Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaak op slot :(

+4
Blueschick
Minx
Sterre
Aletta
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kaak op slot :( - Pagina 2 Empty Re: Kaak op slot :(

Bericht  Sterre di 22 nov 2011 - 5:47

Ik had een vrouw, een hele strenge Vlaamse tante. Ik moest van haar heel veel dingen afleren waar ik me niet eens bewust van was dat ik het deed; ik bewoog blijkbaar teveel met mijn mond, tong en lippen, haha.

Doe ik nu trouwens nog steeds wel, maar als mijn kaak weer opspeelt ga ik weer de oefeningen doen die ik van haar heb geleerd en mijn kaak/wangen/slapen masseren. Dat werkt ook goed.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaak op slot :( - Pagina 2 Empty Re: Kaak op slot :(

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 6:18

Sterre schreef:Ik had een vrouw, een hele strenge Vlaamse tante. Ik moest van haar heel veel dingen afleren waar ik me niet eens bewust van was dat ik het deed; ik bewoog blijkbaar teveel met mijn mond, tong en lippen, haha.

Doe ik nu trouwens nog steeds wel, maar als mijn kaak weer opspeelt ga ik weer de oefeningen doen die ik van haar heb geleerd en mijn kaak/wangen/slapen masseren. Dat werkt ook goed.

Ja ik heb dat ook idd. Zo klem ik mijn tong veel tegen mijn gehemelte en klem ik ook vaak mijn kaken op elkaar als ik me concentreer. Het is inderdaad fijn dat je weet wat je moet doen als je last krijgt van je kaak. Die dingen afleren doe je niet in 1 dag... Ik heb het ook leren masseren, rekken en warm houden als de last heel erg is. Vooral dat laatste heeft me heel wat pijn bespaard. Toen ik de eerste keren last kreeg wilde ik het liefst met mijn hoofd tegen de muur bonken en maakte mijn ex mij weleens 's nachts wakker omdat ik mezelf in mijn gezicht aan het stompen was... Brrr, moet er niet meer aan denken, zo naar.

En dan kun je wel zeggen dat je het niet fijn vindt als er iemand met zijn vingers in je mond gaat zitten... Maar met zo'n pijn boeit je dat nog weinig. Ok, heb gezocht naar een vrouw maar die was er niet dus gewoon naar een man gegaan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: