desinfecterende handgel in vliegtuig
+3
Marin
June
duckie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
desinfecterende handgel in vliegtuig
ik heb nog steeds last van mn smetvrees klachten en dus was ik vaak mn handen en smeer ik met van die desinfecterende handgel (ik ga ook niet zonder flesje(s) de deur uit )
maar nu gaan we binnenkort op vakantie met het vliegtuig en nu wil ik dit dus ook meenemen, maar kan dat gewoon? ik wil van die 50/70ml flesjes in mn handbagage doen en bij mn dochter en bij mn man wat doen zodat ik genoeg heb maar ik wil ook zon grote pompflacon in mn koffer doen, iemand hier ervaring mee of dat mag en kan?
maar nu gaan we binnenkort op vakantie met het vliegtuig en nu wil ik dit dus ook meenemen, maar kan dat gewoon? ik wil van die 50/70ml flesjes in mn handbagage doen en bij mn dochter en bij mn man wat doen zodat ik genoeg heb maar ik wil ook zon grote pompflacon in mn koffer doen, iemand hier ervaring mee of dat mag en kan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: desinfecterende handgel in vliegtuig
Ik heb zo'n kleintje ook altijd in mijn handbagage, maar dan wel zoals het hoort in een hersluitbare zak van maximaal één liter. In je koffer die het ruim ingaat mag je proppen wat je wilt aan vloeistoffen, als je maar niet over het gewicht zit.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ja hoor, beide situaties mogen:
Kleine flesjes van 50/70 ml in de handbagage (mag tot 100 ml). Wel even in zo'n speciaal plastic zakje doen wat je op het vliegveld kan krijgen.
Grote fles in de koffer. Wel even in een plastic zak doen, want er ontploft nog wel eens iets door de luchtdruk.
Ik neem ze ook mee op vakantie.
Kleine flesjes van 50/70 ml in de handbagage (mag tot 100 ml). Wel even in zo'n speciaal plastic zakje doen wat je op het vliegveld kan krijgen.
Grote fles in de koffer. Wel even in een plastic zak doen, want er ontploft nog wel eens iets door de luchtdruk.
Ik neem ze ook mee op vakantie.
Laatst aangepast door Marin op di 19 feb 2013 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik had ook zo'n doorzichtig zakje met o.a. zo'n klein flesje desinfecterende gel erin in mijn handbagage. Dat mag gewoon.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Tot 100 ml verpakking mag inderdaad gewoon mee als handbagage. Ik gebruik altijd 1 liter ziplock plastic zakjes in onze handbagage, koop je in een doosje bij de supermarkt. Of anders hersluitbare diepvriesvakken van de supermarkt. Zo'n 1 liter zakje mag helemaal vol met flacons van max. 100 ml.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik gebruik nooit die zakjes bedenk ik me nu! Wat een ongehoorzame burger ben ik.
Gast- Gast
Ik ook niet. En nooit gezeur over gehad.Harrison schreef:Ik gebruik nooit die zakjes bedenk ik me nu! Wat een ongehoorzame burger ben ik.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dat mag wel. Moet je wel mee uitkijken met dat spul trouwens, ik heb zelf ook smetvrees gehad tijdens mijn een-na-laatste zwangerschap en mijn handen gingen er van aan flarden. Waar komt bij jou de smetvrees vandaan? Het is niet echt een pretje he .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» To do in het vliegtuig
» Kleding in vliegtuig
» babybasket in vliegtuig
» handbagage vliegtuig
» Kan ik mijn laptop opladen in het vliegtuig
» Kleding in vliegtuig
» babybasket in vliegtuig