal gedaan en dat voelt goooeeedd!!

Morgen de slaapkamers afstoffen en stofzuigen en de overloop stofzuigen.
Valt wel mee eigenlijk als je het echt over een paar dagen splitst.

Juist! Heb ook een lijstje in keukenkastje hangen! Ideaal, en dan idd ook nog met een kind (baby voor mij dan) is het redelijk goed bij te houden zo! Heeeerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 7:58

Anniej_S schreef:
Mammalin schreef:Precies!
Vandaag moest ik de badkamer doen, de wc schoonmaken, wassen en de woonkamer stofzuigen. Allemaal gedaan en dat voelt goooeeedd!!

Morgen de slaapkamers afstoffen en stofzuigen en de overloop stofzuigen.
Valt wel mee eigenlijk als je het echt over een paar dagen splitst.

Juist! Heb ook een lijstje in keukenkastje hangen! Ideaal, en dan idd ook nog met een kind (baby voor mij dan) is het redelijk goed bij te houden zo! Heeeerlijk!

Hier ook nog een baby in huis. Maar zo goed te combineren. Even snel schoonmaken als hij slaapt angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Wennebellah ma 17 jan 2011 - 8:06

Maandag: weekboodschappen, stofzuigen, kattenbak verschonen.
Dinsdag: stofzuigen, badkamer schoonmaken.
Woensdag: Stofzuigen, dweilen, afstoffen.
Donderdag: Stofzuigen, konijnen hok schoonmaken.
Vrijdag: Stofzuigen, huisje helemaal schoonmaken, bed verschonen.
Zaterdag&Zondag: Alleen stofzuigen.

Ja, ik stofzuig elke dag, moet wel met die beesten Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan? - Pagina 3 Empty Re: Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum