Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Schism di 10 apr 2012 - 22:12

Wij zijn op zoek naar een goede buggy, wij zijn lang en lopen erg veel.
Nu ben ik toch wel een beetje verliefd geworden op de nuna pepp, maar kan nog niet zoveel ervaringen vinden.

Heeft iemand van jullie hem? En zo ja, hoe bevalt hij?
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Annie24 wo 11 apr 2012 - 1:02

Ja, ikke!!!!!!!!!!!!!!!!

kan er kort maar krachtig over zijn: geweldig!!!! I love you

Hij ligt nu toevallig in de kofferbak van de auto, maar als iemand daaar inbreekt en hem meeneemt rijd ik morgen naar de winkel om een nieuwe te kopen. I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Océane wo 11 apr 2012 - 1:11

Ja deze hebben wij ook. Bevalt heel erg goed, zou hem zo weer kopen. Heb je nog specifieke vragen?
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Linda wo 11 apr 2012 - 1:13

Hier ook een tevreden gebruiker!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Schism wo 11 apr 2012 - 3:46

Ben wel erg benieuwd of hij op alle terreinen zo soepel rijdt, in de winkel is het toch anders.
Ook lijkt hij me vrij smal, en ik vraag me af of dat echt zo is of dat het maar zo lijkt.
En als laatste of het boodschappenmandje een beetje een fatsoenlijk formaat heeft Cool
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Linda wo 11 apr 2012 - 4:15

Off the road vind ik hem niet zo super rijden, maar ik heb geen idee hoe een andere buggy rijdt. Als ik het vergelijk met de kinderwagen dan zit daar een groot verschil in.
Boodschappenmandje moet je ook niet teveel van verwachten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Annie24 wo 11 apr 2012 - 6:49

Schism schreef:Ben wel erg benieuwd of hij op alle terreinen zo soepel rijdt, in de winkel is het toch anders.
Ook lijkt hij me vrij smal, en ik vraag me af of dat echt zo is of dat het maar zo lijkt.
En als laatste of het boodschappenmandje een beetje een fatsoenlijk formaat heeft Cool

Denk niet dat hij op ruw terrein soepel zal rijden, maar denk dat geen enkele buggy dat zal doen. In de sneeuw/bij gladheid is hij ook niet aan te raden, maar dat heeft denk ik ook elke buggy. Verder rijdt hij perfect: hij is met 1 hand te besturen als je gewoon buiten rijdt en in winkels (met gladde vloer) zelfs met 1 vinger Laughing

Ik weet niet of hij smaller is dan andere buggy's, maar zo lijkt het idd wel. Maar of het echt zo is? Anders misschien even passen in andere buggy's en zo vergelijken?

Het boodschappenmandje is gewoon klein, maar dat is geloof ik ook standaard? Ik heb van die haken gekocht om aan de stang te hangen, dat is wel fijn. Al moet je daar niet te veel dingen aan hangen en dan de buggy loslaten, want dan kieptie achterover (maar ook dat doen andere buggy's denk ik ook)

Hier vinden we het fijn dat je hem erg hoog kan zetten én dat het een stang is ipv 2 handvaten. Wat ik wel denk is dat hij sneller dan andere buggy's in de lengte te klein zal zijn. Y. is nu 78cm en zit met de bovenkant van zijn hoofdje al aardig dicht tegen het einde van de buggy aan. Ben benieuwd hoe dat zal gaan de komende periode. Als zijn benen nu eens gaan groeien ipv zijn bovenlijf is het niet zo'n probleem Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Schism vr 13 apr 2012 - 5:20

Oh dat is dan weer jammer om te lezen, K is ook lang. Pffff nu weet ik het helemaal niet meer, dacht eruit te zijn :shock:
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Annie24 vr 13 apr 2012 - 5:37

Schism schreef:Oh dat is dan weer jammer om te lezen, K is ook lang. Pffff nu weet ik het helemaal niet meer, dacht eruit te zijn :shock:

Ik heb geen ervaring met andere buggy's, dus misschien is dat daar ook wel zo hoor. Anders even passen in de winkel en kijken of er verschil zit in de lengte van het rugstuk van de buggy...
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met nuna pepp buggy? Empty Re: Iemand ervaring met nuna pepp buggy?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum