Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

+79
Pruim
Zonnetje
Floor
Champagne
Puggle
Paper Crown
Ilargi
_Lana_
Monte
Mida4you
litllejoy
Reeza
Toedels
Muus
M@niek
Oasis
rianne287
Poubelle
Wenology
Antibes
Coccinelle
rapa nui
Dennenappel
Alex
Muppetje
Jasmina
Poeke
Laced
schuddebuikje
SparklingEyes
mzcharlotte
Linda
Juutjepetuutje
Gympie
Schaapke
Tullow
Printje
Elliot
Arwyn
Coco
Jasmine
Lavendel
Leine
Snoes
CCC
Rose
M_as
vlinder-19
Mees
Ella
Rumble
Lejow
TGR
Eris
Stuiterbal
Muurvlindertje
Raindrop
Kabouter
Jeanette
teletascha
Mamsie
PluDan
Minx
Marin
Moonlight
Sarah1985
Curious
Shisha
smooch
Ibbeltje
Makamba
Rush
Fayebella
Jade
Davinia
Liz
Parisienne
Chocolate Cookie
kwak
83 plaatsers

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 0:11

Ben je niet bang dat je huis er straks net zo uitziet als in een blaadje en dat er dan weinig origineels in te vinden is? Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown di 28 aug 2012 - 1:57

Rood schreef:Ben je niet bang dat je huis er straks net zo uitziet als in een blaadje en dat er dan weinig origineels in te vinden is? Laughing

Nee, hoezo zeg je dat? Jij vindt 't weinig origineel, maar ik voel me thuis in zo'n huis. Ik heb dan weer weinig met huizen wat bij elkaar geraapt lijkt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Ibbeltje di 28 aug 2012 - 2:13

Paper Crown schreef:
Rood schreef:Ben je niet bang dat je huis er straks net zo uitziet als in een blaadje en dat er dan weinig origineels in te vinden is? Laughing

Nee, hoezo zeg je dat? Jij vindt 't weinig origineel, maar ik voel me thuis in zo'n huis. Ik heb dan weer weinig met huizen wat bij elkaar geraapt lijkt.

Vind het ook een rare reactie. Ze heeft toch haar eigen spullen er straks in staan en het wordt helemaal hun huisje.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 2:15

rapa nui schreef:Mooi. Hou je de trap echt zo mooi wit (en glad)? of komt daar nog iets over heen?
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Het ziet er allemaal prachtig uit!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 28 aug 2012 - 2:23

Elodie schreef:
rapa nui schreef:Mooi. Hou je de trap echt zo mooi wit (en glad)? of komt daar nog iets over heen?
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Het ziet er allemaal prachtig uit!

Voorlopig laten we 't wit omdat we niet goed weten wat we ermee willen. Dus heb al een familie pack swifferdoekjes gekocht ivm alle stof. lol!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 2:28

Ik vroeg het ook omdat ik mijn 'witte' trappen niet meer schoon krijg en ook niet weet wat ik er mee wil smile
Succes haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 2:30

Paper Crown schreef:Nee, hoezo zeg je dat? Jij vindt 't weinig origineel, maar ik voel me thuis in zo'n huis. Ik heb dan weer weinig met huizen wat bij elkaar geraapt lijkt.
Da's wel weer het andere uiterste. Maar ik vind het allemaal mooi bij elkaar passen, maar ik mis iets echt van jou/jullie.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 28 aug 2012 - 2:31

Elodie schreef:Ik vroeg het ook omdat ik mijn 'witte' trappen niet meer schoon krijg en ook niet weet wat ik er mee wil smile
Succes haha!

Wat zit erop dan? Of zijn 't krassen? Onze trap is met jachtbotenverf gelakt, knoerdhard! Gebeurd niets mee.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 28 aug 2012 - 2:33

Rood schreef:
Paper Crown schreef:Nee, hoezo zeg je dat? Jij vindt 't weinig origineel, maar ik voel me thuis in zo'n huis. Ik heb dan weer weinig met huizen wat bij elkaar geraapt lijkt.
Da's wel weer het andere uiterste. Maar ik vind het allemaal mooi bij elkaar passen, maar ik mis iets echt van jou/jullie.

We wonen er dan ook nog niet. Onze spullen staan in de garage. En alle prul ook.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 2:37

Paper Crown schreef:
Elodie schreef:Ik vroeg het ook omdat ik mijn 'witte' trappen niet meer schoon krijg en ook niet weet wat ik er mee wil smile
Succes haha!

Wat zit erop dan? Of zijn 't krassen? Onze trap is met jachtbotenverf gelakt, knoerdhard! Gebeurd niets mee.
Oh misschien is dat dan nog wel wat! Ik heb geen idee wat er nu opzit, ik denk gewone verf voor trappen eigenlijk. Maar je ziet voetstappen van de bouwvakkers en ik krijg het er echt niet afgepoetst. Ook krassen ja.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 28 aug 2012 - 2:43

Elodie schreef:
Paper Crown schreef:
Succes haha!

Oh misschien is dat dan nog wel wat! Ik heb geen idee wat er nu opzit, ik denk gewone verf voor trappen eigenlijk. Maar je ziet voetstappen van de bouwvakkers en ik krijg het er echt niet afgepoetst. Ook krassen ja.

Wij zitten daarom voorlopig bij mijn ouders ivm de trappen! Dat moet heel goed uitharden. Je kan bij de bouwmarkt om hardste verfsoort vragen. Maar weet je, ongeacht wat je ook op de trap doet, die dingen krijgen er altijd van langs en 't blijft nooit heel
mooi.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 2:55

Goed om te zien dat een toilet vlak naast het bad er prima uit ziet. Ik was daar nogal bang voor in onze badkamer, ons toilet komt ook op ongeveer zo'n afstand van het bad!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 28 aug 2012 - 2:57

Rejoy. schreef:Goed om te zien dat een toilet vlak naast het bad er prima uit ziet. Ik was daar nogal bang voor in onze badkamer, ons toilet komt ook op ongeveer zo'n afstand van het bad!

Ik vond dat eerst ook onprettig maar het toilet kon niet anders. Wel hebben we een douchmuur laten plaatsen, dat je dus niet naar de plee kijkt als
je doucht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 3:30

Paper Crown schreef:
Rejoy. schreef:Goed om te zien dat een toilet vlak naast het bad er prima uit ziet. Ik was daar nogal bang voor in onze badkamer, ons toilet komt ook op ongeveer zo'n afstand van het bad!

Ik vond dat eerst ook onprettig maar het toilet kon niet anders. Wel hebben we een douchmuur laten plaatsen, dat je dus niet naar de plee kijkt als
je doucht.

wij kijken vanuit de douche sowieso niet op 't toilet vanuit de douche, die staat nog weer achter het muurtje waar het bad tegenaan komt. Was alleen bang dat het er raar uit zou zien als het toilet zo dicht bij het bad zou komen te staan, maar dat valt reuze mee.

Gast
Gast

Bericht  Rose do 6 sep 2012 - 20:47

Wonen jullie er al?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Davinia do 6 sep 2012 - 21:05

Wow, wat heb je een prachtig huis zeg! Vooral je badkamer vind ik mooi! Dat zie je niet vaak, overal donkere tegels, maar ik vind het prachtig!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Paper Crown do 6 sep 2012 - 21:14

Rose schreef:Wonen jullie er al?
Toevallig gaan we vanavond voor 't eerst slapen daar haha! Voelt vreemd..gisteren zijn de jaloezieeen boven op gehangen eindelijk..

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 E04ee887

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 798e8ea7

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 6bab9d28

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 E6dd12c4
Nog een beetje erg kaal en de nieuwe meubels komen pas volgende week..

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 18f76b70

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 1c856675

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 6 sep 2012 - 21:15

Davinia schreef:Wow, wat heb je een prachtig huis zeg! Vooral je badkamer vind ik mooi! Dat zie je niet vaak, overal donkere tegels, maar ik vind het prachtig!

Dankje! Het meubel is hoogglans wit en de jaloezieeen op het enorme raam ook dus durfden we nadat de badkamer opnieuw moest toch helemaal voor grijs te gaan. De tegels zijn wel lichter in 't echt hoor..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rose do 6 sep 2012 - 21:23

Wauw, vind het nu al heel mooi! (Vooral die tube plamuur/vuller(?) op de die laatste foto Laughing Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 1578173417 )
Ben heel erg nieuwsigerig hoe het er straks uit ziet met de nieuwe meubels.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Davinia do 6 sep 2012 - 23:26

Ziet er ook echt mooi uit zo. Welke kleur heb jij genomen in de woonkamer, die lichtgrijze? Vind dat ook een mooie kleur en wij zoeken nog een mooie grijze kleur smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Paper Crown do 6 sep 2012 - 23:31

Davinia schreef:Ziet er ook echt mooi uit zo. Welke kleur heb jij genomen in de woonkamer, die lichtgrijze? Vind dat ook een mooie kleur en wij zoeken nog een mooie grijze kleur Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 561177

De lichtgrijze kleur heet Cyber van histor!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Coccinelle vr 7 sep 2012 - 0:54

Heel mooi, ben ook erg benieuwd naar je keuken!

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes vr 7 sep 2012 - 1:12

Mooi dat grijs PC!! Vind alleen het model van de wc echt heel erg lelijk, sorry.. :P Maar de rest is echt mooi!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Rush vr 7 sep 2012 - 1:13

Antibes schreef:Mooi dat grijs PC!! Vind alleen het model van de wc echt heel erg lelijk, sorry.. Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 253468018 Maar de rest is echt mooi!
Als ik zo`n hang wc op foto zie ben ik altijd bang dat zo`n ding zo van de muur valt, terwijl wel zelf ook een hang pot hebben. Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 10 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush vr 7 sep 2012 - 1:14

Ik vind het allemaal erg mooi. Ben echt benieuwd naar foto`s als alles klaar is!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: