DagCafé
+31
GeKKiE
SleepingBeauty
Merai
Zininzon
Burn
Qiara
FireButterfly
Jade
Lejow
luenca
Rush
Snoes
Happydobby
pinkflower
Pompoen
Tiana
Rovine
Yaelynn
Champagne
Lavendel
Erin
Serena
Alex
Lotus
Toet
Suus
Jordana
Tullow
VeryCherry
Chocolate Cookie
May
35 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Oh halen ja, whahaha.
Nou, om eerlijk te zijn word ik er doodmoe van. Hij kletst met iedereen hè, kan nooit snel boodschappen doen of even de stad ingaan, daar heb ik een dagtaak aan. Als ik hem naar school breng komt hij zo 20 mensen tegen die hij 'kent' en waar hij dan een praatje mee maakt.
Nou, om eerlijk te zijn word ik er doodmoe van. Hij kletst met iedereen hè, kan nooit snel boodschappen doen of even de stad ingaan, daar heb ik een dagtaak aan. Als ik hem naar school breng komt hij zo 20 mensen tegen die hij 'kent' en waar hij dan een praatje mee maakt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha snap dat je het vervelend vind maar vind het wel grappig normaal is het omgekeerd ouders die overal blijven hangen
En ik weet het ook niet, heb het action topic maar geupt.
En ik weet het ook niet, heb het action topic maar geupt.
Gast- Gast
Veel freelance vertalers doen zich op internet voor als vertaalbureau. Feitelijk bestaat het vertaalbureau dan dus uit welgeteld 1 persoon en waarschijnlijk was dat telefoonnummer dus gewoon z'n thuisnummerTheedoosje schreef:Oh nu vond ik een ander nummer van dat vertaalbureau...had ff gebeld .. .heel vaag ...voelde vreemd maar meisje herkende het ander nummer niet en haar vader was er nu niet...hmm... klonk niet als een vertaalbureau maar goed hahah.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Halllooooo!!
Aangenomen
Gefeliciteerd!!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Gefeliciteerd Smikkell!!
Goede morgen
Goede morgen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Smikkell!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd Smikk!!
Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet sociaal, dus van wie mijn zoontje het heeft is me echt een raadsel. Of nou ja, eigenlijk niet echt. Hij heeft de genen van zijn opa
Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet sociaal, dus van wie mijn zoontje het heeft is me echt een raadsel. Of nou ja, eigenlijk niet echt. Hij heeft de genen van zijn opa
Dank jullie wel dames.
Ow, echt van elk topic waar ik reageer maak ik een dagcafe
Overal wijk ik van het onderwerp af. Ik moet denk maar gewoon binnen dit topic blijven.
Ow, echt van elk topic waar ik reageer maak ik een dagcafe
Overal wijk ik van het onderwerp af. Ik moet denk maar gewoon binnen dit topic blijven.
Gast- Gast
Whahaha, het is je vergeven hoor
Best leuk toch, zo´n sociaal kind. Al hij jou thuis maar niet de hele dag de oren van je kop kletst..
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Veel freelance vertalers doen zich op internet voor als vertaalbureau. Feitelijk bestaat het vertaalbureau dan dus uit welgeteld 1 persoon en waarschijnlijk was dat telefoonnummer dus gewoon z'n thuisnummerTheedoosje schreef:Oh nu vond ik een ander nummer van dat vertaalbureau...had ff gebeld .. .heel vaag ...voelde vreemd maar meisje herkende het ander nummer niet en haar vader was er nu niet...hmm... klonk niet als een vertaalbureau maar goed hahah.
oh oke. Ja misschien vroeger dat dat hun nummer was dan?
Gast- Gast
Nou thuis gaat hij vrolijk verder, whahaha.
En hij heeft de irritante gewoontje álles, maar dan ook echt álles te onthouden. Als hij op weg naar school iets verteld en hij loopt de klas in en zijn verhaal is nog niet klaar zegt ie "ik vertel na school wel verder" en zodra hij uit school komt kan er nog net een kus vanaf en dan verteld hij tot op het woord precies verder waar hij gebleven was
En hij heeft de irritante gewoontje álles, maar dan ook echt álles te onthouden. Als hij op weg naar school iets verteld en hij loopt de klas in en zijn verhaal is nog niet klaar zegt ie "ik vertel na school wel verder" en zodra hij uit school komt kan er nog net een kus vanaf en dan verteld hij tot op het woord precies verder waar hij gebleven was
Arme VC..
En hij heeft het vast ook door op de momenten dat je niet echt luistert.
Gast- Gast
Maar verder is hij heel lief hoor
Nou, denk dat meneer zo weer broodje knakworst wil, alleen heb ik daar zelf totáál geen zin in. Heb eigenlijk helemaal geen honger, maar op twee mandarijntjes kan ik ook niet leven.
Nou, denk dat meneer zo weer broodje knakworst wil, alleen heb ik daar zelf totáál geen zin in. Heb eigenlijk helemaal geen honger, maar op twee mandarijntjes kan ik ook niet leven.
Smikkell schreef:Arme VC..
Ja, en dan begint hij zo wéér opnieuw dus eigenlijk heb ik alleen mezelf daarmee.
VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Arme VC..
Ja, en dan begint hij zo wéér opnieuw dus eigenlijk heb ik alleen mezelf daarmee.
Mijn oppaskinderen vertellen gewoon alle vier tegelijkertijd, daar moest ik eerst wel even aan wennen, maar nu vind ik het wel handig. Scheelt een hoop tijd. Maar ik moet ze wel allemaal af en toe bevestiging geven, anders beginnen ze ook weer opnieuw met hun verhaal.
Gast- Gast
En hoor je dan ook wat ze allemaal zeggen? Met af en toe ja of nee zeggen kom ik niet weg.
soms wel hoor, bij m`n kids op Jo.ng Ne.derland helpt het al als ik ze soms al een knikje geef van ja ik hoor je
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: