Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doen jullie dit?

+14
Liadan
holaagirl
moepie
Printje
Annemie
Teddyaapje
Linda
Wennes
Flower_L
_Jet
Flip Fluitketel
PapillonRose
Tania
Pandora
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:46

Ik douche zo goed als altijd wanneer ze in bed ligt en anders zet ik haar in de wipstoel op de badkamer. Als ik boven iets moet doen vraag ik of ze mee wil of onder wil blijven, meestal wil ze onder blijven. Dan informeer ik even of ze nog goed weet wat er niet mag ('gevaarlijk doen' en 'op bank springen') en dan ga ik naar boven. Meestal roept ze me dan om de zoveel tijd even onderaan de trap en dan roep ik even wat terug. De box heb ik eigenlijk (zo goed als) nooit gebruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dit?

Bericht  Susan zo 20 nov 2011 - 8:48

Ik douche ook als ze in bed liggen of als Dion thuis is. Als ze beneden zijn ren ik hooguit heen en weer om even iets te pakken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dit?

Bericht  Mikki zo 20 nov 2011 - 9:12

Ik douche meestal als ze in bed liggen of als mijn vriend thuis is. Maar vaak douchen ze gewoon mee.
Soms moet ik echt douchen, en dan spelen zij gewoon op hun kamertje, overloop en badkamer.
Ik laat ze niet lang alleen beneden, als ik de was ga ophangen ofzoiets gaan ze gewoon mee. Ze hebben op iedere verdieping speelgoed staan, dus dat vinden ze alleen maar leuk.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 9:36

Ik douche ook als S. slaapt of we gaan samen (zo'n 3 keer per week). We hebben een inloop douche en ik zet het badje dan voor me met S. erin en ga onder de douche staan. Meneer vind badderen echt super dus voor hem is het alleen maar leuk ! Als ik een was moet ophangen, naar toilet moet voor een grote boodschap of het bed verschoon laat ik S. gewoon in de kamer of heel soms in de box als het wat langer duurt. We wonen gelijkvloers en ik spiek wel vaak even wat hij aan het doen is en vaak zit hij gewoon te spelen. Ik denk dat ik de box nog een paar maandjes laat staan. Soms is het toch wel makkelijk en hij staat hier niet echt in de weg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dit?

Bericht  Thunder zo 20 nov 2011 - 9:40

Ik douche altijd 's avonds voor ik zelf naar bed ga. Als ik op zolder de was doe gaan ze of mee naar boven of ik laat ze beneden of ze spelen op hun kamers.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum