Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nuna Zaaz kinderstoel

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 10:04

Over een tijdje gaan we een kinderstoel kopen. Ik vind de Nuna Zaaz een erg mooie stoel, maar is deze ook fijn in gebruik? Want dat is natuurlijk belangrijker als het uiterlijk van de stoel.



Nuna Zaaz kinderstoel Nuna_sfeer
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 10:08

Ik heb em ik heb em, al in elkaar staan ook!
Hij is iig heel erg mooi, en ook erg makkelijk in en uit te schuiven (is namelijk een meegroeistoel dus het frame kan ook hoger & lager). Het blad kan er ook makkelijk af, evenals de omranding en het kussen als ze 12 is ofzo (niet dat mijn L er dan nog in zit, maar het kan wel). En hij past fantastisch bij mijn interieur. Wij hebben hem in carbon, dat is antraciet, met een antraciet blad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 10:11

Ik wil de vanilla uitvoering, past hier ook mooi bij de rest van de huiskamer. Wij hebben ook de Nuna Leaf schommelstoel, en hier ben ik super tevreden over. Ik vind het merk alleen wel wat prijzig Rolling Eyes Maargoed hij is wel erg mooi he Nuna Zaaz kinderstoel 166342
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 10:42

Eerst even goed googlen hoor! Hij staat bij veel winkels voor 200 euro, en ik heb hem ergens online voor 170!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 10:45

Parel schreef:Eerst even goed googlen hoor! Hij staat bij veel winkels voor 200 euro, en ik heb hem ergens online voor 170!

Geef eens link dan Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 10:52

Ik heb al een site gevonden!
edit: Op een prijsvergelijk site staat 169 euro en als je dan op de link klikt kost hij gewoon 200 euro Rolling Eyes
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Parisienne do 1 maa 2012 - 11:55

Ik heb hem eens in de winkel zien staan maar moet eerlijk zeggen dat ik hem veel steviger en kwalitatief beter had verwacht. Op de foto's vond ik hem juist overkomen als 'zwaar' en stevig, maar vond het persoonlijk een beetje goedkoop plastic.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  holaagirl do 1 maa 2012 - 19:12

Volgens mij staan deze ook bij diergaarde blijdorp in het restauranT! vind ze in ieder geval erg mooi! Zou pook goed bij mijn interieur passen (ook belangrijk, Haha). En qua stevigheid vond ik het wel prima! Hij zat er ook goed in! Maar zitten ze er ook goed in als ze wat kleiner zijn? Dat vind ik bij de stokke wel goed gaan! Maar bij deze vraag ik het me af!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 21:08

Je zou ze idd heel zwaar verwachten maar ze zijn lichtgewicht, maar wel stevig.
Als het niet past als ze wat kleiner is doe ik er desnoods wel een handdoek omheen Wink dat is bij de meeste kinderstoelen zo.

Star, zal vanmiddag of vanavond even kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 8:09

Hij ziet er ontzettend mooi uit, maar geef mij maar de tripp trapp! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 9:16

Star, er zit ook een 4punts gordel in waardoor je haar goed vast kan zetten.
Ik vind hem heel erg fijn, heel anders (en totaal niet te vergelijken) met de tripptrapp, het is maar net waar je voorkeur naar toe gaat. Ik vind de tripptrapp niks, werk ermee op mijn werk, maar vind hem persoonlijk te log en te zwaar. Plus, hij past niet bij ons. Maar ieder zijn smaak.

Ik kan hem goedkoper niet meer vinden, wie weet een aanbieding afwachten?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 9:26

Wij hadden eerst een andere stoel, maar omdat Y. zo klein was moesten we wel een tripp trapp kopen, ook om haar zitten te stimuleren etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 9:27

Anniej_S schreef:Wij hadden eerst een andere stoel, maar omdat Y. zo klein was moesten we wel een tripp trapp kopen, ook om haar zitten te stimuleren etc.

was Y. zo laat met zitten dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 9:27

Nee, wel heel vlot, maar doordat de meeste kinderstoelen gewoon de lomp waren en de tuigjes met de kleinste formaat nog te groot waren hahaha, en hier zat ze heel goed in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Floor vr 2 maa 2012 - 9:44

Ik vind de zaaz nog steeds mooi maar vond het blad wel erg 'dun'. Uiteindelijk hebben we een andere houten stoel gekocht die ook in hoogte verstelbaar is
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  studiebol za 24 maa 2012 - 22:08

Ff een vraagje he, ben me aan het verdiepen in de stoelen namelijk. Maar bij de Trip trap stoel moet/kan je nog een babyset er bij kopen enzo. Moet dat bij deze stoel ook of is deze gewoon compleet, en zodra ze kunnen sitten kunnen ze hier in? Misschien dan even met een handdoek ofzo?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 22:11

de babyset is toch die insert die voor de buik langs gaat en tussen de beentjes? Want die ben je wel echt nodig, anders glijden ze van de stoel. Zo'n kussentje heb je niet per se nodig, maar voor kleine kindjes zorgt dat er vaak wel voor dat ze wat beter in de stoel zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 22:13

Wij hebben de tripp trapp met baby inzet (wit) stoel is whitwash. En een kussentje en tuigje, dit omdat Y. Zich zelf afzet tegen het plankje en dmv dat tuigje zit ze toch wat steviger vast zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 22:14

De nuna is gelijk compleet, incl 4-puntsgordel, blad (die heb je bij de tt naar mijn weten niet) en het blad kan er ook af. Idd wel even een handdoek eromheen maar je kan die riempjes ook strak trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  studiebol za 24 maa 2012 - 22:19

Rejoy. schreef:de babyset is toch die insert die voor de buik langs gaat en tussen de beentjes? Want die ben je wel echt nodig, anders glijden ze van de stoel. Zo'n kussentje heb je niet per se nodig, maar voor kleine kindjes zorgt dat er vaak wel voor dat ze wat beter in de stoel zitten.

ik weet het niet? Maar ik was bij de prenatal en dan staat er een trip trap maar dan staat er apart bij te kopen babyset, die moet je idd wel hebben. Maar ik vroeg me dus af of je bij die Nuna ook nog wat bij in moet kopen.. ben ook een beetje prijzen aan het vergelijken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  holaagirl za 24 maa 2012 - 22:33

Parel schreef:De nuna is gelijk compleet, incl 4-puntsgordel, blad (die heb je bij de tt naar mijn weten niet) en het blad kan er ook af. Idd wel even een handdoek eromheen maar je kan die riempjes ook strak trekken.

Ik heb hem wel! Niet van tt zelf, via een andere site...€55 weer. Die stokke werd zo inderdaad een heel duur geintje! Ik vind het blad erbij wel erg handig!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:13

Dus dat blad is dan niet van Stokke weer? Duur geintje, als dat ook nog eens 55 euro kost! Maar ik vind zo'n blad erbij wel heel handig. Heb even wat foto's gemaakt van onze stoel.

Nuna Zaaz kinderstoel Foto-TWCHNVZ8

Nuna Zaaz kinderstoel Foto-JPOGEM64

Zoals je kan zien staat hij nu op zijn laagste stand, hij kan nog een stuk omhoog worden geschoven. Ook kan al het zwarte eraf, en uiteindelijk het grijze kussen. Ik betwijfel of hij dan nog hier staat tegen die tijd, maar feit is wel dat het kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nuna Zaaz kinderstoel Empty Re: Nuna Zaaz kinderstoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum