Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opnieuw beginnen, wat zou je doen?

+12
LMCurious
Schaapke
Moon
Caro
Monte
Lady4
Winegum
Yaelynn
Esperanza
Supertalentje
Marin
Carra
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Opnieuw beginnen, wat zou je doen?  - Pagina 2 Empty Re: Opnieuw beginnen, wat zou je doen?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 3:14

Wanneer ga je op vakantie? En heb je al bedacht wat je wilt gaan doen? Kun je met het geld dat je krijgt niet een eigen bedrijfje ofzo opstarten?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Opnieuw beginnen, wat zou je doen?  - Pagina 2 Empty Re: Opnieuw beginnen, wat zou je doen?

Bericht  tralala za 3 dec 2011 - 5:39

Jeetje wat erg, ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt.. misschien moet je er gewoon veel over praten met mensen (vrienden en familie) om te ontdekken wat je uiteindelijk wel of niet wil doen.
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Carra za 3 dec 2011 - 7:05

Zusje schreef:Wanneer ga je op vakantie? En heb je al bedacht wat je wilt gaan doen? Kun je met het geld dat je krijgt niet een eigen bedrijfje ofzo opstarten?

Ga morgen! cheers

En een eigen bedrijfje klinkt leuk, maar ja, in wat? Ik heb niet zo een duidelijke passie ergens voor. En heb het geld eigenlijk hard nodig voor het kopen en inrichten van mijn nieuwe huis. Heb wel besloten niet te gaan bezuinigen op de inrichting, dus kan lekker shoppen.

Als ik geld over hou is het misschien ook wel verstandig wat te sparen. laughcry
Of om mee te gaan naar Ierland... I love you
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 7:24

Jaaaa leuk ga mee naar Ierland Very Happy. Wordt waarschijnlijk eind maart/ begin april Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: