Enorm veel zin in vlees
+7
Blond
Lejow
TNMN
TukTuk
Raindrop
Tania
Marin
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Enorm veel zin in vlees
Joy_ schreef:Maura schreef:Vorige week had ik ongelofelijk veel zin in biefstuk. En ik heb dan ook twee stukken met pepersaus opgevroten in een tijdsbestek van zes uur. De zin in vlees is nu weg, maar soms heb je dat volgens mij. Zou daar echt een reden achter zitten?
Geen idee.. Dat kán natuurlijk wel, maar hoeft niet. Een keertje zin in vlees hoeft niet zo veel te betekenen, maar van die echte meat cravings en dan heel vaak, zou best iets kunnen aanduiden denk ik. Vandaar dat ik me af vroeg wat er in vlees voor stoffen zouden zitten.
Het was ook een serieuse vraag hoor. "Geen te kakken zetten" vraag. Ik dacht al dagen aan biefstuk en ik was gewoon onrustig omdat ik het mezelf gewoon niet echt gunde en toen ik het had gehad, één stuk, zou ik de rest invriezen, maar heb het tweede stuk ook gewoon opgevroten. Ik heb echt zo genoten, maar was na het tweede stuk ook wel weer klaar met vlees. Ijzertekort? Of gewoon vreetwoede?
Weet wel dat ik op mijn 16e een zouttekort had, zo noemde ik hetzelf, want mijn gebakken restaurantaardappeltjes (werkte en at in het restaurant) kregen altijd een driedubbele lading zout. En soms heb ik die craving nog wel. Dan moet er gewoon even wat zout extra op, terwijl ik nog nooit een suikertekort heb gehad.
Gast- Gast
Vitamine C(hips), geniaal! Thank you, thank you, nu kan ik legaal chips eten.
Misschien ben je wel zwanger?
Misschien ben je wel zwanger?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Wie ik? Neeee. Niet zeggen hoor Ik moet over paar dagen ongesteld worden.. Maar nee, ik had die meat cravings ook al voordat ik m'n vriend leerde kennen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kat mauwt enorm veel en hard
» wat te maken met veel vlees?
» Jeetje enorm verwend..
» Au :( *enorm pijn aan voet*
» Veel te veel gegeten..
» wat te maken met veel vlees?