Iemand de Nuna Pepp en ook de voetenzak?
Pagina 1 van 1
Iemand de Nuna Pepp en ook de voetenzak?
Afgelopen woensdag hebben we bij de Babydump de Nuna Pepp gekocht (bruin) Ook maar meteen de bijbehorende voetenzak erbij gekocht, alleen.....als ik op internet kijk staat er het volgende bij de voetenzak:
Deze voetenzak heeft een zachte voering. De rits langs de bovenkant zorgt voor een gemakkelijke toegang. In deze speciale voetenzak passen ook langere benen, dankzij het extra verstelbare gedeelte met rist in het voetengedeelte.
Ik heb dus géén idee wat ze met het extra verstelbare gedeelte met rits in het voetengedeelte bedoelen om hem langer te maken. De voetenzak die wij hebben bestaat gewoon uit 1 stuk met 1 rits en ik zou niet weten hoe ik de voetenzak langer zou kunnen maken
Mis ik een gedeelte of hebben ze me een oud model gegeven ofzo?
Deze voetenzak heeft een zachte voering. De rits langs de bovenkant zorgt voor een gemakkelijke toegang. In deze speciale voetenzak passen ook langere benen, dankzij het extra verstelbare gedeelte met rist in het voetengedeelte.
Ik heb dus géén idee wat ze met het extra verstelbare gedeelte met rits in het voetengedeelte bedoelen om hem langer te maken. De voetenzak die wij hebben bestaat gewoon uit 1 stuk met 1 rits en ik zou niet weten hoe ik de voetenzak langer zou kunnen maken
Mis ik een gedeelte of hebben ze me een oud model gegeven ofzo?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met nuna pepp buggy?
» Voetenzak Hema heeft iemand die?
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» Nuna Zaaz kinderstoel
» Nuna ZAAZ kinderstoel ervaring?
» Voetenzak Hema heeft iemand die?
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix