Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

desinfecterende handgel in vliegtuig

+3
Marin
June
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

desinfecterende handgel in vliegtuig Empty desinfecterende handgel in vliegtuig

Bericht  duckie di 19 feb 2013 - 4:38

ik heb nog steeds last van mn smetvrees klachten Cry en dus was ik vaak mn handen en smeer ik met van die desinfecterende handgel (ik ga ook niet zonder flesje(s) de deur uit )
desinfecterende handgel in vliegtuig Server?type=image&source=promobutler_be%2Fzzzkruid%2Factive%2F%2Fzzzkruid156n0000080
maar nu gaan we binnenkort op vakantie met het vliegtuig en nu wil ik dit dus ook meenemen, maar kan dat gewoon? ik wil van die 50/70ml flesjes in mn handbagage doen en bij mn dochter en bij mn man wat doen zodat ik genoeg heb maar ik wil ook zon grote pompflacon in mn koffer doen, iemand hier ervaring mee of dat mag en kan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

desinfecterende handgel in vliegtuig Empty Re: desinfecterende handgel in vliegtuig

Bericht  June di 19 feb 2013 - 4:45

Ik heb zo'n kleintje ook altijd in mijn handbagage, maar dan wel zoals het hoort in een hersluitbare zak van maximaal één liter. In je koffer die het ruim ingaat mag je proppen wat je wilt aan vloeistoffen, als je maar niet over het gewicht zit.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

desinfecterende handgel in vliegtuig Empty Re: desinfecterende handgel in vliegtuig

Bericht  Marin di 19 feb 2013 - 5:01

Ja hoor, beide situaties mogen:

Kleine flesjes van 50/70 ml in de handbagage (mag tot 100 ml). Wel even in zo'n speciaal plastic zakje doen wat je op het vliegveld kan krijgen.
Grote fles in de koffer. Wel even in een plastic zak doen, want er ontploft nog wel eens iets door de luchtdruk.

Ik neem ze ook mee op vakantie.

Laatst aangepast door Marin op di 19 feb 2013 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Parisienne di 19 feb 2013 - 5:04

Ik had ook zo'n doorzichtig zakje met o.a. zo'n klein flesje desinfecterende gel erin in mijn handbagage. Dat mag gewoon.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Aziraphale di 19 feb 2013 - 7:31

Tot 100 ml verpakking mag inderdaad gewoon mee als handbagage. Ik gebruik altijd 1 liter ziplock plastic zakjes in onze handbagage, koop je in een doosje bij de supermarkt. Of anders hersluitbare diepvriesvakken van de supermarkt. Zo'n 1 liter zakje mag helemaal vol met flacons van max. 100 ml.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 6:11

Ik gebruik nooit die zakjes bedenk ik me nu! Wat een ongehoorzame burger ben ik.

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie za 9 maa 2013 - 6:14

Harrison schreef:Ik gebruik nooit die zakjes bedenk ik me nu! Wat een ongehoorzame burger ben ik.
Ik ook niet. En nooit gezeur over gehad.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie za 9 maa 2013 - 8:44

Ja, dat mag wel. Moet je wel mee uitkijken met dat spul trouwens, ik heb zelf ook smetvrees gehad tijdens mijn een-na-laatste zwangerschap en mijn handen gingen er van aan flarden. Waar komt bij jou de smetvrees vandaan? Het is niet echt een pretje he Neutral.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: