Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

+79
Pruim
Zonnetje
Floor
Champagne
Puggle
Paper Crown
Ilargi
_Lana_
Monte
Mida4you
litllejoy
Reeza
Toedels
Muus
M@niek
Oasis
rianne287
Poubelle
Wenology
Antibes
Coccinelle
rapa nui
Dennenappel
Alex
Muppetje
Jasmina
Poeke
Laced
schuddebuikje
SparklingEyes
mzcharlotte
Linda
Juutjepetuutje
Gympie
Schaapke
Tullow
Printje
Elliot
Arwyn
Coco
Jasmine
Lavendel
Leine
Snoes
CCC
Rose
M_as
vlinder-19
Mees
Ella
Rumble
Lejow
TGR
Eris
Stuiterbal
Muurvlindertje
Raindrop
Kabouter
Jeanette
teletascha
Mamsie
PluDan
Minx
Marin
Moonlight
Sarah1985
Curious
Shisha
smooch
Ibbeltje
Makamba
Rush
Fayebella
Jade
Davinia
Liz
Parisienne
Chocolate Cookie
kwak
83 plaatsers

Pagina 6 van 16 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown wo 16 mei 2012 - 2:27

We gaan niets zelf doen hoor, dat doet meer slecht dan goed haha. We zullen half aug overgaan waarschijnlijk en dan is het ook af. Dus nog 3 maanden vanaf nu.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Rose wo 16 mei 2012 - 2:32

Ohh dat is lekker, niks zelf doen maar wel het hele huis helemaal naar je zin hebben!
Ik ben al maanden onze extra slaapkamer aan het uitstellen Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 394967

Hebben jullie alles voor de inrichting al gekocht?
Ik ben nu al heel nieuwsgierig naar het eindresultaat!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown wo 16 mei 2012 - 2:35

Rose schreef:Ohh dat is lekker, niks zelf doen maar wel het hele huis helemaal naar je zin hebben!
Ik ben al maanden onze extra slaapkamer aan het uitstellen Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 394967

Hebben jullie alles voor de inrichting al gekocht?
Ik ben nu al heel nieuwsgierig naar het eindresultaat!

Alles is wel al besteld vorige week zaterdag. Duurt nog wel even voor het allemaal bezorgd word dus we nemen in de eerste instantie gewoon onze 'oude' meubels mee. Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 3079029344
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Snoes wo 16 mei 2012 - 6:46

Relaxed, CKC! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Floor wo 16 mei 2012 - 8:51

1 juni al, dat is al snel, veel plezier met overhuizen!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Puggle wo 16 mei 2012 - 9:30

Dat gaat al opschieten!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Leine wo 16 mei 2012 - 9:39

Spannend! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  vlinder-19 wo 16 mei 2012 - 20:21

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat over een paar maandjes.... met jouw goede smaak moet het wel super worden!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  vlinder-19 di 5 jun 2012 - 0:27

Hoe staat het ervoor?
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Lavendel di 5 jun 2012 - 0:33

Foto's! Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 281626781
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown di 5 jun 2012 - 4:15

Hi girls!

Ons huis is groot.. en leeg. Ongelofelijk, hoe krijg ik dat ooit gezellie?! kwam wel een beetje op me af vrijdag haha Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 1270000679Momenteel worden alle leidingen verlegd in de keuken en badkamer, en dan wordt de badkamer geinstalleerd begin van volgende week, en dan worden jullie gestalkt met foto's. Momenteel is niets te zien, 1 grote loze ruimte.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Jasmine di 5 jun 2012 - 4:21

2CKC2 schreef:Hi girls!

Ons huis is groot.. en leeg. Ongelofelijk, hoe krijg ik dat ooit gezellie?! kwam wel een beetje op me af vrijdag haha Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 1270000679Momenteel worden alle leidingen verlegd in de keuken en badkamer, en dan wordt de badkamer geinstalleerd begin van volgende week, en dan worden jullie gestalkt met foto's. Momenteel is niets te zien, 1 grote loze ruimte.

Dat komt allemaal goed als je kleintje er is. Dan wordt het vanzelf een gezellige rommel Very Happy
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown zo 17 jun 2012 - 20:50

Zo meiden.. even een update!

Met pijn in ons hart hebben we besloten om de keuken opstelling toch te wijzigen. We hebben het eiland laten varen, de kasten unit houden we wel en verder wordt het een L-keuken. Met de baby op komst en dat we de woonkamer lekker ruim willen houden was dit de beste oplossing. Nu wordt het echt een woonkeuken met de tafel in het midden. Zo heeft kind alle ruimte straks in de woonkamer. We hebben maar 1 kast minder maar verder alles, ook mijn geliefde qooker Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 253468018.

De badkamer wordt as we speak betegeld, op de grond grijs 60x60 tegels, de wanden tot 120cm grijs 30x60 en de rest tot het plafond wit 30x60 mat en strak betegeld dus je ziet haast geen voeg. De douch heeft een muur tot het plafond, en de binnenruimte wordt betegeld met kleine tegelstrips zoals dit:
Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 17
Op de vloer van de douch een prachtig douchbak van Villeroy & boch.

Verder hebben we voor de voorzijde waar de keuken komt ipv shutters gekozen voor Rivera Maison vouwgordijnen en het hoekraam in de keuken ook. Dit ivm de convector van 30 cm die nu de keukenopstelling is veranderd nergens heen kan en we ivm de massiefhouten vloer ook geen vloerverwarming kunnen nemen. De shutters zouden dus niet meer open kunnen. Alleen dus potdicht op op een kiertje maar nooit volledig open zodat ik het raam kan lappen bijv. Niet handig! Aan de zijde van de woonkamer kan dit wel maar ik ben er nog niet over uit of het dan zo mooi is om aan de ene kant vouwgordijnen te hebben en aan de andere kant shutters. Iemand een idee.

Boven komen voor alle ramen Rivera Maison houten jaloezieeen. (ps. dit lijkt heel duur maar het valt me zo ontzettend mee! Plus de 20% korting actie die momenteel geldt maakt het allemaal heel erg betaalbaar!!)

Ik heb wel wat foto's maar die zet ik er vanavond wel op ivm mijnalbum wat is geblokt op mijn werk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 4:19

Klinkt mooi, en de tegels op de foto vind ik er ook prachtig uitzien!

Ben benieuwd naar de rest van de foto's Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 4:24

Klinkt heel mooi!

Op mijn stages en werk (interieurvormgeving) wordt vaker verschillende raambekleding toegepast.

Ik weet niet hoe je huis precies in elkaar steekt maar als je woonkamer ramen in een andere muur zitten dan je keukenramen lijkt me die wisseling juist prachtig. 2 Materialen die elkaar aanvullen.

Helemaal omdat het huis/de woonkamer/keuken zo groot is breekt de ruimte ook een beetje (denk ik). Ben echt benieuwd naar een plattegrondje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown ma 18 jun 2012 - 20:43

He punk'dje! Ja, jouw advies waardeer ik! Gisteren met man afgesproken - we gaan voor vouwgordijnen doen en achter shutters.. Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 3920004554
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 22:04

Goed zo!

Ben echt zo benieuwd.

Het klinkt echt heel mooi warm en gezellig maar toch fris Very Happy Als een hele fijne plek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Mamsie ma 18 jun 2012 - 23:56

Klinkt mooi! Ben benieuwd naar de foto's.
(wel de blue wonder klaarzetten voor de kalk)
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Jade di 19 jun 2012 - 0:09

Dat klinkt echt heel mooi! Ik ben benieuwd naar de foto's.

Succes nog even.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 21:17

PC, waar blijven die foto's?? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown wo 20 jun 2012 - 22:38

Zoey schreef:PC, waar blijven die foto's?? Wink

Op mijn AIFOON. Ik ben zo uitgeput als ik thuis ben dat de laptop niet aangaat. Ik kan op het werk ook geen mijnalbum openen. Klote. Ik wil het heel graag showen. Dus wie wil even een paar foto's voor mij opzetten?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Lejow wo 20 jun 2012 - 22:58

Stuur maar hoor PC!
Ik wil ze er wel opzetten voor je!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown wo 20 jun 2012 - 22:59

Lejow schreef:Stuur maar hoor PC!
Ik wil ze er wel opzetten voor je!

dankje!
Wil je mij je mailadres geven?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 23:10

Je mag ze me ook whatsappen. Dan zet ik ze er op. smile maar lejow helpt je dus al.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Lejow wo 20 jun 2012 - 23:16

Underway! Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 6 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 16 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum