DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ja, verrassend he. Ze zijn zo langdradig dat ik na een halve minuut ook wel weet wat ze willen zeggen. De andere minuten voegen weinig toeVeryCherry schreef:En hoor je dan ook wat ze allemaal zeggen? Met af en toe ja of nee zeggen kom ik niet weg.
Gast- Gast
N is ook onwijs behulpzaam, als iemand een muntje laat vallen heeft hij hem al opgevangen voor dat het de grond geraakt heeft enzo.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:N is ook onwijs behulpzaam, als iemand een muntje laat vallen heeft hij hem al opgevangen voor dat het de grond geraakt heeft enzo.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, verrassend he. Ze zijn zo langdradig dat ik na een halve minuut ook wel weet wat ze willen zeggen. De andere minuten voegen weinig toeVeryCherry schreef:En hoor je dan ook wat ze allemaal zeggen? Met af en toe ja of nee zeggen kom ik niet weg.
Oh, dat heeft hier echt geen zin als ik dat zeg, dan verteld hij tien minuten later wat hij echt wilde zeggen. Soms doe ik wel is wedstrijdjes met hem wie het langst stil kan zijn. Dan geniet ik echt van de rust
Arme jij.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ja, verrassend he. Ze zijn zo langdradig dat ik na een halve minuut ook wel weet wat ze willen zeggen. De andere minuten voegen weinig toeVeryCherry schreef:En hoor je dan ook wat ze allemaal zeggen? Met af en toe ja of nee zeggen kom ik niet weg.
Oh, dat heeft hier echt geen zin als ik dat zeg, dan verteld hij tien minuten later wat hij echt wilde zeggen. Soms doe ik wel is wedstrijdjes met hem wie het langst stil kan zijn. Dan geniet ik echt van de rust
Ik zet wel eens een muziekje aan, deed ik ook op stage. Kinderen voelen dan veel minder de behoefte op te kletsen en lawaai te maken.
Gast- Gast
Oh das een goeie!
Tijdens het avondeten mag hij pas praten als zijn bord leeg is, anders duurt het zo een uur.
Maar ik ga hem nu even halen, tot zo!
Tijdens het avondeten mag hij pas praten als zijn bord leeg is, anders duurt het zo een uur.
Maar ik ga hem nu even halen, tot zo!
Ik reed vanmorgen de halve weg samen op met een grote blauwe tourbus. Er stond band & crew op en de ramen waren donker. Op de fiets ben ik altijd zo lekker aan het dromen en fantaseren en van alles wat ik tegenkom maar ik de mooiste en spannendste verhalen. Zo'n bus is daar echt ideaal voor. Achter de bus hing ook nog een groot uitgevallen aanhangwager. Best spannend toch....
Later zag ik dat ook het stuur en de bestuurder aan de rechter kant zaten. Een Engelse band dus.
Een verhaal waar jullie weinig mee kunnen, maar vond het wel even de moeite waard om te vertellen.
Later zag ik dat ook het stuur en de bestuurder aan de rechter kant zaten. Een Engelse band dus.
Een verhaal waar jullie weinig mee kunnen, maar vond het wel even de moeite waard om te vertellen.
Gast- Gast
interessant smikkel, jammer dat er verder geen naam ofzo op de bus stond. Ik moet hier `s ochtends regelmatig wel ff glimlachen als ik lees wat m`n man `s ochtends allemaal meemaakt vanochtend:
Tegen je kind van een jaar of 7 schreeuwen dat hij door moet fietsen als verkeerslicht net op rood springt..... #oudersheropvoeden
Tegen je kind van een jaar of 7 schreeuwen dat hij door moet fietsen als verkeerslicht net op rood springt..... #oudersheropvoeden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik reed vanmorgen de halve weg samen op met een grote blauwe tourbus. Er stond band & crew op en de ramen waren donker. Op de fiets ben ik altijd zo lekker aan het dromen en fantaseren en van alles wat ik tegenkom maar ik de mooiste en spannendste verhalen. Zo'n bus is daar echt ideaal voor. Achter de bus hing ook nog een groot uitgevallen aanhangwager. Best spannend toch....
Misschien was het wel The Wanted? Zij waren gister live bij Q-Music!
Dat fantaseren doe ik ook
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lily schreef:interessant smikkel, jammer dat er verder geen naam ofzo op de bus stond. Ik moet hier `s ochtends regelmatig wel ff glimlachen als ik lees wat m`n man `s ochtends allemaal meemaakt vanochtend:
Eergister wilde hier een man zijn uberschattige zoontje van een jaar of twee wel inruilen voor een pizza, bij het kraampje!
Een echt bekende band heeft meestal wel hun naam en foto's op de bus, toch?
Gast- Gast
de minder bekende bands denk ik ook wel hoor. Bekende weet ik niet, misschien juist niet om herkenning tegen te gaan enzo
Gast- Gast
Maar je wilt toch juist zo veel mogelijk reclame?Lily schreef:de minder bekende bands denk ik ook wel hoor. Bekende weet ik niet, misschien juist niet om herkenning tegen te gaan enzo
Gast- Gast
ja maar ik bedoel de superbekende hebben dat niet meer nodig die herkenning, als ze optreden komen er toch wel mensen.
Gast- Gast
Zo ver ik weet hebben juist ook de bekende een tourbus met hun foto, naam en naam/thema van tournee.Lily schreef:ja maar ik bedoel de superbekende hebben dat niet meer nodig die herkenning, als ze optreden komen er toch wel mensen.
Gast- Gast
Misschien was hun eigen tourbus stuk en moesten ze snel een andere lenen!
Tullow- Kletskop
Smikkell schreef:Ik weet meteen wat ik van Sinterklaas wil.
OMG :affraid:
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Tullow schreef:Misschien was hun eigen tourbus stuk en moesten ze snel een andere lenen!
Gast- Gast
Maar je geen zorgen, Jordana. Sinterklaas heeft er vast meer dan één.Jordana schreef:Smikkell schreef:Ik weet meteen wat ik van Sinterklaas wil.
Gast- Gast
Bieber-fever!
Tullow- Kletskop
Smikkell schreef:Maar je geen zorgen, Jordana. Sinterklaas heeft er vast meer dan één.Jordana schreef:Smikkell schreef:Ik weet meteen wat ik van Sinterklaas wil.
Ik was al bang Smikkell..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Smikkell schreef:Maar je geen zorgen, Jordana. Sinterklaas heeft er vast meer dan één.Jordana schreef:Smikkell schreef:Ik weet meteen wat ik van Sinterklaas wil.
Ik was al bang Smikkell..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ben ik weer, heb zelfs al boodschappen voor het avondeten gehaald.
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: