Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding in vliegtuig

+8
Caresses
Polly
Paper Crown
TukTuk
Niekske
Niki
Raindrop
Monte
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig - Pagina 2 Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  TukTuk za 19 nov 2011 - 23:48

Jip83 schreef:Zonder airco!

Ok! Very Happy Hopelijk komt het goed met het boeken van de kaartjes, succes Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:51

AngelNyn schreef:

Ok! Very Happy Hopelijk komt het goed met het boeken van de kaartjes, succes Very Happy

Het is net gelukt!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 19 nov 2011 - 23:53

Jip83 schreef:
AngelNyn schreef:

Het is net gelukt!
Gelukkig, is toch een fijner gevoel smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:55

Klopt! Kan ook weer van het lijstje af! Voor mijn gevoel ga ik de helft vergeten en zit mijn tas alsnog vol met onnodige dingen.

Gast
Gast

Bericht  Polly ma 21 nov 2011 - 9:38

Gelukkig zeg je zelf al dat je wel viezere dingen tegen zal komen in Azië, dus dan hoef je daar niet van te schrikken smile Zo'n dekentje is inderdaad niet erg hygiënisch, maar vast niet het ergste dat er bestaat; je doet het toch alleen boven op je kleding en je gaat toch niet met je gezicht erin liggen of zo? Met douchen en kleding wassen is het probleem opgelost.
Daarnaast kan ik je helaas uit ervaring vertellen dat onhygiënische dingen overal voorkomen, niet alleen in hostels, maar óók in het Hilton...

Maar ik vind het ook vies hoor, laat ik daar duidelijk over zijn Very Happy Ik probeer er altijd maar zo min mogelijk aan te denken... Buhhh!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 9:44

Nouououw... het liefste rol ik mezelf van top tot teen in een dekentje ;-))

Gast
Gast

Bericht  Caresses ma 21 nov 2011 - 9:46

Ik zit graag met mn benen omhoog (oke klinkt gek maar valt best mee Wink) dus in het vliegtuig heb ik het liefst een legging aan met een simpel jurkje en een vest en een lekkere sjaal en slob sokken smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 9:48

Dan ben jij vast niet zo lang! Ik kan mijn benen helaas nooit kwijt. Maar ik heb een idee van wat ik aan ga doen!

Gast
Gast

Bericht  Caresses ma 21 nov 2011 - 9:55

1.70
Maar als je lange benen hebt kan je alsnog wel in een houding zitten met benen omhoog (denk aan kikker zit Very Happy haha maar snap dat je dat wellicht niet zo lekker vind zitten).

Die slobsokken zijn trouwens echt heerlijk (en kan je kopen bij de hunkemöller).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 9:59

Tel er voor mij nog maar 15cm bij op. Ik zit wel met mijn knieen tegen de leuning van mijn voorganger.

Bedankt voor je tip.

Gast
Gast

Bericht  Polly ma 21 nov 2011 - 9:59

Jip83 schreef:Nouououw... het liefste rol ik mezelf van top tot teen in een dekentje ;-))

Laughing
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 22:35

Ik heb het ook altijd koud in het vliegtuig. Waar ik ook naar toe ga ik draag altijd een spijkerbroek en een shirtje/trui en m'n jas. En ik heb ook altijd extra sokken in m'n tas want ik heb altijd kouden voeten in een vliegtuig smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 23:35

Ik doe altijd een trui of vest met van die steekzakken aan, omdat ik het altijd wel fijn vind om mijn handen ergens in weg te stoppen, vooral als ik wil slapen vind ik dat fijn, en ik slaap al moeilijk in een vliegtuig. Verder neem ik me altijd voor een joggingbroek aan te trekken oid, maar zit ik toch altijd weer met een spijkerbroek aan :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 3:05

Ik ga nooit meer in een spijkerbroek. Toen ik 15 was ben ik met mijn ouders naar de Malediven geweest en had ik een superstrakke dieselbroek aan laughcry .. ik kan mij nog herinneren hoe niet lekker ik zat. Die broek was al ellendig laag en hij zat zo strak rond mijn heup hahaha.. maarja 15 jaar en er stijlvol uit willen zien.. dan krijg je dat Wink

Tegenwoordig loop ik al op het vliegveld in mijn joggingbroek hoor.. boeit me geen donder :P (ik zorg wel dat het een broek is die mooie rond mijn kont valt hahaha.. ga speciaal joggingsbroek shoppen Wink )

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 22 nov 2011 - 3:22

Ik had naar nieuw zeeland gewoon een sportbroek bij me in mn rugzak en mn spijkerbroek aan, dat was ook gelijk mn lange broek voor daar! Je zou ook een pyjamaachtige sportbroek kunnen meenemen, die kun je dan gelijk als pyjama gebruiken (hoewel dat mss weer te warm is).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  TukTuk di 22 nov 2011 - 4:54

Atelier Madame schreef:Ik had naar nieuw zeeland gewoon een sportbroek bij me in mn rugzak en mn spijkerbroek aan, dat was ook gelijk mn lange broek voor daar! Je zou ook een pyjamaachtige sportbroek kunnen meenemen, die kun je dan gelijk als pyjama gebruiken (hoewel dat mss weer te warm is).

Vond jij een spijkerbroek handig tijdens het backpacken? Het is zwaar, droogt enorm traag, totaal niet handig lijkt mij?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame do 24 nov 2011 - 5:23

AngelNyn schreef:
Atelier Madame schreef:Ik had naar nieuw zeeland gewoon een sportbroek bij me in mn rugzak en mn spijkerbroek aan, dat was ook gelijk mn lange broek voor daar! Je zou ook een pyjamaachtige sportbroek kunnen meenemen, die kun je dan gelijk als pyjama gebruiken (hoewel dat mss weer te warm is).

Vond jij een spijkerbroek handig tijdens het backpacken? Het is zwaar, droogt enorm traag, totaal niet handig lijkt mij?

Zwaar valt wel mee, de ene spijkerbroek is veel dikker dan de andere, drogen deden we het in het hotel gewoon in de wasdroger had geen zin om de hele kamer vol te hangen met mn was (en voor die ene euro kan dat prima), en vind het gewoon prettig om een spijkerbroek aan te kunnen trekken als het kouder is, op dagexcursies etc. Niet tijdens het hiken natuurlijk. Al is het compleet afhankelijk van het type reis wat je maakt, wij waren in Nieuw Zeeland, dat kon af en toe behoorlijk afkoelen, en als je alleen door een stad wandelt is het gewoon lekker in een spijkerbroek..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 6:31

Bij de action hebben ze leggings met fleece aan de binnenkant Very Happy
Als ik ga backpacken trek ik zo'n dunne broek met zakken aan (die ik evt daar ook nog aantrek, als ik lange kleding nodig heb). Een spijkerbroek neem ik dan niet mee. Daarbij een hemdje, met daaroverheen een shirtje met lange mouwen en ook nog een trui of vest met capuchon (op de een of andere manier slaapt dat lekkerder in het vliegtuig, als ik een capuchon op kan zetten). Ik neem zo'n goedkoop fleecedekentje mee als handbagage en die geef ik dan bij aankomst in het land van bestemming weg. Dan hoe fik er niet mee te slepen en ik koop voor de terugreis gewoon een nieuwe. Dat doe ik ook met een nekkussentje. Die opblaasbare zijn niet zo fijn en die kant en klare nemen zoveel plaats in. En ze kosten toch niks.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 12 dec 2011 - 7:28

Ik vond het als ik op reis was vaak juist wel héél fijn om een fleeceslaapzak (xenos) of deken (lang genoeg) bij me te hebben. Die zijn niet zwaar, vrij klein op te rollen en geven nog behoorlijk wat warmte. Ik heb ze op reis vaak gebruikt, ook in de warmere oorden! Ik zou dat zeker meenemen om ook in het vliegtuig het lekker warm te hebben.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Joli86 wo 14 dec 2011 - 6:56

Anders haal je voor de heenweg bij de Ikea een dekentje, kosten echt maar twee euro ouzo.. Kun je daar altijd nog weggooien als je t niet mee wilt slepen..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Bacio za 17 dec 2011 - 3:49

Een spijkerbroek in Azië is echt een afrader! Daar is t veel te warm voor en een spijkerbroek is mega zwaar en neemt veel ruimte in. Ik had alleen 1 legging bij me als "lange broek". En een hele grote sjaal die diende als sjaal, strandhanddoek, kussentje in de bus, denktje etc.
Als je t echt heel vies vindt kun je natuurlijk om een nieuw dekentje vragen in het vliegtuig. Maar dan wil ik je veel succes wensen met de hotels in Azie :-)

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 1:42

Wij gaan volgende week vliegen en ik heb het ook altijd koud in een vliegtuig. Nu scheelt het al dat ik mijn zoontje op schoot heb tijdens het vliegen, dus is al warmer dan zonder haha. Neem voor hem nog wel een extra (dun) fleecedekentje mee en lekker warme sokken, vest etc..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 16:50

Ruim 3 weken onderweg. Wonder gebeurt...had het niet koud in het vliegtuig. Spijkerbroek heb ik niet mee, leek mij ook idd niet handig.

En wat betreft de succeswens voor hotels in Azië... Ik heb een dun slaapzakje bij me, is warm genoeg en tot nu toe voor de 2e week in gebruik. De rest was gewoon schoon hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: