Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
+79
Pruim
Zonnetje
Floor
Champagne
Puggle
Paper Crown
Ilargi
_Lana_
Monte
Mida4you
litllejoy
Reeza
Toedels
Muus
M@niek
Oasis
rianne287
Poubelle
Wenology
Antibes
Coccinelle
rapa nui
Dennenappel
Alex
Muppetje
Jasmina
Poeke
Laced
schuddebuikje
SparklingEyes
mzcharlotte
Linda
Juutjepetuutje
Gympie
Schaapke
Tullow
Printje
Elliot
Arwyn
Coco
Jasmine
Lavendel
Leine
Snoes
CCC
Rose
M_as
vlinder-19
Mees
Ella
Rumble
Lejow
TGR
Eris
Stuiterbal
Muurvlindertje
Raindrop
Kabouter
Jeanette
teletascha
Mamsie
PluDan
Minx
Marin
Moonlight
Sarah1985
Curious
Shisha
smooch
Ibbeltje
Makamba
Rush
Fayebella
Jade
Davinia
Liz
Parisienne
Chocolate Cookie
kwak
83 plaatsers
Pagina 10 van 16
Pagina 10 van 16 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16
Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
Ben je niet bang dat je huis er straks net zo uitziet als in een blaadje en dat er dan weinig origineels in te vinden is?
Gast- Gast
Rood schreef:Ben je niet bang dat je huis er straks net zo uitziet als in een blaadje en dat er dan weinig origineels in te vinden is?
Nee, hoezo zeg je dat? Jij vindt 't weinig origineel, maar ik voel me thuis in zo'n huis. Ik heb dan weer weinig met huizen wat bij elkaar geraapt lijkt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Rood schreef:Ben je niet bang dat je huis er straks net zo uitziet als in een blaadje en dat er dan weinig origineels in te vinden is?
Nee, hoezo zeg je dat? Jij vindt 't weinig origineel, maar ik voel me thuis in zo'n huis. Ik heb dan weer weinig met huizen wat bij elkaar geraapt lijkt.
Vind het ook een rare reactie. Ze heeft toch haar eigen spullen er straks in staan en het wordt helemaal hun huisje.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Daar ben ik ook benieuwd naar.rapa nui schreef:Mooi. Hou je de trap echt zo mooi wit (en glad)? of komt daar nog iets over heen?
Het ziet er allemaal prachtig uit!
Gast- Gast
Elodie schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar.rapa nui schreef:Mooi. Hou je de trap echt zo mooi wit (en glad)? of komt daar nog iets over heen?
Het ziet er allemaal prachtig uit!
Voorlopig laten we 't wit omdat we niet goed weten wat we ermee willen. Dus heb al een familie pack swifferdoekjes gekocht ivm alle stof.
Ik vroeg het ook omdat ik mijn 'witte' trappen niet meer schoon krijg en ook niet weet wat ik er mee wil
Succes haha!
Succes haha!
Gast- Gast
Da's wel weer het andere uiterste. Maar ik vind het allemaal mooi bij elkaar passen, maar ik mis iets echt van jou/jullie.Paper Crown schreef:Nee, hoezo zeg je dat? Jij vindt 't weinig origineel, maar ik voel me thuis in zo'n huis. Ik heb dan weer weinig met huizen wat bij elkaar geraapt lijkt.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik vroeg het ook omdat ik mijn 'witte' trappen niet meer schoon krijg en ook niet weet wat ik er mee wil
Succes haha!
Wat zit erop dan? Of zijn 't krassen? Onze trap is met jachtbotenverf gelakt, knoerdhard! Gebeurd niets mee.
Rood schreef:Da's wel weer het andere uiterste. Maar ik vind het allemaal mooi bij elkaar passen, maar ik mis iets echt van jou/jullie.Paper Crown schreef:Nee, hoezo zeg je dat? Jij vindt 't weinig origineel, maar ik voel me thuis in zo'n huis. Ik heb dan weer weinig met huizen wat bij elkaar geraapt lijkt.
We wonen er dan ook nog niet. Onze spullen staan in de garage. En alle prul ook.
Oh misschien is dat dan nog wel wat! Ik heb geen idee wat er nu opzit, ik denk gewone verf voor trappen eigenlijk. Maar je ziet voetstappen van de bouwvakkers en ik krijg het er echt niet afgepoetst. Ook krassen ja.Paper Crown schreef:Elodie schreef:Ik vroeg het ook omdat ik mijn 'witte' trappen niet meer schoon krijg en ook niet weet wat ik er mee wil
Succes haha!
Wat zit erop dan? Of zijn 't krassen? Onze trap is met jachtbotenverf gelakt, knoerdhard! Gebeurd niets mee.
Gast- Gast
Elodie schreef:Oh misschien is dat dan nog wel wat! Ik heb geen idee wat er nu opzit, ik denk gewone verf voor trappen eigenlijk. Maar je ziet voetstappen van de bouwvakkers en ik krijg het er echt niet afgepoetst. Ook krassen ja.Paper Crown schreef:Elodie schreef:Ik vroeg het ook omdat ik mijn 'witte' trappen niet meer schoon krijg en ook niet weet wat ik er mee wil
Succes haha!
Wij zitten daarom voorlopig bij mijn ouders ivm de trappen! Dat moet heel goed uitharden. Je kan bij de bouwmarkt om hardste verfsoort vragen. Maar weet je, ongeacht wat je ook op de trap doet, die dingen krijgen er altijd van langs en 't blijft nooit heel
mooi.
Goed om te zien dat een toilet vlak naast het bad er prima uit ziet. Ik was daar nogal bang voor in onze badkamer, ons toilet komt ook op ongeveer zo'n afstand van het bad!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Goed om te zien dat een toilet vlak naast het bad er prima uit ziet. Ik was daar nogal bang voor in onze badkamer, ons toilet komt ook op ongeveer zo'n afstand van het bad!
Ik vond dat eerst ook onprettig maar het toilet kon niet anders. Wel hebben we een douchmuur laten plaatsen, dat je dus niet naar de plee kijkt als
je doucht.
Paper Crown schreef:Rejoy. schreef:Goed om te zien dat een toilet vlak naast het bad er prima uit ziet. Ik was daar nogal bang voor in onze badkamer, ons toilet komt ook op ongeveer zo'n afstand van het bad!
Ik vond dat eerst ook onprettig maar het toilet kon niet anders. Wel hebben we een douchmuur laten plaatsen, dat je dus niet naar de plee kijkt als
je doucht.
wij kijken vanuit de douche sowieso niet op 't toilet vanuit de douche, die staat nog weer achter het muurtje waar het bad tegenaan komt. Was alleen bang dat het er raar uit zou zien als het toilet zo dicht bij het bad zou komen te staan, maar dat valt reuze mee.
Gast- Gast
Wonen jullie er al?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Wow, wat heb je een prachtig huis zeg! Vooral je badkamer vind ik mooi! Dat zie je niet vaak, overal donkere tegels, maar ik vind het prachtig!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Toevallig gaan we vanavond voor 't eerst slapen daar haha! Voelt vreemd..gisteren zijn de jaloezieeen boven op gehangen eindelijk..Rose schreef:Wonen jullie er al?
Nog een beetje erg kaal en de nieuwe meubels komen pas volgende week..
Davinia schreef:Wow, wat heb je een prachtig huis zeg! Vooral je badkamer vind ik mooi! Dat zie je niet vaak, overal donkere tegels, maar ik vind het prachtig!
Dankje! Het meubel is hoogglans wit en de jaloezieeen op het enorme raam ook dus durfden we nadat de badkamer opnieuw moest toch helemaal voor grijs te gaan. De tegels zijn wel lichter in 't echt hoor..
Wauw, vind het nu al heel mooi! (Vooral die tube plamuur/vuller(?) op de die laatste foto )
Ben heel erg nieuwsigerig hoe het er straks uit ziet met de nieuwe meubels.
Ben heel erg nieuwsigerig hoe het er straks uit ziet met de nieuwe meubels.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ziet er ook echt mooi uit zo. Welke kleur heb jij genomen in de woonkamer, die lichtgrijze? Vind dat ook een mooie kleur en wij zoeken nog een mooie grijze kleur
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Davinia schreef:Ziet er ook echt mooi uit zo. Welke kleur heb jij genomen in de woonkamer, die lichtgrijze? Vind dat ook een mooie kleur en wij zoeken nog een mooie grijze kleur
De lichtgrijze kleur heet Cyber van histor!
Heel mooi, ben ook erg benieuwd naar je keuken!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi dat grijs PC!! Vind alleen het model van de wc echt heel erg lelijk, sorry.. Maar de rest is echt mooi!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Als ik zo`n hang wc op foto zie ben ik altijd bang dat zo`n ding zo van de muur valt, terwijl wel zelf ook een hang pot hebben.Antibes schreef:Mooi dat grijs PC!! Vind alleen het model van de wc echt heel erg lelijk, sorry.. Maar de rest is echt mooi!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind het allemaal erg mooi. Ben echt benieuwd naar foto`s als alles klaar is!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 10 van 16 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Even m'n nieuwe huis showen! UPDATE Pag.5
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Ik heb een huis, nu nog meubels.
» Help, meubels zijn statisch!
» Bod op huis uitbrengen (update)
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto