Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

overgeven, snachts wakker maken?

2 plaatsers

Ga naar beneden

overgeven, snachts wakker maken? Empty overgeven, snachts wakker maken?

Bericht  duckie za 19 nov 2011 - 10:25

A is sinds gisteravond aan het overgeven... gister tijdens het warm eten begon het dat alles er weer uit kwam, vandaag bleef alleen vanochtend de fles zitten en daarna fruit kwam dr ook weer uit en later nog weer wat. vanmiddag heeft ze heeeeeel lang geslapen (heb wel af en toe bij dr gekeken) en toen ze wakker werd had ze al weer over gegeven... daarna wat sap gegeven en dit kwam er ook direct weer uit (ze had wel mega dorst want normaal drinkt zebijna nooit sap,dus wel veel in 1x ) vanavond hebben we maar geen warm eten gegeven (iom doktersassitente van de huisartsenpost). ze heeft toen wel weer wat sap gehad in kleine beetjes en daarna nog 90 melk en ligt nu lekker te slapen (dit is tot nu toe binnen gebleven). zou ik vannacht nog een keer haar wakker maken om wat te drinken te geven? vind het beetje eng als ze ook spuugt in dr bedje... anders misschien zo even voor wij gaan slapen nog wat geven als ze wakker word of dat ik haar wakker maak...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven, snachts wakker maken? Empty Re: overgeven, snachts wakker maken?

Bericht  Tania za 19 nov 2011 - 10:27

Waarom wil je haar wakker maken dan? Omdat je bang bent dat ze uitdroogt?
Als ze nog gewone plasluiers heeft gehad zou ik haar lekker laten slapen. Misschien wordt ze nog een keertje uit zichzelf wakker en dan kun je haar altijd nog een beetje drinken geven.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven, snachts wakker maken? Empty Re: overgeven, snachts wakker maken?

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 10:27

Wat slaapt lijdt niet. Nee, niet wakker maken maar morgenvroeg langzaam beginnen met wat vocht, slappe thee of water ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven, snachts wakker maken? Empty Re: overgeven, snachts wakker maken?

Bericht  duckie za 19 nov 2011 - 10:50

dat is ook wel weer zo dat ze lekker kan slapen natuurlijk, tis meer mn eigen gevoel ofzo... plasluiers weet ik niet zo goed of ze die goed had omdat ze ook 2 vieze luiers had.... kijk het zo even als ze nog lekker ligt laat ik dr denk ik maar lekker liggen en zou ze echt dorst krijgen word ze vanzelf wel wakker
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

overgeven, snachts wakker maken? Empty Re: overgeven, snachts wakker maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum